Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu häihin...

Vierailija
23.03.2015 |

Onko joku muu häihin jo valmiiksi pottuuntunut? Mä olen, mielipiteseeni vaikuttaa toki se että olen ollut monissa monissa häissä mutta sen vielä kestän. Se mikä oikeasti potuttaa on se miten tätä läskipulleropalleroa pitää kehua ja suorastaan ihmetellä miten se saanut laihdutettua 3 kiloa ennen häitä. Sitten ihmetellään että onpas hyvää ruokaa (jäisiä lihapullia ja kuivia perunoita, kotona saan joka päivä parempaa). Jos järjestätte jotain niin järjestäkää kunnolla eikä jotain sinne päin. Ja se ohjelma olisihan se kaikkien kannalta mukavaa että hääpari osaisi tanssia edes yhden tanssin? ihan heidän oman mukavuutensa takia? Kaikkein eniten ihmetyttää nämä täydelliset lärvit vetäneet parit loppu illasta ei tiedetä että ollaan edes omissa häissä. Olen varma että myös muita harmittaa matkustaa toiseen kaupunkiin, laittaa ykköset päälle ja hankkia vielä joku lahja että pääsee katsomaan järkyttävää sirkusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:08"]

Onko joku muu häihin jo valmiiksi pottuuntunut? Mä olen, mielipiteseeni vaikuttaa toki se että olen ollut monissa monissa häissä mutta sen vielä kestän. Se mikä oikeasti potuttaa on se miten tätä läskipulleropalleroa pitää kehua ja suorastaan ihmetellä miten se saanut laihdutettua 3 kiloa ennen häitä. Sitten ihmetellään että onpas hyvää ruokaa (jäisiä lihapullia ja kuivia perunoita, kotona saan joka päivä parempaa). Jos järjestätte jotain niin järjestäkää kunnolla eikä jotain sinne päin. Ja se ohjelma olisihan se kaikkien kannalta mukavaa että hääpari osaisi tanssia edes yhden tanssin? ihan heidän oman mukavuutensa takia? Kaikkein eniten ihmetyttää nämä täydelliset lärvit vetäneet parit loppu illasta ei tiedetä että ollaan edes omissa häissä. Olen varma että myös muita harmittaa matkustaa toiseen kaupunkiin, laittaa ykköset päälle ja hankkia vielä joku lahja että pääsee katsomaan järkyttävää sirkusta.

[/quote]

Valitettavasti häät ovat menneet huonompaan suuntaan. Olisiko syynä se että parit ovat olleet yhdessä vuosia ennen häitä? Eikä sen vuoksi osata arvostaa ja kunnioittaa tilaisuutta?

Vierailija
2/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyö on menettänyt merkityksensä kun seksielämä on jo muutenkin laimentunut vuosien aikana, niin miksi pitäisi olla selvinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. En jaksa enää osallistua toisten häihin, seuraavat joihin menen on omien lasteni häät jos he joskus menevät naimisiin. T:Lapsettomiin känniörvellys kekkereihin kyllästynyt.

Vierailija
4/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko mennä vaikka kutsutaan.

Vierailija
5/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään jaksa osalistua, olen aina töissä kun toisilla on häät. Itselläni on parempaa käyttöä rahalle kuin törsätä toisten häihin.

Vierailija
6/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti toiset hääparit pilaavat häänsä omalla toiminnallaan. Jätän väliin jos ei läheisen ihmisen.

Vierailija
7/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan samaa  mieltä AP:n kanssa että mukavimpia on häät joihin on satsattu kunnon ruuat ja örveltäminen on  jätetty pois. Itse olen ollut elämäni aikana tosin vain kolmissa häissä (omieni lisäksi) ja niissä kaikissa on ollut todella viihtyisää. Hyvää ruokaa, mukavia ihmisiä, ja alkoholia kaksissa ei lainkaan ja niissä kolmansissakin vain onnittelumaljat.

Mutta olen kyllä kuullut ja TV:stäkin nähnyt että joidenin mielestä häät=ryyppäjäiset. Ehkä jotkut sitten oikeasti tykkää sellaisesta, itse en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi