3 suurinta ongelmaasi juuri nyt
Minulla:
1. Väsymys. Infernaalinen, loputtomalta tuntuva, jatkuva, krooninen väsymys. Kohta 2-vee valvottaa edelleen. Töihin herätys 6lta. Viime yönä unta 2 x 2 tuntia. Silmäpussit roikkuu polvissa.
2. Rahan riittävyys on vähän tiukilla tässä kuussa
3. Minne saada lapset hoitoon kun menoja olisi ja hoitajia vain yksi isovanhempi, joka nyt jo auttaa todella paljon.
Tässäpä minun. Kovin arkisia, ei kovin isoja. Miten teillä?
Kommentit (175)
1. Valmistuin työttömäksi suoraan koulusta vuonna 2013. Nyt työttömyyttä takana 2v ja mulle riitti. Ratkaisu = alanvaihto paremmin työllistyville aloille.
2. Liukastuin helmikuussa taloyhtiön pihalla. Käsi kipeytynyt sen jälkeen. Kävin maanantaina lekurissa ja diagnoosina oikeassa olkapäässä oleva kiertäjäkalvosimen tulehdus. Kiitti taloyhtiölle taloyhtiön pihan mallikkaasta hiekoittamisesta, not ;)
3. Lapsettomuus. Kiitos endometrioosin.
1. Ripsenpidennykset jo nyt yli aikaa, pitäisi huollattaa.
2. Liian pienet rinnat. Haluaisin vähintään isot C-kupit.
3. Vauva haluaa kokoajan juoda vastikkeita.
1. Työstressi, joka aiheuttaa unettomuutta, joka aiheuttaa lisää stressiä.
2. Huoli lapsien pärjäämisestä maailmalla. Kaikki kun ei mene kuin Strömröössä.
3. Ihmisten tahallinen ilkeys. Näitäkin henkilöitä löytyy.
1. "Henkinen yksinhuoltajuus"
2. Työttömyys
3. Nuorelle jo aikapäiviä täysikäiselle pitäisi löytää asunto, mahdottomuus, varsinkin kun on työtön eli aikas huonosti olen onnistunut perheeni ja itseni kanssa
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:27"]
1. "Henkinen yksinhuoltajuus"
2. Työttömyys
3. Nuorelle jo aikapäiviä täysikäiselle pitäisi löytää asunto, mahdottomuus, varsinkin kun on työtön eli aikas huonosti olen onnistunut perheeni ja itseni kanssa
[/quote]
Lisään.. aika kiva olet ap, kun kysyit :). Tuli heti parempi mieli, kun sai jollekin purkautua :).
1. Paska työpaikka, jossa joudun olemaan narsistisen esimiehen pompoteltavana ja tympeät työkaverit
2. Sydänsurut: rakastamani mies ei halua enää minua
3. Seksin ja sylin puute: kts. kohta 2
:((
1. Ystävä pyysi minua raskausaikanaan tulevan lapsensa kummiksi ja ylpeänä suostuin. Vasta kastetilaisuudessa minulle selvisi, että kummeiksi oli sittenkin valittu toiset henkilöt. :-(
2. Takatalven tulo ja kamala sää.
3. Rahaa saisi olla enemmän.
1. Masennus. Tosin vähitellen alkaa näkyä vähän valoa tunnelin päässä.
2. Raha. Elän tällä hetkellä kuntoutustuella ( n.800e/kk).
3. Haluaisin olla kun kaikki muutkin - käydä töissä ja nauttia elämästä, mutta voimat ei vaan riitä. Väkisinkin tuntuu, että on toisen luokan kansalainen.
T: N25
1. Rahat loppu, palkka tulee kyl perjantaina, mutta se menee laskuihin, eli ei ole varaa pääsiäisenä lähteä reissuun.
2. Miehen työttömyys ( siksi jatkuva rahapula).
3. Liian myöhään havahduttiin hakemaan asuntoa, joka olisi ollut meille just sopiva, se meni sivu suun.
1) Väsymys ja kateissa oleva opiskelumotivaatio, vaikka oikeasti olen tosi tyytyväinen alavalintaani.
2) Yksinäisyys.
3) Epävarmuus tulevaisuudesta lähinnä taloudelliselta kannalta. En ole päässyt edes haastatteluihin oman alani kesätöistä, ja joudun taas toisen kesän nostamaan opintotukea ja -lainaa. Vituttaa, kun ei ole varaa edes sellaiseen tavalliseen elintasoon ja stressaan rahasta koko ajan.
1. Kämpässä on huono äänieristys ja naapurit kolistelee välillä yömyöhään.
2. Kandi pitäis saada pikkuhiljaa valmiiksi.
3. Haluaisin laihtua viitisen kiloa, mutta ruoka on vaan liian hyvää :)
Aika pienet on siis ongelmani.
1. Työttömyys
2. Yksinäisyys
3. Sinkkuus + lapsettomuus
tänään tässä järjestyksessä
1. Ei kesätöitä, millähän vitulla maksais vuokran kesällä :/
2. Raha yleensäkin
3. Yksinäisyys, poikaystävä maailmalla :(
1. En tiedä haluanko purkaa kihlauksen ja erota miehestäni
2. Opiskelut
3. Hirveä nälkä, muttei ole ruokaa
1. Kevätväsymys
2. kulmakarvojen väliin ilmestynyt syvä juonne
3. maksaläiskät poskissa
En jaksa nousta sängystä. Nyt. Makoilen vaan tässä tabletin kanssa tuntitolkulla.
Raha.
Hoitamattomat kasaantuvat asiat
1. Väsymys. Ihan sama miten syö, nukkuu, liikkuu.
2. Työttömyys
3. Rahan puute
1. rahat loppu
2. koulu pitää em. Syyn takia keskeyttää
3. Ressiä pukkaa
Ylipaino, opiskelupaikan puute, rahan puute.
1. Oma painonnousu, vuodessa tullut kiloja 15 lisää vaikka yritän vahtia syömisiä.
2. Opiskelut junnaa kun tuntuu ettei aika riitä eikä motivaatio...
3. Laittaakko 2v täyttävä lapsi edes osittaiseen päivähoitoon?