suositelkaa hyvä pikkuauto
en ole ajanut autoa 10 vuoteen, joten joku helppo/halpa/pieni auto?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:55"]Toyota Yaris
[/quote] Tämä. Erittäin hyvä tekniikka ja taloudellinen. T: autoasentaja
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:23"]Uusi Ford Fiesta. Takuu 5v, pienet verot, kuluttaa vähän, yllättävän tilava. Mulla on, olen tyytyväinen. On varmaan muitakin hyviä mutta tästä kokemusta. [/quote] Tätä minä olin tulossa kirjoittamaan. Jos siis hakusessa ei ole vanha auto, niin suosittelen vm. 2011 tai uudempaa Fiestaa. Kolmipyttyiset Ecoboost-moottorit kuluttavat tosi vähän ainetta, auto on hyvä ja näppärä ajaa ja kaikin tavoin kätevä.
[/quote]
Samoi suosittelen, itsellä Ford Fiestä Ecoboost 1,0 litran koneella ja on sekä ketterä että kiihtyvä. Loistava ahtaissa paikoissa kuten parkkihalleissa eikä maantiellläkään mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:46"]
en ole ajanut autoa 10 vuoteen, joten joku helppo/halpa/pieni auto?
[/quote]
Majorette, maksaa noin kaksi euroa tavarataloissa.
Esim tällainen:
http://www.muksumassi.fi/tuotteet/majorette-pikkuautot.html
Pientä ja hyvää kun ei ole. Ehkä luotettavin on sitten nissan micra. Halvat osat.
Oletko miettinyt radio-ohjattavaa?
Joo unoha noi kaikki pösöt ja fiatit. Micraa suosittelisin ja toisen tojota yarista.
Mulla on pari vuotta vanha Ford Fiesta enkä pois vaihtaisi! Kiva ajettava, näppärä parkkeerata ja yllättävän tilava.
Tätä Fiestaa ennen ajoin myös Fiestalla, jolla ajoin reilut 15 vuotta.... ;D
Kia Picanto tai Rio, ne saa uutena nyt tosi edullisella rahoituksella, van 1,7% eikä muita kuluja.
Vanha peugeot 205 <3 ihanin auto ikinä. Omat pikku oikkunsa siinä kyllä oli. :D Jos haluat uudemman niin pösö 206.Todella tilava, halpa pitää ja kätevä liikenteessä. Tykkään ainakin itse :)
Käytetty Polo kannattaa erityisesti ostaa legendaarisen luotettavalla tsi-tekniikalla ja pomminvarmalla dsg-auyomaatilla!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:23"]Uusi Ford Fiesta. Takuu 5v, pienet verot, kuluttaa vähän, yllättävän tilava. Mulla on, olen tyytyväinen. On varmaan muitakin hyviä mutta tästä kokemusta.
[/quote]
Tätä minä olin tulossa kirjoittamaan. Jos siis hakusessa ei ole vanha auto, niin suosittelen vm. 2011 tai uudempaa Fiestaa. Kolmipyttyiset Ecoboost-moottorit kuluttavat tosi vähän ainetta, auto on hyvä ja näppärä ajaa ja kaikin tavoin kätevä.
Tekeekö matchbox vielä autoja? Ne olivat hyviä.
Äidilläni on ollut noita pikkukippoja jos jonkinlaista ja niitä koeajaneena suosittelen todellakin Toyota Yarista. Ainoa auto mikä ei tuntunut ajaessa pikkuautolta.