Maailmannapa nainen..
On pakko avautua eräästä niin ärsyttävästä tuttavastani. Hänellä on mielenterveysongelmia ja sillä on varmasti osuutta asiaan, mutta mielestäni silti tällainen käytös ei todellakaan ole hyväksyttävää!
Hän on työkyvyttömyyseläkkeellä ongelmiensa vuoksi ja hänen yksinäisyytensä vuoksi siellä pitäisi olla jatkuvasti kyläilemässä. Hän sai juuri vauvan miehensä kanssa ja minua hirvittää sen vauvan olot siellä, koska nainen ei voi poistua vauvan kanssa neljän seinän sisältä.
Sitten jos kohteliaasti kieltäytyy kyläilykutsusta hyvällä syyllä, mm. lomat, koulu, työ.. alkaa kamala myrsky sosiaalisessa mediassa ja nainen haukkuu kyläilystä kieltäytyneen tunnistettavasti, mutta yleensä nimeä mainitsematta. Kaverinsa joko komppaavat häntä ja jos joku uskaltautuu puolustamaan, on helvetti irti. Hän ei tunnu ymmärtävän miten raskasta normaali työssäkäyvän ihmisen arkielämä voi olla.
Hän valitsee usein hampaisiinsa uuden uhrin, tällä hetkellä se on heidän vanhan koiransa uusi omistaja, joka ei ole kuulemma päästänyt vierailemaan koiran luona tarpeeksi usein ja hän ei suostu kasvattamaan koiraa samalla tavalla kuin edellisessä kodissa. Nainen ei välttämättä ole edes tietoinen herjaavista viesteistä, mitä hänestä kirjoitetaan.
Onko kenelläkään muulla kokemusta moisesta? Miten menettelitte henkilön kanssa? Aina ihmettelen miten tuollaisella ihmisellä voi olla ystäviä ja jopa parisuhde. Ikääkin hänellä on jo lähemmäs 40 vuotta, joten hän tuskin tulee koskaan muuttumaan.
Kommentit (14)
Mulla oli tällanen ystävä joka loukkaantu jos ei päässy sillon kun hän halus. Paljo mahollista et on herjannu. Mut en välitä. Lopetin yhteydenpidon.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:40"]Mulla oli tällanen ystävä joka loukkaantu jos ei päässy sillon kun hän halus. Paljo mahollista et on herjannu. Mut en välitä. Lopetin yhteydenpidon.
[/quote]ja tällä naisella on joku prinsessasyndrooma. Kasvattaa tyttärensäkin samaan..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:40"]Mulla oli tällanen ystävä joka loukkaantu jos ei päässy sillon kun hän halus. Paljo mahollista et on herjannu. Mut en välitä. Lopetin yhteydenpidon. [/quote]ja tällä naisella on joku prinsessasyndrooma. Kasvattaa tyttärensäkin samaan..
[/quote]
Onko hänkin mt-ongelmainen? Ikävä kun lapsellekin täytyy opettaa moiset tavat.
Ap
tyypillinen suomalainen wt -nelikymppinen valas.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:55"]
tyypillinen suomalainen wt -nelikymppinen valas.
[/quote]
Toivon tosiaan, ettei näitä montaa löytyisi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:55"]tyypillinen suomalainen wt -nelikymppinen valas.
[/quote]ei tää mun tuttuni mikään valas ole. Et voi ollakin. Mut kova vertailemaan itseään muihin. Ystävyydeltä odotti sellaista teini-ystävyyttä. Ollaan koko ajan yhdessä ja halutaan samoja asioita.- tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:55"]tyypillinen suomalainen wt -nelikymppinen valas.
[/quote]ei tää mun tuttuni mikään valas ole. Et voi ollakin. Mut kova vertailemaan itseään muihin. Ystävyydeltä odotti sellaista teini-ystävyyttä. Ollaan koko ajan yhdessä ja halutaan samoja asioita.- tyyliin.
[/quote]eiku siis WT voi ollakin
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:55"]tyypillinen suomalainen wt -nelikymppinen valas. [/quote]ei tää mun tuttuni mikään valas ole. Et voi ollakin. Mut kova vertailemaan itseään muihin. Ystävyydeltä odotti sellaista teini-ystävyyttä. Ollaan koko ajan yhdessä ja halutaan samoja asioita.- tyyliin. [/quote]eiku siis WT voi ollakin
[/quote]
Minunkaan tuttuni ei ole mikään valas, mutta WT hän on todellakin.
Ap
En tiedä onko mt- ongelmia. Vähän sellaset fibat sai että vois ollakin.... Yhtäkkiä saatto lopettaa yhteydenpidon ja suuttua.
Esim. Jos sovittiin joku tapaaminen ja olinkin ottanut jonku "ylimääräisen" lapsen mukaan niin veti hirveet pultit. Et nyt mun lapsi ei leiki sen lapsen kans ku on kolmas pyörä mukana. Ite en aatellu niin ollenkaan : D kyl ne lapset osaa ryhmässäki leikkiä. Varsinki jos vanhemmat on seuraamassa.
Sitten pitkän mykkäkoulun jälkeen otti yhteyttä niinku ei mitään oo koskaan ollukaan. Kunnes sitten taas sai suuttua jostain mitättömästä syystä.
Jos oli pyytäny jonneki tapahtumaan enkä päässyt ni päivitti fb hen et kiitos hyvästä seurasta!!mitä parhainta kaveruutta.
Ja jos taas pääsin ni ei koskaan päivittänybet kiitos ihanasta seurasta.
Tuli mieleen et kirjottiko kiitokset aina vaan siloin jos oli joutunut meneen yksin. :) vähän niinku hämäykseksi et kato ku mulla on kavereita vaik sä et pääsykään...
Yksinäinen mutta sosiaalisessa mediassa kaverit komppaa?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:21"]Yksinäinen mutta sosiaalisessa mediassa kaverit komppaa?
[/quote]kai se yksinäinen on. Vaikka sos.mediassa esittää sellasta et on kavereita. Jotkut tosiaan komppaa ja kannustaa. En oo enää kyl seurannu koska kyllaaästyttää koko tyyppi. Tulee sellanen olo et pelaa vaan jotain peliä. Esittää myös jotain hyvää äitiä joka askartelee ja leipoo. Moittii muita äitejä joilla ehkä on muitakin intohimoja ja pyrkimyksiä ku ne lapset ja koti.
Välit poikki vaan, antaa koirien räksyttää..