Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui karppaus! Olen lihonut 3.5viikossa yli 3kg!

Vierailija
14.09.2006 |

Ja olen vältellyt rasvaa, en ole mässäillyt, vaan syönyt salaattia öljykastikkeella, kasviksia, kaaleja ja kalaa ja lihaa munia ja marjoja ja turkkilaista jugua ja tässä on tulos : (

Juonut olen vettä 3-4 litraa ja liikkunut hyvin.

Kiva! nyt on 14 kh pudotettavaa, ennen karppausta oli " vaan" reilu 10kg.

Onko kellään käynyt näin? Muuten on ollut olo hyvä ja iho kaunis ja ehkä selluakin vähän lähtenyt mutta kilo viikossa on liikaa!

Höh ja pöh!

(aion kuitenkin jatkaa linjalla , ei sokeria ei valkoista jauhoa, ei perunaa)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kans tajua... oon todella ollut minimillä ruokavaliolla 4 viikkoa ja kiloja ei lähde. Olo on hieman kevyempi, mutta siinä kaikki.

en tajua, yleensä mulla on parissa viikossa tapahtunut selvä muutos.

Vierailija
2/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin vasta 3 viikkoa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja olen vältellyt rasvaa

Karppina hiilarit korvataan pienissä määrin proteiinilla, suurimmaksi osaksi kuitenkin sillä rasvalla!! Ei ihme ettet ole laihtunut, koska olet karpannut väärin.

Vierailija
4/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin rasvan ja proteiinin määrä olla vinksallaan.

Itse en ole karppauksella lihonut. Mitä suuresti ihmettelen. Aloitin meinaan karppauksen ihan kokeilumielellä koska kuulosti niin uskomattomalle voidakseen toimia.

Vierailija
5/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hemmetin tollot, pitääkö lähteä sooloilemaan? Eikö voi noudattaa niitä ohjeita? Te rasvan välttelijät ja liian vähän syövät ette todellakaan ole NOUDATTANEET SITÄ RUOKAVALIOTA!!!!

Vierailija
7/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut vähärasvaisella " karppi" ruokavaliolla 32 kiloa. hiilarit siellä 20-30 per päivä. Mun ongelma oli se että rasvainen ruoka ällötti, kiloni olin hankkinut karkkia mässäämällä. edelleenkään en pysty juomaan mitään punaista maitoa, kermaa tai öljyä en ole koskaan käyttänyt ruuanlaitossa enkä ajatellut opetellakaan. sitä piilorasvaa tulee karppiruokavaliolla roppakaupalla. mitään kaloreita en ole laskenut ikinä, painoindeksi 20 jo kolmatta vuotta.

Vierailija
8/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi hyvinkin korjata lihaksia ja kasvattaa niitä samaan aikaan kun läski lähtee. Lihas nyt tunnetusti painaa enemmän kuin läski, joten...

Ota mittanauha ja seuraa sitä, älä käytä vaakaa lainkaan ainakaan aluksi, ap!

Vierailija
9/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuollainen ällöttää.

Vierailija
10/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka söisi miten terveellisesti (en nyt väitä että karppaus sitä on, vaan yleisesti), kyllä sitä lihoo, jos syö liikaa.

Vierailija
11/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki tuollainen ällöttää.

Paista vihannekset voissa yms

Vierailija
12/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviin voin lorautella kermaa. Rasvaa tulee liian vähän selvästi. Lisää rahkan sekaan kermaa. Pähkinöistä ja oliiveista saat juuri niitä terveellisiä rasvoja.

Vähärasvainen sekä vähähiilihydraattinen ruokavalio ei ole terveellistä, elimistö ei saa polttoainetta ja voit sairastua.

Itse uskon atkinsin olevan pidemmällä ajalla epäterveellistä. Kun taas hyväkarppaus on varmasti terveellinen ruokavalio.

Kansanterveyslaitos jo kertonut meille suomalaisille, jotta syömme liikaa hiilihydraatteja. Kuulemma jo kahdella aterialla syömme hiilihydraatti tarpeemme. Olette varmaan seurannut lehdistä asiaa.

En tiedä päivittäisiä syömisiänne mutta tässä esimerkki omastani:

Aamiaiseksi 2 pekonia, 1 paistettu muna, salaattia, kurkkua jne

Lounaalla tonnikalasalaatti (tonnikalaa öljyssä, salaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, pähkinöitä, oliivia jne.)

Päivälliseksi kukkakaalimuhennosta (loraus kermaa ja voita sekaan), jotain lihaa, lohi, broileri jne. Runsaasti kasviksia.

Iltapalaksi turkkilaista jogurttia, vadelmia, mansikoita, mustikoita.

Päivän aikana juon vettä n. 2-3 litraa ja ehkä litran verran kivennäisvettä.

Illalla voin vielä syödä muutaman palan tummaa suklaata.

Toisinaan lisään vielä salaattiin majoneesia tai rahkan sekaan oliiviöljyä. Näin teen silloin jos rasvan saantini ollut vähäistä.

Tästä voi vähän verrata omia syömisiään.

Itse en suosittelisi punaisen lihan käyttöä päivittäin, eli pekonin voi korvata jollain muulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän