En hyväksy poikani miesystävää
Nyt ei ole kyse siittä että poikani on homoseksuaali. Sen hyväksyn kyllä eikä hän oikeastaan ollut koskaan kaapissa. Mutta hän on 16-vuotias ja hänen uusi miehensä 34! Kotiinmme ei ole tuolla miehellä asiaa. Mielestäni on pedari!
Kommentit (51)
En mäkään hyväksyisi. Ihan sama vaikka kuustoistavuotias tyttö seukkaisi tuonikäisen miehen kanssa, jotain inhottavaa siinä asetelmassa vaan on.
Suojele poikaasi. Vaikka suojaikäraja ohitettu, niin pidäthän huolta, ettei mies vahingoita lastasi!
Oksettavaa! Eikä tosiaan se, että kyseessä on 2 miestä vaan ikäero! Pakko myöntää, että kun itse olin 18v. Seurustelin (puoliksi salaa) 40-vuotiaan miehen kanssa. Kadun sitä ehkä eniten elämässäni. Eihän siinä ollut mitään luonnollista, ja kun myöhemmin sitä ajattelee tulee helvetin likainen ja ällöttävä olo. Silloin sitä ei vaan tajunnut. Ei tuon ikäiset sina ymmärrä mihin ryhtyy.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:29"]Oksettavaa! Eikä tosiaan se, että kyseessä on 2 miestä vaan ikäero! Pakko myöntää, että kun itse olin 18v. Seurustelin (puoliksi salaa) 40-vuotiaan miehen kanssa. Kadun sitä ehkä eniten elämässäni. Eihän siinä ollut mitään luonnollista, ja kun myöhemmin sitä ajattelee tulee helvetin likainen ja ällöttävä olo. Silloin sitä ei vaan tajunnut. Ei tuon ikäiset sina ymmärrä mihin ryhtyy.
[/quote]
Luonnotontako se oli?
Ymmärrän sinua, ap...ymmärrän!
t. 16v pojan äiti
Kutsu se kylään. Kutsu paikalle puolta tuntia aiemmin tulemaan viisi riskiä sukulaismiestäsi. Heh.
Hyi vittu, mutta yleensä normi homot on paljon sairaampia ja pervompia mitä heteroiden pervoimmat.
Ainakaan ei tule jälkikasvua, mutta perseen repeämä tulee pojallesi.
Mitä mieltä olette meidän asetelmastamme: 17-vuotias ja 22-vuotias? :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:43"]Mitä mieltä olette meidän asetelmastamme: 17-vuotias ja 22-vuotias? :)
[/quote]
Ei mun mielestä kuulosta pahalle, mut kyllähän se ko. Henkilöistäkin riippuu
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:43"]Mitä mieltä olette meidän asetelmastamme: 17-vuotias ja 22-vuotias? :) [/quote] Ei mun mielestä kuulosta pahalle, mut kyllähän se ko. Henkilöistäkin riippuu
[/quote]
Kun ihmiset on aikuisia niin ikäerolla ei ole mitään merkitystä
En mäkään tuota hyväksyisi. Toinen osapuoli vielä kuitenkin alaikäinen. Oli minullakin hybäksyttävää, kun aikoinaan tyttäreni 19v alkoi seurustelemaan 34v naisen kanssa. Mutta nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin, he ovat onnellisesti yhdessä ja heillä on 8kk ikäinen poikavauva.
Kuulostaa vähän Haaviston touhuilta, joten palstalaisten mielestä ihan jees ja presidenttiainesta tämä poikasi sulhaskandidaatti.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:00"]Kuulostaa vähän Haaviston touhuilta, joten palstalaisten mielestä ihan jees ja presidenttiainesta tämä poikasi sulhaskandidaatti.
[/quote]
Sulhasesta presidentti ja pojasta kampaaja :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:59"]En mäkään tuota hyväksyisi. Toinen osapuoli vielä kuitenkin alaikäinen. Oli minullakin hybäksyttävää, kun aikoinaan tyttäreni 19v alkoi seurustelemaan 34v naisen kanssa. Mutta nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin, he ovat onnellisesti yhdessä ja heillä on 8kk ikäinen poikavauva.
[/quote]
Voi lapsi raukkaa :'(
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:13"]Homoseksuaalinen elämäntapa johtaa usein aikaiseen hautaan; kumppani vaihtuu hyvin tiheään, seksipuuhat ovat erityisen haitallisia terveydelle heterotouhuihin verrattuna ja päihteet kuuluvat varsin usein asiaan.
Toivottavasti poika eheytyy.
-Mies 29v-
[/quote]
Ja sit sä ihmettelet miksi sua vihataan täällä?! Jokaikinen asia mitä kirjoitit on väärin. Sä oot sairas paska ja toivon että loppuelämäsi on yksinäinen ja surkea! Hakeudu hoitoon!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:59"]En mäkään tuota hyväksyisi. Toinen osapuoli vielä kuitenkin alaikäinen. Oli minullakin hybäksyttävää, kun aikoinaan tyttäreni 19v alkoi seurustelemaan 34v naisen kanssa. Mutta nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin, he ovat onnellisesti yhdessä ja heillä on 8kk ikäinen poikavauva.
[/quote]
Voi lapsi raukkaa :'(
[/quote]
Voi sua raukkaa, kun älykkyyttä on suotu saman verran kuin kivelle.
aha