Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!

Vierailija
15.12.2021 |

Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html

Kommentit (1216)

Vierailija
121/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintsan perheissä on näköjään vakiona tällainen ikäero. Vai paljonkos se setä-Hintsa on uimariaan vanhempi, oliko melkein 30v?

Vierailija
122/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lotalla edelleen tavoitteena huiputtaa kaikki 8-tonniset vuoret, kuten aiemmin itsevarmasti julisti, vai joko on realiteetit tullut vastaan ja pystyy myöntämään, ettei tavoite olekaan niin helppo saavuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt joku mielikuva Lotan kommenteista liittyen suhdespekulointiin, jotka olivat tyyliin "Hyi ei todellakaan, sehän on mun isän ikäinenkin" :D

Vierailija
124/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAASKO näistä kertova ketju menee saman tien lukukelvottomaksi kiitos tämän tietyn mieleltään sairaan porukan, jotka eivät mitään muuta kykene tekemään kuin maanisesti jauhamaan pelkkää negatiivista pskaa sekä Hintsasta että Bowiesta?!

Ei ole todellista.

Ketju kuin ketju, paha olo pitää näköjään päästä purkamaan johonkin. Tähän ketjuun on hyvä lopettaa tämän palstan lukeminen ja lähteä viettämään aikaa hyväntahtoisten ja hauskojen ihmisten kanssa ihan tosielämässä. Morjens!

Vierailija
125/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uutinen löi ällikällä yllättävyydellään. Viimeksi olen ollut yhtä yllättynyt kun luin että Italiassa syödään paljon pastaruokia, että Grönlannissa on varsin usein kylmä ilma, että japanilaiset syövät puikoilla ja että Sveitsin armeijan laivasto on yksi maailman pienimmistä.

Ikinä en olisi voinut aavistaa! Urheilutyypin ex-vaimo, joka alkaa avioliittonsa aikana/jälkeen harrastaa jotakin jännää harrastusta (ratsastus, vuorikiipeily, purjehdus, jne...) ja kas, kuinka ollakaan, rakastuukin kyseisen lajin guruun. Jännä kuinka eivät ikinä rakastu esimerkiksi tallityöntekijään, vuorikiipeilyvälineitten myyjään, purjeveneitten huoltomieheen tai seikkailu-urheiluryhmän autokuskiin. Kertakaikkisen jännä, mutta "rakkaus kaiki voitaa" kuten Mooses Pessi asian kirjoitti.

Vierailija
126/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on kiivennyt ainoastaan niihin korkeuksiin missä osa alkaa käyttämään lisähappea. Eli, tehnyt saman minkä kaikki lisähappikiipeilijät, mutta ei yhtään enempää. Ei ole saavuttanut "kuoleman rajaa", eli 8000 metriä. Monet alkavat käyttämään lisähappea vasta 8000 metrissä, sen jälkeen tai ainoastaan alas tullessaan. Siitä huolimatta hän lyttää muut ja pitää itseään isojen vuorten kirkasotsaisena valtiattarena.

Vierailija
127/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies ja törkeässä kunnossa. Ei mikään perus 50 plus. Tää suhde kyllä oli jo kaikkien tiedossa.

Vierailija
128/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ mies menee jopa kolmeviitosesta

Vierailija
129/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sai minut mietteliääksi:

"– Se oli tavallaan hyvin järkipäätös, joka perustui yhteisiin arvoihin ja elämäntyyliin. Siihen, että minun on rehellisesti vaikeaa kuvitella, että kukaan mies alkaisi base camp -aviomiehekseni lätkävaimojen tyyliin. Kuka haluaisi odotella leirissä, että tulen alas ja tarjota kahvikuppia ja hierontaa? Istua siellä muiden base camp -miesten kanssa ja vertailla, kenen vaimo on kiivennyt minnekin ja millä tyylillä? Lotta vitsailee."

Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta siis eikö Lotta ole tavannut nykyaikaista miestä, joka tukee vaimoaan eikä koe maskuliinisuuttaan uhatuksi helpolla. Oma mieheni varmasti tulisi tuekseni base campille, jos sitä häneltä pyytäisin, ja tarjoaisi kahvia. Ja minä tekisin saman hänelle, jos hän sitä pyytäisi. Vaikkakin meistä kahdesta se todennäköinen kiipeilijä olisi hän (mieheni on huippu-urheilullinen). En siis vain käsitä, miten nuorta, modernia naista tällainen miehen rooli naurattaa. 

Kuitenkin kaikkea hyvää Lotalle toivotan :) 

Aika hauskaa läppää tyypiltä jonka "kiipeilyt" on kävelyjä basecampille ja sitten vaatteiden vähentäminen some/promo-kuvia varten.

Vierailija
130/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän naiminen tuntuu jossain 7000 metrissä? Alkaako vetää maitohapoille helpommin, jos pitää vähänkin pidempään polkea. Kuumassa saunassa meinaa ainakin välillä lähteä taju nussiessa.

Vierailija
131/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta laulaa D Bowien mikrofoniin perusleirissä.

Vierailija
132/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hintsan perheessä ole toinenkin todella ison ikäeron pariskunta, Hanna-Maria Seppälä ja Aki hintsan veli, jos en väärin muista?

Kyllä ja eikös isä Hintsakin vaihtanut vanhan vaimon nuoreen. 

Vierailija
133/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen jotain oppinut näistä lottaa koskevista keskusteluista niin kiipeilystä kiinnostuneet ovat aivan sairasta kusipäistä jengiä. Aivan törkeitä komentteja lotasta ja donista siinä edellisessä pitkässä keskustelussa. yök

Vierailija
134/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lotta halua lapsia

Vierailija
135/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki esittää yllättynyttä än yy tee NYT!

Vierailija
136/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies. Kyllä kelpais

No tuossa on mies joka +50-vuotiaana menisi jos nyt ei kolmevitosesta niin nelikymppisestä..

Eikä ole edes farmariasua ;)

Vierailija
137/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kummallinen tunne että Lotalle käy huonosti tuossa kiipeily hommassa, toivon että olisin väärässä.

Vierailija
138/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän naiminen tuntuu jossain 7000 metrissä? Alkaako vetää maitohapoille helpommin, jos pitää vähänkin pidempään polkea. Kuumassa saunassa meinaa ainakin välillä lähteä taju nussiessa.

Aah, kunnon pers pano, oispa aika jees

Vierailija
139/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen kummallinen tunne että Lotalle käy huonosti tuossa kiipeily hommassa, toivon että olisin väärässä.

Lotta lopettaa kiipeilyuransa ilmastonmuutos verukkeella ja sen jälkeen alkaa haukkumaan kaikkia kiipeilijöitä vastuuttomiksi turisteiksi, jotka tuhoavat vuorten herkät kivikot ja jäätiköt.

Vierailija
140/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ylläri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan