Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko häkkieläimen?

Vierailija
23.03.2015 |

tai ylipäätään lemmikin jota pidetään häkissä, terraariossa tai akvaariossa? Voitko kertoa mitä hienoa on omistaa eläin jota pidetään vankeudessa koko sen elämä ja vielä ahtaasti? Kyllä mä tiedän, että niitä pidetään hetkellisesti vapaanakin, mut onko se sama kuin siellä alkuperäisessä elinympäristössä asuminen? 

Ihminen on julma ja ahne. Mitä iloa on esim hämähäkistä tai jostain helvetin rukoilijasirkasta lemmikkinä? Taitaa olla vaan jotain erikoisuuden tavoittelua ja halutaan leijua erikoisella ja harvinaisella eläimellä sellaisella minäminä-asenteella ajattelematta kuitenkaan kuinka paljon se eläin haluaa olla siinä metri kertaa metri laatikossa, tais mennä tuokin koko reilusti yläkanttiin. 

No mä en pysty tähän ikävä kyllä tämän enempää vaikuttamaan joten tämä olikin vaan yhden ihmisen mielenosoitus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:51"]

Ehkä ihmistenkin pitäisi oikeasti asua luolassa tai jossain risumajassa. Mikä on luonnollista? Minun hamsterini ei edes halua pois häkistä.

-Mies 29v-

[/quote]

Ai sinä kävit sitten ostamassa sen hamsun? :D Luulin sitä silloin vitsiksi.

Vierailija
22/22 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kääpiöhamsteri ja aika hyvä elämä sillä on vaikka ei ole vapaa. Häkki on viimeisen päälle, ruoka on monipuolista ja 3 ihmistä sitä lellii kaiket päivät.

Lajitoveria se ei kaipaa kun on erakko. Veikkaan että keskimääräistä parempi elämä on meidän lemmikillä. Ja vaihtoehto olisi ei elämää ollenkaan koska ei kääpiöhamsterit ainakaan suomessa luonnossa elele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla