Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko rinnat kasvaa raskaana??

Vierailija
23.03.2015 |

Kaikilla mammoilla on jonkunlsinen vastaus varmasti! Itse olin ennen raskautta 75B ja nyt vajaa puolessa välissä 75C pursuaa päältä. Onko tiedossa lisää kasvua?
Kiitos jos vastaatte, en viitsi kavereilta kysellä aina kaikkea niin toivon saavani täältä jotain vastausta :) kiitän

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei kasvanut yhtään. C85 oli ennen ja jälkeen raskauden.

Vierailija
22/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ja roikkuu myös painonnoususta. Itsellä esikoisesta + 30 kg pienessä ihmisessä ja 75c:stä äffään. Olisi kai pitänyt tuota ympärysmittaakin leventää, mutta se on ollut jokseenkin aina sama. Seuraavissa odotuksissa pienempi painnonnousu ja rintojen pullistus. Kummasti maitorauhaset siitä katoaa - jos laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39+5, ja ihan on vanhat omat rintsikat päällä vielä, ei mitään kasvua vielä.

Vierailija
24/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:51"]Raskausaikana A->D ja imetysaikana oli E. D:ksi ne jäi imetyksen päätyttyä.
[/quote]
Oi onnellinen! :)

Vierailija
25/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:57"]Mulla ei kasvanut raskausaikana kovin paljoa, mutta synnärillä näytti että mulla olisi kunnon mauttomat silikonit kun maito nousi. :D
[/quote]eli ne paisuu synnytyksen jälkeen vielä kaksinkertaisesti(tuo oli vaan noin heitto)? Ei raskauden aikana..?
Ap
[/quote]
No mulla ainakin kävi näin. Ei varmaan ihan kaikilla kuitenkaan. Maito kyllä yleensä nousee siellä synnärillä ja kyllähän siinä jonkun verran rinnat kasvaa. :) -3

Vierailija
26/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta käytin 80D/DD ja nyt rv 33 olen joutunut hankkimaan 80E ja 80F kokoisia liivejä. Toivottavasti ei enää hirveästi turpoa tästä, alkaa olla jo liikaa tissiä tässä mammassa!

Vierailija
27/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 70b ennen raskautta, raskausaikana kasvoi 70d ja sama oli synnytyksen jälkeen ja imetettäessä. Painoa tuli raskausaikana 8kg, kaikki lähti viikossa.

Nyt vauva on vuoden ja tissit 70a, eli pieneni vaan joko ajan... :)

Vierailija
28/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa: kun joku mainitsi tuosta painonnoususta raskausaikana niin itselläni tullut 7 kg rv 33 mennessä.

Vierailija
29/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, alkaako ketunnenät katselemaan lattianrajaan kun imetys on ohi?
Ilmestyykö nännin ympärille raskausarvet kuin mustan auringon säteet?
Laajenevatko nännit teevadin kokoisiksi?

Vierailija
30/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla a-kupin tissit paisuivat maksimissaan b:hen, eli aika samaa luokkaa oli koko ajan. Siis synnärilläkään ei ollut tuon kummemmat. Näillä on silti imetetty kaksi lasta vuoden ikään, vaikka näkyvää maidonnousua ei ollutkaan, joten ei se ole siitä kiinni :)

Vierailija
31/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rv 37+0 ja mulla kasvanut a-kupista b,hen siinä se,ei mitään turvotusta yms ja en usko että kasvaa enempää

Vierailija
32/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kasvoi 75B 75C:n raskausaikana ja maidonnousun jälkeen 80D:n. Nyt olen lopettanut juuri imetyksen ja aikalailla ollaan lähtötilanteessa ellei jopa alle.. nyyh. Kuitenkin 15 raskauden aikana tullutta kiloa on lähtenyt ilman varsinaista laihdutusta .

Vierailija
33/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi 75B:stä 85D:hen, nyt puolitoista vuotta raskauden jälkeen 80A, pelkät nahat roikkuvat. Luut tuntuu kun painaa tissin päältä :D

Vierailija
34/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:59"]Mites, alkaako ketunnenät katselemaan lattianrajaan kun imetys on ohi?
Ilmestyykö nännin ympärille raskausarvet kuin mustan auringon säteet?
Laajenevatko nännit teevadin kokoisiksi?
[/quote]
Toki ne roikkuu enemmän kuin ennen lapsia mutta ei nyt sentään lattiaan katsele. :D Nännit suurenivat hieman, näin se luonto on tarkoittanut. Saa vauva hyvän otteen rinnasta ettei nälkään kuolisi. Raskausarvetkin haalenevat ajan kanssa.

Vierailija
35/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekaa raskautta kuppikoko 70 e, raskausaikana kasvoi j- kuppiin ja maidon noustessa 75k kunnes tasaantui. Täysimetyksen aikaan kuppikoko 70j ja siitä sitten pieneni imetyksen loputtua 70 d, tokassa raskaudessa sama homma, varmaan tän kolmannen jälkeen saa nahat sulloa 70 c-hen....

Vierailija
36/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta 70-75 D tai DD. Raskauden viimeinen kolmannes 80E tai 75F

Vierailija
37/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ennen raskautta 70A (oon melko pikkuinen), nyt rv 17+4 ja koko 75D, nämäkin rintsikat alkaa tosin jo puristaa. :D Ensimmäiset raskausarvet on jo ilmestyneet rintojen sisäsivuihin.

Vierailija
38/55 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75dd oli ennen ekaa raskautta. Turposivat raskausaikana85e:n ja maidon noustua 85 f:n asti. Imetyksen päätteeksi olivat 80e. Muiden raskauksien (4 lasta) aikana rinnat olleet kokoa 85f ja aina imetyksen loputtua 80e.

Vierailija
39/55 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:25"]75 b --> 75 g+ eipä paljon naurata. Helvettiä oli sillon ja pahemmaksi muuttui vaan ajan kanssa kun tyhjentyivät. Tuntui ihan pahalta kantaa niitä, sattui ja särki. Niin ja pituutta 157 cm, ja tuolloin ikää vasta 19v. Mutta pahin alkoi vasta tuon kaiken jälkeen kun nyt ei ole kun löysää nahkaa rinnat täynnä eikä liivejä näihin löydy etes ammattiliikkeistä. Ei tasan kiinnosta enää koskaan isot tissit eli silikonitäytteet, mutta mies ei salli liian ihon poisleikkuutakaan. Ettei ulkonäkö kärsi. itseä ei paljon ulkonäöt paina, vaan toivoisin normaalia ja vähän helpompaa elämää, että tissit ei veisi kaikkea huomiota. Koko aikuisikä ollut tätä jokapäiväistä tissien asettelua sun muuta paskaa. En tietenkään kadu lapsen saamista koskaan, parasta mitä minulla koskaan on, mutta silti..  [/quote] No se mieskö sinun vartalossasi elää?

[/quote]

no ei tietenkään :D eikä siis lopulta tule päättämään asioita puolestan. Tuntuu lähinnä naurettavalta että " se on sitten ero" jos leikkautat. Varsinkin kun tiedän hänen todelliset mieltymykset. Muuttumatonta mammaa hakee, selvä se. Mutta koska hänelle niin vakava paikka, että jopa ero esissä tissien tautta, niin maltan mieleni lapsen takia.. Eli vasta sitten kun lapsi omillaan,  kehtaan ehkä itsekin ajatella itseäni enempi.

Vierailija
40/55 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ei kasvanut kuppikokoakaan, kyllä tursuilin liiveistä joten siirryin vaan käyttämään niitä pehmeitä versioita.

Maidon noustua kasvoi 65C:stä 65D:hen ja tässä nämä on pysynyt, nyt 4kk imettänyt.

Aika yksilöllistä näyttää olevan.