Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsevatko miehet vitsailevan naisen usein flirtiksi?

Vierailija
23.03.2015 |

Pitääkö välttää harmitonta vitsailua, ettei sitä ymmärretä väärin? En siis puhu mistään alapäähuumorista tms :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:28"]

No ei!

Vitsaileva (vähän tuntemattomampi) nainen ei ole ainakaan minusta yhtään kiihottava. Siitä tulee sellainen kaveri-vaikutelma. 

[/quote]

Näin minäkin olen ajatellut. Olen kuitenkin saanut noottia naispuolisilta ystäviltäni, että flirttailen heidän miestensä kanssa, vaikka mielestäni heitän vain läppää.

Ja vieläpä sellaista miehekästä läppää, ei siis mitään naisellista kihertelyä. En usko, että miehet kokevat flirtiksi todellakaan.  Mutta en siis tietenkään mitään alapääjuttuja tai muita pervoletkautuksia käytä. Olen vain aina ollut sellainen poikaporukoissa jo lapsesta saakka viihtynyt. 

Hetero kyllä!

[/quote]

Tästä jotenki paistaa läpi, että kyllä flirttailet ihan oikeesti. Eli haluat vipinää ja huomiota.

Mut onhan se sun oikeus, en mä tarkota, et paheksuisin. 

[/quote]

En ole aloittaja, mutta kommentoin. Oletko siis kateellinen? Eihän kevyessä flirtissä ole mitään pahaa. Sehän vain piristää molempien päivää. Ei kai elämä ole niin vakavaa?

Vierailija
22/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan edes osaisi flirttailla tietämättäni ja ilman tarkoitusperää, mulle huumori on aina ollut yksi täysin harkitusti käytetty keino ns. murtaa jää ja avata peli niin ettei miehelle jää epäselväksi mitä minulla on mielessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsailevan naisen on parasta antaa pillua, kyllä siihen suistuuvat kun tarpeeksi kauan suostuttelee!

NAINEN ANTAA AINA JOS FLIRTTAILEE JA MIES ON HALUKAS OTTAMAAN.

T TOSIMIES

Vierailija
24/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:34"]

Stereotyyppisessä parisuhteessa mies ei halua muiden ajattelevan naisestaan "rivosti", joten mies ei pidä siitä, jos nainen flirttailee muille. Nainen taas ei halua miehensä ajattelevan seksiä muiden naisten kanssa, ja siksi ei pidä siitä, jos mies katselee muita naisia. 

Toisin päin ei yhtä suurta ongelmaa.

[/quote]

Jokainen aikuinen nainen tajuaa, että mies ajattelee seksiä muiden kanssa... jos ei ihan koko ajan niin kuta kuinkin 23/7

Kyse onkin siitä, onko tästä huolimatta valmis sitoutumaan juuri tähän yhteen naiseen. 

[/quote]

Ei kaikki miehet ole mitään henkisiä pettureita. Sillä sitähän muiden naisten himoitseminen on. Kyllä niitäkin on, jotka taistelevat tällaisia ajatuksia vastaan...eivät kaikki niitä hyväksy. Kuten eivät kaikki naisetkaan.

Vierailija
25/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:07"]Millainen vieraamman naisen käytös sitten tekee vaikutuksen?

[/quote]

Tämän minäkin haluaisin tietää?

Vierailija
26/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vieras nainen flirtailla otan siltä pillu!

minun maassa flirtailu tarkoita seksihalu!

Vierailija
27/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:23"]

Tuolla sanottiinkin, että jo pelkkä hymy voidaan tulkita flirtiksi. Siis miehet. Onko totta? Nyt vasta tajusin, että aiemmalla työpaikalla varmaan hymyilin kaikille, mutta miehet reagoivat hymyyn jotenkin erilailla.. 

Riippuu niin hymystä. On tavallinen reipas kassahymy ja on hymähdyshymy jollekin jutulle ja sitten on "se" hymy, josta ei voi erehtyä, jos ei oo asperger. 

