3 suurinta ilon aihetta juuri nyt
Kun kerta listattiin ongelmia, nii mietitään mitä hyvää löytyy
1. Töissä hyvät eväät
2. Työttömyyden jälkeen 1100/kk on mahtava palkka
3. Kevät tulla jolkottelee pikku hiljaa
Kommentit (32)
1. Minulla on ihana pieni vauva. Osaa olla välillä tosi haastava, mutta tänään meillä oli ihana yhteinen päivä ja siitä on hyvä mieli.
2. Rakastava aviomies, joka saa minut aina nauramaan.
3. Lähdemme kohta yhdessä lomalle (minä, mies ja vauva). Ensin appivanhemmilleni, jotka ovat huipputyyppejä, ja sitten ulkomaille 5 päiväksi.
Olen elossa!
Tai voihan se olla mukavampaa olla kuollut, en tiedä, kun en ole kokenut.
Eiköhän tuossa yhdessä riitä kolmen edestä ilon aihetta, jos nyt niin kokee. Kaikkipa eivät koe vaan päätyvät narun jatkoksi.
1. Se että tässä ketjussa ei ole yhtään alapeukkua :)
2. Hyvä ystävä oli äsken kylässä
3. Pian pääsee lämpöiseen peiton alle nukkumaan
1. Loma ja loman jälkeen on mukava palata töihin. En ole kokenut lomaltapaluuahdistuksia tässä työpaikassa. 2. Omalla mittapuullani mitattuna hyvä rahatilanne. Riittää kaikkeen mitä oikeasti tarvitsen ja välillä voi hankkia jotain pientä "tarpeetontakin". 3. Koti. Koti on turvasatama.
1. Ihana mies
2. Olen terve ja voin muutenkin kaikinpuolin hyvin
3. Mulla on ihana perhe + ihana suku, joka on auttanut meitä paljon
1. Mieheni palaa pitkältä työreissulta tällä viikolla. Saadaan nauttia hänen seurastaan viikonlopun verran kunnes lähtee taas. 2. raskas työputki päättyy parin viikon päästä 3. saan mennä kohta nukkumaan lasten viereen. Ne on lämpöisiä ja pehmeitä ja vedän ne kaikki mahdollisimman lähelle itseäni.
1. Söin juuri mahani täyteen
2. Lapset nukkumassa = omaa aikaa
3. Selkäni ei ole ollut tänään niin kipeä kuin yleensä on
1. Lähikaupasta löytyi tuote jota tarvitsin ruoanlaittoon, ei tarvinnut lähteä sohjossa vaappumaan keskustan markettiin
2. Huomenna saa nukkua myöhään
3. Viherkasvit piristyi substralista
1.Uusi harrastus
2.Uusi työpaikka
3.Uusi kämppä
nimim. Muutosten kevät :D
Olen terve, rakastunut ja kesä tulee. Elämä on hyvää.
1. Rakas mieheni, joka tukee minua kaikessa
2. Uusi viihtyisä omistusasunto
3. Ok taloudellinen tilanne