Oletko sinä jossain tosi hyvä? Oletko maailman paras piirakanrypyttäjä tai sieraintenlevittäjä?
Nyt kun mietit itseäsi, niin tässä voit tunnustaa, mitä osaat ja missä olet oikeasti hyvä.
Mä kerron omat osaamiseni myös myöhemmin ketjussa. Ja hei, muiden osaamisia ei sitten saa haukkua, tässä on vaan yksi tuomari ja se olet sinä itse!
Kommentit (10)
Olen hyvä laiskottelemaan.Ei hävetä yhtään olla jouten ja nautiskella elämästäni,!🤗💋
Lorttoperseeni osaa piereskellä aakkoset ja paine riittää vessan vetämiseen kun istuu tiiviisti pöntöllä
Vierailija kirjoitti:
Lorttoperseeni osaa piereskellä aakkoset ja paine riittää vessan vetämiseen kun istuu tiiviisti pöntöllä
Reiska, nyt heti takasin tänne olohuoneeseen sieltä netin äärestä!
Vierailija kirjoitti:
Minkä kielen aakkoset osaat?
Olen chool. En vielä tarpeeksi hyvä. Oikotietä ei ole onneen, se on kovan työn tulos. Tärkeintä ei ole päämäärät vaan intohimo ja matka kohti päämääriä ja tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kielen aakkoset osaat?
Englanti ä ja ö on aika vaikeita Säkkijärvenpolkka menee jo kohtalaisen hyvin
Mä olen ihan sairaan hyvä mun työssäni, ehkä maailman paras
Olen hyvä tekstaamaan kalligrafialla. 80-luvulla tekstasin yliopistolla ja muuallakin kaikki kunniakirjat ja sen sellaiset.
- n69v -