[/quote]

[/quote]

Meni pötköön, vaikka tarkoitus oli siis tota ekaa lainata ja kappalejaon jälkeen on mun kommentti. 

[/quote]

Ihan normi hymy oli, tai siis sellainen missä silmätkin hymyilee. Yleensä mä vaan hymyilen niin. :) Mietin vaan, että kannattaakohan aina, vaikuttaako se siltä että flirttailisin.

Vierailija
28/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minusta tuntuu kuin eräs nainen olisi katsonut minua ihastuneesti tänään. Siihen oli tavallaan syytäkin, koska tein yhden todella herrasmiesmäisen eleen.

Toinen nainen katsoi minua lempeästi ja ymmärtäväisesti.

Ja lopulta sievä kassaneiti pudotti vaihtorahat käteeni, kuin olisin ollut tautinen eikä tainnut silmiinkään katsoa. Olisi kiva jos kassat voisivat koskettaa ihoa niitä vaihtorahoja antaessa, niin ei tulisi niin kylmä vaikutelma.

-Mies 29v-

Vierailija
29/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:20"]En tiedä, mutta minusta tuntuu kuin eräs nainen olisi katsonut minua ihastuneesti tänään. Siihen oli tavallaan syytäkin, koska tein yhden todella herrasmiesmäisen eleen.

Toinen nainen katsoi minua lempeästi ja ymmärtäväisesti.

Ja lopulta sievä kassaneiti pudotti vaihtorahat käteeni, kuin olisin ollut tautinen eikä tainnut silmiinkään katsoa. Olisi kiva jos kassat voisivat koskettaa ihoa niitä vaihtorahoja antaessa, niin ei tulisi niin kylmä vaikutelma.

-Mies 29v-
[/quot

Oletko ennen asioinut samalla kassaneidillä? Itse olen kassalla töissä ja ällöttää miehet, jotka selvästi hakevat katsekontaktia ja pitkää kosketusta. Minulta ei tipu, sori vaan.

Vierailija
30/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:20"]En tiedä, mutta minusta tuntuu kuin eräs nainen olisi katsonut minua ihastuneesti tänään. Siihen oli tavallaan syytäkin, koska tein yhden todella herrasmiesmäisen eleen. Toinen nainen katsoi minua lempeästi ja ymmärtäväisesti. Ja lopulta sievä kassaneiti pudotti vaihtorahat käteeni, kuin olisin ollut tautinen eikä tainnut silmiinkään katsoa. Olisi kiva jos kassat voisivat koskettaa ihoa niitä vaihtorahoja antaessa, niin ei tulisi niin kylmä vaikutelma.   -Mies 29v- [/quot Oletko ennen asioinut samalla kassaneidillä? Itse olen kassalla töissä ja ällöttää miehet, jotka selvästi hakevat katsekontaktia ja pitkää kosketusta. Minulta ei tipu, sori vaan.

[/quote]En hae pitkää kosketusta, mutta tuntuu tympeältä, kun rahat tiputetaan käteen. Silloinkin kun kassana on mies. Minä taas tunnen itseni hyväksi ihmiseksi, kun laitan kolikkoni huolellisesti kassan kämmenelle.

-Mies 29v-

Vierailija
31/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:31"]

Mutta niinhän usein naisetkin luulee heti, että mies flirttailee kun on mukava. Joskushan av:lla oli keskustelu jossa enemmistö av-mammoista oli sitä mieltä että miehen katse on aina merkki kiinnostuksesta. Ei miehet kuulemma ikinä katso muita kuin mielestään kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Itselleni jäi tosin epäselväksi, että miten se mies sitten voi tietää onko nainen ruma vai kaunis jollei ensin katso?

[/quote]

Näin. Ja vaikka katsoisikin vain mielestään kauniita naisia, ei siltikään ole välttämättä kiinnostunut sen enempää. Voi sitä kauniita naisia katsella vaikkei sen kummemmin olisi kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi