3 suurinta ongelmaasi juuri nyt
Minulla:
1. Väsymys. Infernaalinen, loputtomalta tuntuva, jatkuva, krooninen väsymys. Kohta 2-vee valvottaa edelleen. Töihin herätys 6lta. Viime yönä unta 2 x 2 tuntia. Silmäpussit roikkuu polvissa.
2. Rahan riittävyys on vähän tiukilla tässä kuussa
3. Minne saada lapset hoitoon kun menoja olisi ja hoitajia vain yksi isovanhempi, joka nyt jo auttaa todella paljon.
Tässäpä minun. Kovin arkisia, ei kovin isoja. Miten teillä?
Kommentit (175)
1. opintotukikuukaudet ei riitä kesäopintoihin
2. Ei ole kesätöitä
(=rahat loppuu)
3. Huono terveys
1. Opiskelu
2. Oma työttömyys
3. Vanhempien terveys
Rahahuolet, tenttien tulokset ja sikiön sukupuolen selviäminen!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:19"]1. Ripsenpidennykset jo nyt yli aikaa, pitäisi huollattaa. 2. Liian pienet rinnat. Haluaisin vähintään isot C-kupit. 3. Vauva haluaa kokoajan juoda vastikkeita. [/quote] En ymmärrä, miksi tätä on alapeukutettu. Ne ovat hänen murheita. Hänelle isoja... Tissittömyys voi olla syvältäkin kalvava ongelma. Pitääkö häntä rangaista siitä, että ei mene niin huonosti kuin muilla! Onnea sinulle, joka avauduit. Sekin voi olla lohduttavaa, kun huomaa ettei kaikilla ole sairautta tms. ongelmaa. Elämästä löytyy vielä hyvääkin ♡ -kuka määrittää mikä ongelma on tarpeeksi iso- OHIS
[/quote]
Munkin mielestä on vaan positiivista että jollain on ongelmana ripsienpidennykset!
-Ap
[/quote]
Niin miettikää, jos ongelma on ripsienpidennykset. Ja ei siis ettei olisi rahaa niitä huollattaa vaan ettei JAKSA tms. Se pienistä pienin ongelma.
Hyvä asiahan se on, ettei kaikilla ole huonosti asiat. Miettikää miten paha paikka tämä maailma olisi, jos kaikilla menisi huonosti. Kun nytkin tuntuu, että tämä elämä on välillä niin kovin paha rasti vaikka hyviä/hyvin pyyhkiviä ihmisiä maailma pullollaan.
- 5kg jonka haluaisin pudottaa
- raha
- kulmakarvat joista en koskaan tule saamaan kauniita siipimallisia. Tulevat aina olemaan harvat ja hailakat.
Hyvin on kyllä asiat, loppujen lopuksi, ja olen siitä kyllä kiitollinen. Voimia kaikille isompien ongelmien kanssa kamppaileville!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:15"]
1. Kevätväsymys
2. kulmakarvojen väliin ilmestynyt syvä juonne
3. maksaläiskät poskissa
Arbutin seerumi auttaa maksaläiskiin! Ei kai se jo olemassa olevia poista, mutta vaalentaa. Olen käyttänyt jo 10v. aloitan helmi- maaliskuussa ja käytän syksyyn asti, ei maksaläiskiä. Ennen tätä oivallusta mulle tuli myös paljon ja isoja.
[/quote]
1. Tuntuu että en jaksa mennä lenkille ja siksi kauhea sokerin himo
2. Huolettaa riittääkö ensikuun rahat elämiseen
3. En jaksaisi odottaa että läskit lähtee
1. 2. ja 3. Olen aivan täysin sopimattomasti ihastunut yhteen mieheen ja joudun hänestä pysyvästi eroon ensi viikolla, kun eräs olosuhde muuttuu. Haluaisin suudella häntä kerran, vain yhden kerran ja sitten päästää menemään.
ARGH.
1. Olen alkanut vuosien tauan jälkeen taas pelätä ilman syytä ja päiväni on täynnä ahdistusta. En saa nukuttua koska pelkään kuolevani yöllä.
2. Minulle piti tulla pikkuinen lemmikki tänä keväänä mutta kasvattajalla emo sekosi ja tappoi poikasensa :(
3. Ei vieläkään kesätöitä.
Onneksi elämäni suurimmat ilot korvaavat nämä. Ihana rakastava mies ja ystävät, koulu jossa viihdyn, terveys pelkoa lukuunottamatta erittäin hyvä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:19"]1. opintotukikuukaudet ei riitä kesäopintoihin
2. Ei ole kesätöitä
(=rahat loppuu)
3. Huono terveys
[/quote]
I feel you :( mitä opiskelet? Voisitko perustaa lapsenvahtipalvelun kesäksi, jos et saa mitään töitä. Minä tein niin viime kesänä vaikka ei liity alaani mitenkään. Ei pääse rikastumaan mutta kesää on kiva viettää rannalla lasten kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:22"]Rahahuolet, tenttien tulokset ja sikiön sukupuolen selviäminen!
[/quote]
Miksi ihmeessä sinulla on huoli sikiön sukupuolesta? Etkö rakasta häntä, jos hän on väärää sukupuolta?
1. Parisuhteessa kyllästymisvaiheesta yli pääseminen
2. Ylipaino
3. Tylsää, janoan uusia kokemuksia
1. Opinnot ei etene, ahdistaa.
2. Mulla ei ole ollenkaan tuloja.
3. Tuleva muutto stressaa.
1. Työttömyys 2. Köyhyys 3. Yksinäisyys 4. Häpeä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:14"]
1. Ei kesätöitä, millähän vitulla maksais vuokran kesällä :/
[/quote]
Ehdota vuokraisännälle, josko toi vittu tosiaan kävis.. :P
eksä, minä, ja vielä kerran eksä (sama).
1. Lasten sairaudet. Kunnon hoitoa ei saa toisessa tapauksessa (ja siihen liittyvät taistelut eri tahojen kanssa) ja toisen hoito on vaikeaa/pitkäaikaista
2. Taloustilanne. Olen yh, jäin työttömäksi, rahat ei riitä enää laskuihin, pitää muuttaa lasten kanssa johonkin liian pieneen läävään
3. Oma terveys. Koko ajan flunssa, selkä on hajalla ja jalassa vamma joka estää liikkumista.
No, jollain on asiat varmaan vielä huonommin, ollaan sentään koko perhe hengissä vielä.
1. Menkat alkoivat taas tänään- lapsettomuus.
2. Uusi työ imee minut kuiviin eivätkä rahat siltikään riitä.
3. Parisuhde ei voi hyvin ylläolevien asioiden ja minun stressini takia.
1. Vauvaa ei vielä kuulu
2. Olen väsynyt työhöni, liikaa liikkuvia osia ja en saa mitään aikaiseksi (ja tämä noidankehä)
3. Pitkään harteilla istuneet itsetunto-ongelmat, joita terapia lievensi, muttei poistanut