Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!

Vierailija
15.12.2021 |

Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html

Kommentit (1216)

Vierailija
101/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätys, kattokaa nyt tuote niiden yhteiskuvaa tässäkin lähes 2 vuotta vanhassa jutussa. Lotta ihan lääpällään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006401433.html

Tuohan on Martti Servo! En tienytkään hänen kiipeilevän.

"Martilla" muikea ilme ja jöpötys farkuissa...

Vierailija
102/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki! Mainitse kiipeilypiireissä Lotta Hintsa nimi ja katso kiipeilijöiden ilmeitä.

:DDD Lotta ja Don todellakin ihmeissään kun se nepalilainen kiipeilijä huiputti kaikki kasitonniset puolessa vuodessa. Mies paineli vaan menemään. Don lähti kotiin "valmentamaan" Lottaa. He haaveilevat ehkä huiputtavansa yhden kasitonnisen ... joskus.

Jep jep. Huiputti tosiaan kaikki kasitonniset vuoret puolessa vuodessa - lisähapella. Täysin eri laji. Mutta kyllähähän sinä sen tiesit, eikö niin.

Moi Lotta! Sopii kokeilla lisähapellakin 🤡 Käypäs vetäisemässä niin saat vähän kokemusta. Sen jälkeen voit jatkaa haaveilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätys, kattokaa nyt tuote niiden yhteiskuvaa tässäkin lähes 2 vuotta vanhassa jutussa. Lotta ihan lääpällään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006401433.html

Tuohan on Martti Servo! En tienytkään hänen kiipeilevän.

"Martilla" muikea ilme ja jöpötys farkuissa...

Tyhjäpuntiltahan tuo kuvassa vaikuttaa.

Vierailija
104/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hyvä kiipeilykaveri mutta se on pian 60v. Mitä tekee kun ei pysty enää kiipeilemään. Oman ikäisten kanssa olemisessa on monia hyviä puolia...

Mies voi näyttää vanhempanakin kohtuu hyvältä olleessaan hyvässä tikissä, niukalla ruokavaliolla ja ruskettuneena kuten täälläkin on ihasteltu, mutta ei tarvitse kuin vuoden pari paikallaoloa, niin rusketus on kadonnut ja kilojakin alkaa kertyä. Alkaakin sitten näyttämään ihan ikäiseltään tai jopa vanhemmalta.

Mitä tulee tuohon naikkoseen, niin jotain iskä-syndroomaa on tässä nyt meneillään. Jotenkin niin ennalta-arvattavan lapsellista toimintaa tältä naiselta...

Vierailija
105/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kolmikymppisenä naisena en ymmärrä naisia jotka pystyvät rakastumaan vanhempiin miehiin, mutta selkeästi joku tuollainen ilmiö on olemassa, että osa kolmikymppisistä naisista pystyy ja alkavat keski-ikäisen miehen kanssa.

En usko, että olisi siitäkään kyse etteikö omanikäistä saisi, sillä kyllähän joku Lotta nyt saisi omastakin ikäluokastaan hyvän ja komean miehen, kun sellaisen on saanut kaikki tuon ikäiset kaverinikin, mutta joitain ei näköjään vaan kiinnosta.

Ja Lottahan sai kotoaan tuollaisen parisuhdemallin, kun isänsä oli niitä nuorempaan vaihtuvia miehiä.

Ehkä se sitten selittää, kun on tuollaiseen tottunut niin helpommin menee itsekin sitten sellaiseen mukaan.

No, ei kuulu meille, aikuiset ihmiset kuitenkin.

Olihan Lotalla nuori aviomies ennen kuin erosivat. Onhan toi Don hottis.

Omassa ikäluokassaan (50+) kyllä hyvännäköinen ja hyvin säilynyt, mutta ei kolmikymppisiin komistuksiin verrattuna ihmeellinen.

Vierailija
106/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kolmikymppisenä naisena en ymmärrä naisia jotka pystyvät rakastumaan vanhempiin miehiin, mutta selkeästi joku tuollainen ilmiö on olemassa, että osa kolmikymppisistä naisista pystyy ja alkavat keski-ikäisen miehen kanssa.

En usko, että olisi siitäkään kyse etteikö omanikäistä saisi, sillä kyllähän joku Lotta nyt saisi omastakin ikäluokastaan hyvän ja komean miehen, kun sellaisen on saanut kaikki tuon ikäiset kaverinikin, mutta joitain ei näköjään vaan kiinnosta.

Ja Lottahan sai kotoaan tuollaisen parisuhdemallin, kun isänsä oli niitä nuorempaan vaihtuvia miehiä.

Ehkä se sitten selittää, kun on tuollaiseen tottunut niin helpommin menee itsekin sitten sellaiseen mukaan.

No, ei kuulu meille, aikuiset ihmiset kuitenkin.

Uskoisin, että vuorikiipeilypiireissä on valinnanvaraa niukasti. Yhteinen intohimo on hyvä parisuhteen kannalta.

On kai siellä 50 ukkoa yhtä naista kohti, eli valinnanvaraa naisilla riittää...

Ja kaikki on poikamiehiä, vai?

Mitä tapahtuu vuorilla, se jää vuorille.

*vanha viidakon sanonta.

Olipa huono.

Vierailija
107/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ikäeron arvostelijoita. Minulla ja miehelläni on sama ikäero, mutta toisinpäin, minä 19 vuotta miestäni vanhempi. Monivuotinen parisuhde takana ja lapsiakin on. Pitäisikö hävetä?

Vierailija
108/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä ikäeron arvostelijoita. Minulla ja miehelläni on sama ikäero, mutta toisinpäin, minä 19 vuotta miestäni vanhempi. Monivuotinen parisuhde takana ja lapsiakin on. Pitäisikö hävetä?

Kyllä.

Vierailija
109/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAASKO näistä kertova ketju menee saman tien lukukelvottomaksi kiitos tämän tietyn mieleltään sairaan porukan, jotka eivät mitään muuta kykene tekemään kuin maanisesti jauhamaan pelkkää negatiivista pskaa sekä Hintsasta että Bowiesta?!

Ei ole todellista.

Vierailija
110/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sai minut mietteliääksi:

"– Se oli tavallaan hyvin järkipäätös, joka perustui yhteisiin arvoihin ja elämäntyyliin. Siihen, että minun on rehellisesti vaikeaa kuvitella, että kukaan mies alkaisi base camp -aviomiehekseni lätkävaimojen tyyliin. Kuka haluaisi odotella leirissä, että tulen alas ja tarjota kahvikuppia ja hierontaa? Istua siellä muiden base camp -miesten kanssa ja vertailla, kenen vaimo on kiivennyt minnekin ja millä tyylillä? Lotta vitsailee."

Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta siis eikö Lotta ole tavannut nykyaikaista miestä, joka tukee vaimoaan eikä koe maskuliinisuuttaan uhatuksi helpolla. Oma mieheni varmasti tulisi tuekseni base campille, jos sitä häneltä pyytäisin, ja tarjoaisi kahvia. Ja minä tekisin saman hänelle, jos hän sitä pyytäisi. Vaikkakin meistä kahdesta se todennäköinen kiipeilijä olisi hän (mieheni on huippu-urheilullinen). En siis vain käsitä, miten nuorta, modernia naista tällainen miehen rooli naurattaa. 

Kuitenkin kaikkea hyvää Lotalle toivotan :) 

Vierailija
111/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nillityksen ketju. Kuvio selityksineen on toki lievästi huvittava, mutta mikäpä sen mukavampaa kuin ulkoilla vuorilla kauniissa/komeassa seurassa. Hyvää elämää. 

Vierailija
112/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Se oli tavallaan hyvin järkipäätös, joka perustui yhteisiin arvoihin ja elämäntyyliin. Siihen, että minun on rehellisesti vaikeaa kuvitella, että kukaan mies alkaisi base camp -aviomiehekseni lätkävaimojen tyyliin. Kuka haluaisi odotella leirissä, että tulen alas ja tarjota kahvikuppia ja hierontaa? Istua siellä muiden base camp -miesten kanssa ja vertailla, kenen vaimo on kiivennyt minnekin ja millä tyylillä? Lotta vitsailee."

Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta siis eikö Lotta ole tavannut nykyaikaista miestä, joka tukee vaimoaan eikä koe maskuliinisuuttaan uhatuksi helpolla. Oma mieheni varmasti tulisi tuekseni base campille, jos sitä häneltä pyytäisin, ja tarjoaisi kahvia. Ja minä tekisin saman hänelle, jos hän sitä pyytäisi. Vaikkakin meistä kahdesta se todennäköinen kiipeilijä olisi hän (mieheni on huippu-urheilullinen). En siis vain käsitä, miten nuorta, modernia naista tällainen miehen rooli naurattaa. 

Ymmärrän, mitä haet takaa, mutta siellä isoilla vuorilla nuo viettää kuitenkin kuukausia putkeen kerrallaan. Voi olla, että miehesi halajaisi jotain omaakin elämää.

Kertareissun vielä ymmärtäisi, mutta siis että puolet vuodesta.

Vierailija
113/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneet parijonoon. Tämä suhde on ollut selvää kauraa jo alusta saakka. Miksi muuten Don olisi auttanut jotain täysin kokematonta suomalaisnaista, joka sai yhtäkkiä päähänpiston huiputtaa kaikki kasitonniset? Lotta on myös alusta saakka puhunut Donista palvovaan sävyyn, ihastus oli selvää. Hyvä, että vihdoin tulivat kaapista.

Vierailija
114/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Olipa typerä vastaus, sääliksi käy tällaisella argumentointikyvyllä varustettua ihmistä.

Vierailija
115/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mitä haet takaa, mutta siellä isoilla vuorilla nuo viettää kuitenkin kuukausia putkeen kerrallaan. Voi olla, että miehesi halajaisi jotain omaakin elämää.

Kertareissun vielä ymmärtäisi, mutta siis että puolet vuodesta.

No joo, ehkä näin ajateltuna Lotan kommentti aukeaa minulle eri tavalla. 

- edellinen

Vierailija
116/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka yllättyi? Täällä tiedettiin alusta asti mitä siellä teltassa tapahtuu. Noin vaan nuori nainen lankesi 5kymppiseen mieheen vaikka palstamammat aina haukkuu 😄

Ymmärsinkö oikein että pystyt kiipeämään Annapurnalle ilman lisähappea? Jos näin on niin sinua voi hyvin verrata Doniin.

Ymmärsit väärin. Jälleen.

.eri

Vierailija
117/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAASKO näistä kertova ketju menee saman tien lukukelvottomaksi kiitos tämän tietyn mieleltään sairaan porukan, jotka eivät mitään muuta kykene tekemään kuin maanisesti jauhamaan pelkkää negatiivista pskaa sekä Hintsasta että Bowiesta?!

Ei ole todellista.

KissaÖöperikö se riehuu lääkepäissään selittämässä lukukelvottomuuksista ja sairauksista… Voimia Kissalle.

Vierailija
118/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

KissaÖöperikö se riehuu lääkepäissään selittämässä lukukelvottomuuksista ja sairauksista… Voimia Kissalle.

:DD joo ai että teitä.

Vierailija
119/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

Lotasta ja Donista olisi helpompi pitää, jos he eivät olisi niin ylimielisiä. Ovat haukkuneet muut, heitä ansioituneemmat kiipeilijät maan rakoon ja pilkkaavat lisähapen käyttäjiä. Heistä tulee tosi leuhka ja itsekeskeinen kuva. Kovat on puheet, vaikkeivat ole yhdessä edelleenkään huiputtaneet yhtäkään kasitonnista. Jos he olisivat nöyrempiä, tsemppaavampia ja kanssakiipeilijöitä kunnioittavampia, heistä olisi helppo pitää! T. sivusta seurannut

Vierailija
120/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellähän on kokemusta lätkävaimona, missä koko elämä pyöri miehen ympärillä ja vaimo toimi pelkkänä talouskoneena ja koristeena. Ymmärrän Lotan pointin hyvin, vaikka mies olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi