Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin asuvalla siskollani oli kaksi viinilasia tiskipöydällä

Vierailija
09.02.2023 |

Ei mitään kertonut vaikka kysyin "mitäs sulle uutta kuuluu"? Sit kysyin kautta rantai että"onko sulla ketään käyny kylässä"? Ei kuulema oo käyny ja mitään erikoista eikuulu..Miten sais lypsettyy onko sillä miestä? En viiti suoraanka kysyy, kieltää kuitenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna salaa valvontakamera sinne.

Vierailija
2/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on joutunut juomaan viiniä kaksin käsin vahvistukseksi, kun tiesi sinun olevan tulossa kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annat siskon vain elää elämäänsä? Eiköhän hän kerro uudesta suhteesta tai esittele ihmisen sitten kun kokee sen tarpeelliseksi.

Vierailija
4/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että olet utelias ja joi kahdesta lasista....

Vierailija
5/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei kertonut.

Vierailija
6/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää millainen kyylä olet ja laittoi lasit ihan kiusaksesi.

Vierailija
7/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasu alkanut kiskoa viinaa kaksin käsin. Tee huoli-ilmoitus äkkiä ennen kuin joutuu kadulle.

Vierailija
8/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on salarakas. Tai miesystävä eikä esittele sitä aplle. Tai tyttöystävä. Tai naapurin mies.

Vierailija
9/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että siskollasi ei ollut mitään uutisia kerrottavana sinulle. Jos minulla olisi tuollainen sisko, olisin ennen vierailuaan laittanut vessaan myös miesten dödön ja jonkun extra-hammasharjan myös, ja vastannut kysymyksiin että ei täs mitää, ei oo kukaan käyny ja ketään en tapaile.

Vierailija
10/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin juoda lasillisen tänään ja toisen parin päivän päästä, en juo samasta lasista ja en jaksa yhtä lasia tiskata ja nykyiseen tiskikoneeseen ei viinilasejani voi laittaa, eivät pysy pystyssä.

Vierailija
11/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani lähti matkalle ja äiti pyysi minua köymään.

Kävin miesystäväni kanssa. Söimme ja joimme.

Äiti huomasi olin tiskannut lempiastisni käytön jälkeen.

Aikanaan toin näytille

Vierailija
12/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Vierailija
13/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että siskollasi ei ollut mitään uutisia kerrottavana sinulle. Jos minulla olisi tuollainen sisko, olisin ennen vierailuaan laittanut vessaan myös miesten dödön ja jonkun extra-hammasharjan myös, ja vastannut kysymyksiin että ei täs mitää, ei oo kukaan käyny ja ketään en tapaile.

Haha, mä tein tämän kerran mun liian uteliaalle siskolle. Laitoin vielä kortsupaketin wc:heni niin ettei se ollut suoraan näkyvissä. Sisko penkoi koko wc:n ja kyseli miksi sinulla on täällä kondomeita? Kun ei ole aiemmin ollut. Vastasin vaan että Mitä sitten? Niin ja ne viinilasitkin olivat tiskipöydällä.....

Vierailija
14/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se vastasi selkeästi että MITÄ SE SULLE KUULUU? Näinhän se on! Älä sekaannu asioihin jotka ei kuulu sulle.

Vierailija
15/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla laittaa viinilaseja tiskikoneeseen ja joskus ne saattaa olla pari viikkoakin siinä tiskipöydällä (kun muut tiskit pesen koneessa). Ehkä sisko ei vaan enää edes muistanut, että kävihän se yksi kaveri lasillisella pari viikkoa sitten. Joka tapauksessa ei se varmaan ap:n elämään vaikuta, että kuka siitä lasista on juonut. Vai oisko sisko ite kahtena peräkkäisenä päivänä tyhjentänyt avaamansa viinipullon? Aattele.

Vierailija
16/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Vielä miesten kalsarit vähän pilkottamaan sängyn alta.

Vierailija
17/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villit vuodet alkaneet? Todella villit siskokset harrastavat tätä yhdessä.

Vierailija
18/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juonut yhdestä lasista ja tänään toisesta. Huomenna siihen ilmestyy kolmas lasi, epäiletkö sitten kimppakivaa?

Vierailija
19/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla alkoholisti? Tai entäpä jos miehesi kävi painamassa häntä?

Tuttava joka myöhemmin paljastui juopoksi, teki sitä että laittoi useampia laseja tiskiin että näyttäisi siltä kuin olisi ollut seuraa. Yksin se joi.

Vierailija
20/21 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vierras olla myös samaa sukupuolta, eikös se ole tätä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi