Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko rinnat kasvaa raskaana??

Vierailija
23.03.2015 |

Kaikilla mammoilla on jonkunlsinen vastaus varmasti! Itse olin ennen raskautta 75B ja nyt vajaa puolessa välissä 75C pursuaa päältä. Onko tiedossa lisää kasvua?
Kiitos jos vastaatte, en viitsi kavereilta kysellä aina kaikkea niin toivon saavani täältä jotain vastausta :) kiitän

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasvanut yhtään. Kun maito nousi niin hetkellisesti olivat hiukan isommat, mahtuivat silti samoihin liiveihin. Nyt on ihan samanlaiset kuin ennen raskautta, täysin.

Vierailija
42/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että kaaret pitää repiä kokonaan tai venyttää muutamalla sentillä että saan nämä tisut liiveihin mahtumaan... Sekä tuo rinnan ympärys tuntuu jokseenkin olevan hyvin kireä, mikä on outoa koska olen aika laiha :/
Mutta kiitokset vastanneille! :)
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:31"]No mulla ei kasvanut yhtään. [/quote] Ei kai, jos sun muija oli raskaana:)

[/quote]

Kyllä mä ihan nainen olen ja todistettavasti kolme kertaa ollut raskaana.

Ei, rinnat eivät kasvaneet yhtään.  Samat rintaliivit menivät läpi raskauden ja synnytyksen jälkeen.
[/quote]

Sama juttu. Kolme raskautta ja joka kerta samoilla rintaliiveillä raskauden loppuun asti. Kun maito nousi, niin sitten kyllä rinnat räjähti.

Vierailija
44/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän muijalla tuli b kupeista dd. Nam

Vierailija
45/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähti, kasvo kolmel numerol?

Vierailija
46/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako maitotissejä enää ikinä kiinteiksi vaikka ikää olisikin suhteellisen vähän???? Push up liiveillä? Vai lerpattaako tissit lopun ikää

Vierailija
47/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:04"]Saako maitotissejä enää ikinä kiinteiksi vaikka ikää olisikin suhteellisen vähän???? Push up liiveillä? Vai lerpattaako tissit lopun ikää
[/quote]ei ne siitä kiinteiks enää muutu :-D

Vierailija
48/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana 2 raskautta ja molemmista hyvin erilaiset kokemukset, joten sen lisäksi että jokaisella eri lailla, niin samalla ihmiselläkin voi vaihdella kovasti...

1. raskaudessa ei kasvanut lainkaan raskauden aikana ja raskauden jälkeen heti samat rintsikat menivät käyttöön kun ennen raskautta ja raskauden aikana.

2. raskaudessa rintaliivien koko 75e->80f, eli kuppikoossa ei juurikaan eroa. Mutta heti synnytyksen jälkeen täytyi käydä ostamassa uudet kun raskauden aikana ostetut imetysliivit eivät mahtunutkaan... Ja yllättäen sopiva koko oli 75H! 

Molemmissa raskauksissa painoa ei tullut yhtään, päin vastoin muutaman kilon kevyempänä lähdin synnyttämään kun mitä olin ennen raskautta. 1. lasta osittain imetin, 2. lapsi täysimetyksellä.

Vierailija
49/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvanut paljoakaan raskaana ollessa, en ainakaan huomannut valtavaa eroa. C-D kuppi, paino on vaihdellut niin suuresti viime vuosien aikana etten ole pitkiin aikoihin varmaan edes omistanut oikean kokoisia rintsikoita. Mutta maito on noussut heti synnytyksen jälkeen ja silloin on kyllä kamalat silikonit olleet. Ja ne on pysyneet enemmän tai vähemmän muutaman kuukauden kunnes maidon tulo on tasaantunut. Sen jälkeen ovat kutistuneet taas normaalitilaansa (mikä on aika löysä kun pudotin 40 kiloa ennen lasten saamista). Imetin esikoista kuitenkin vuoden, sitten oli 10 vkoa taukoa ja syntyi toinen jota olen nyt imettänyt 11kk. Tällä kertaa ovat kuitenkin hieman täyteläisemmät koska painoa on hieman enemmän ja tämä toinen on aikamoinen tissitakiainen, saa nähdä mitä on jäljellä puolen vuoden päästä kun painonpudotukset ja imetykset on hoidettu alta pois... Mutta imetyksestä ei ole tullut toistaiseksi muutoksia tisseihin, kyllä pahimman tuhon teki painonpudotus. Ja kun sitäkin kysyttiin niin nännit eivät muuttuneet mitenkään, raskausaikana kyllä tummenivat mutta vaalenivat normaaleiksi muutaman kuukauden sisään synnytyksistä.

Vierailija
50/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus.

M47

Vierailija
51/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:16"]Ei kasvanut paljoakaan raskaana ollessa, en ainakaan huomannut valtavaa eroa. C-D kuppi, paino on vaihdellut niin suuresti viime vuosien aikana etten ole pitkiin aikoihin varmaan edes omistanut oikean kokoisia rintsikoita. Mutta maito on noussut heti synnytyksen jälkeen ja silloin on kyllä kamalat silikonit olleet. Ja ne on pysyneet enemmän tai vähemmän muutaman kuukauden kunnes maidon tulo on tasaantunut. Sen jälkeen ovat kutistuneet taas normaalitilaansa (mikä on aika löysä kun pudotin 40 kiloa ennen lasten saamista). Imetin esikoista kuitenkin vuoden, sitten oli 10 vkoa taukoa ja syntyi toinen jota olen nyt imettänyt 11kk. Tällä kertaa ovat kuitenkin hieman täyteläisemmät koska painoa on hieman enemmän ja tämä toinen on aikamoinen tissitakiainen, saa nähdä mitä on jäljellä puolen vuoden päästä kun painonpudotukset ja imetykset on hoidettu alta pois... Mutta imetyksestä ei ole tullut toistaiseksi muutoksia tisseihin, kyllä pahimman tuhon teki painonpudotus. Ja kun sitäkin kysyttiin niin nännit eivät muuttuneet mitenkään, raskausaikana kyllä tummenivat mutta vaalenivat normaaleiksi muutaman kuukauden sisään synnytyksistä.
[/quote]

Ja tosiaan raskauksista tuli 6-10kg jotka oli jälkitarkastuksissa pois, eli ehkä siinäkin syy miksi tissit ei paisuneet.

Vierailija
52/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 b --> 75 g+ eipä paljon naurata. Helvettiä oli sillon ja pahemmaksi muuttui vaan ajan kanssa kun tyhjentyivät. Tuntui ihan pahalta kantaa niitä, sattui ja särki. Niin ja pituutta 157 cm, ja tuolloin ikää vasta 19v. Mutta pahin alkoi vasta tuon kaiken jälkeen kun nyt ei ole kun löysää nahkaa rinnat täynnä eikä liivejä näihin löydy etes ammattiliikkeistä. Ei tasan kiinnosta enää koskaan isot tissit eli silikonitäytteet, mutta mies ei salli liian ihon poisleikkuutakaan. Ettei ulkonäkö kärsi. itseä ei paljon ulkonäöt paina, vaan toivoisin normaalia ja vähän helpompaa elämää, että tissit ei veisi kaikkea huomiota. Koko aikuisikä ollut tätä jokapäiväistä tissien asettelua sun muuta paskaa. En tietenkään kadu lapsen saamista koskaan, parasta mitä minulla koskaan on, mutta silti.. 

Vierailija
53/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:25"]75 b --> 75 g+ eipä paljon naurata. Helvettiä oli sillon ja pahemmaksi muuttui vaan ajan kanssa kun tyhjentyivät. Tuntui ihan pahalta kantaa niitä, sattui ja särki. Niin ja pituutta 157 cm, ja tuolloin ikää vasta 19v. Mutta pahin alkoi vasta tuon kaiken jälkeen kun nyt ei ole kun löysää nahkaa rinnat täynnä eikä liivejä näihin löydy etes ammattiliikkeistä. Ei tasan kiinnosta enää koskaan isot tissit eli silikonitäytteet, mutta mies ei salli liian ihon poisleikkuutakaan. Ettei ulkonäkö kärsi. itseä ei paljon ulkonäöt paina, vaan toivoisin normaalia ja vähän helpompaa elämää, että tissit ei veisi kaikkea huomiota. Koko aikuisikä ollut tätä jokapäiväistä tissien asettelua sun muuta paskaa. En tietenkään kadu lapsen saamista koskaan, parasta mitä minulla koskaan on, mutta silti.. 
[/quote]

No se mieskö sinun vartalossasi elää?

Vierailija
54/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43: mies ei salli?! Voi elämä... Älä häntä kuuntele. :( Sun terveytesi pitäisi olla etusijalla (tietysti vauvan lisäksi)!

Vierailija
55/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:30"]

Minulla kasvoi B kupista E kokoon, että varaudu pahempaan :--D

[/quote]

Samoin eikä kyllä sula vaikka laihduttais kuinka:-(