-10kg ja hyvä fiilis!
Pari vuotta takaperin onnistuin lihottamaan itseni 60 kilosta 84 kiloon ja muutamien epäonnistuneiden laihdutusyritysten jälkeen aloitin elämäntapamuutoksen vielä kerran vuodenvaihteessa ja tänään vaaka näytti 73,8kg eli paino on pudonnut -10,7kg alkuvuodesta! Vielä olisi tarkoitus saada toiset saman verran pois kesäksi ja varmaan työn sarkaa on vielä kesälläkin mutta jo tämä puoleen väliin pääsy tuntuu mahtavalta. :) Kyllä se elämäntapamuutos vaan kannattaa kaikkien kitukuurien sijaan!
Kommentit (15)
Heino juttu! Tsemppiä jatkon kanssa! :--)
Onnea! Hienosti menee, tsemppiä loppujen pudotukseen. Toivottavasti elämänmuutokset ovat pysyviä. :)
Mullakin putos 10kg (82kg->72kg) helposti 4kk:n aikana, mutta nyt se sit onkin jymähtänyt tohon ja pudotettavaa on kuitenkin vielä ainakin 15kg. Ärsyttävää kun helmikuun alun jälkeen paino ei ookkaan pudonnut yhtään, se itseasiassa stoppas kuin seinään, vaikka samalla terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla oon jatkanut. Eikä tota painoa selitä edes mikään lihastenkasvu, koska niitä senttejäkään ei ole kadonnut.
Kiitos! :)
Kalorit 1500kcal/päivä ja viis ateriaa päivässä, liikuntaa 3-7h/vko, alkoholi kokonaan pois ja vettä 3-4l päivässä. Suolaset herkut on pahe mulla niin sipsit jätin kokonaan pois ja suolan käyttöä olen vähentänyt. Muuten en oo herkkuja kieltänyt iteltäni kunhan kalorimäärä pysyy tossa 1500 kalorissa. Näillä itse olen onnistunut! :)
Ap
Hieno suoritus ap!!! Paljonko sulla on bmi nyt?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:57"]Hieno suoritus ap!!! Paljonko sulla on bmi nyt?
[/quote]
25,2 ja 0,7kg lievästä ylipainosta normaalipainoon :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:57"]Hieno suoritus ap!!! Paljonko sulla on bmi nyt?
[/quote]
25,2 ja 0,7kg lievästä ylipainosta normaalipainoon :)
Ap
[/quote]
Mahtava saavutus :)
Itse olen myös keventänyt aika lailla samoin opein kuin ap. En ole punninnut enkä mitannut itseäni, etsin vain hyvää oloa omassa kropassa. Tänä aamuna töihin lähtiessä laitoin sellaiset housut jalkaan, joita olen pitänyt joskus helmikuussa viimeksi ja ne olivat selvästi isot! Joten oikealla tiellä ollaan ap! Tänä kesänä lupaan, että annan ottaa itsestäni lomakuvia :) Laihdutan normaalipainon ylärajalta alemmas, luulisin että noin kymmenen kiloa ja olisin tyytyväinen.
Ohhoh, kylläpä tuli hyvä mieli tästä ketjusta. Ei yhtäkään ilkeää kommenttia, vaan ihan vilpitöntä tsemppailua. Hyvä me, hyvä ap, jatketaan samaa rataa :-)
Uskoni ihmiskuntaan ei romahtanut.
Onnea! Minäkin lihoin nelisen vuotta sitten yli 10kg vuoden aikana. Kolme vuotta meni sen karistamiseen.
Tänä keväänä ajattelin vielä nipistää tästä "laihaläskistä" ne hyllyvät kohdat, ja kasvattaa lihasmassaa. Nyt 172cm/65kg.
En tähtää painonpudotukseen enää, vaan vaihtaa läskiä lihakseen.
Hyvä ap, hyvä kaikki muutkin jotka olette onnistuneet ja tsemppiä teille ketkä kamppailette painonne kanssa!
Kiitos kaikille positiivisista kommenteista! :)
On oikeasti kiva huomata pystyvänsä vihdoin siihen mikä niin kauan tuntui saavuttamattomalta. Ja on tämä elämäntapamuutoksen kautta laihduttaminen paljon miellyttävämpää kuin kaikenmaailman dieetit: tässä sitä nauttii ihan siitä matkastakin eikä vasta perille pääsystä! ;)
Ap
Onnittelut!!! Jatka samaan malliin! Ihailen sua, vaatii kanttia
Hieno saavutus