Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joita "hyljeksitään" puistoissa, kerhoissa ym?

Vierailija
23.03.2015 |

Tuntuu, että aina jää akiken ulkopuolelle, yksin lapsensa kanssa päivästä toiseen noissa paikoissa, muut tuntuvat löytävän seuraa helpollakin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan kyllä eron. Kai sitä täytyy alkaa vaan olemaan enemmän itse äänessä, ja koittaa keksiä jutun juurta.ap

Vierailija
2/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:36"]

huomaan kyllä eron. Kai sitä täytyy alkaa vaan olemaan enemmän itse äänessä, ja koittaa keksiä jutun juurta.ap

[/quote]

Nimenomaan, juttelet ihan niitä näitä. Sitähän se on. :) Jos sinä vain odotat että sinulta kysytään jotain mihin voit vastata, niin lapsen kouluikä ehtii jo koittaa ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:n alapeukuttaja; kerhotätikö se siellä? Moi!

Vierailija
4/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja aina jos esittelee itsensä niin antaa luotettavamman kuvan itsestään.. jotain puiston mammaporukkaa mä menisin ihan samantien lähestymään ihan vaikka vaan moi, olen pirjo tosta pirjolankadulta, lähdettiin vähän ulkoilemaan ku on näin kaunis sää/vaikka onkin tälläinen sää, saako liittyä seuraan :) oon muuten ekaa kertaa täällä, käyttekö te usein? Luulis että tuohon jotakin vastataan!

Vierailija
6/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan mennä keskusteluun avoimena, eli tervehdit ja olet kiinnostunut keskustelukumppanistasi, samalla kannattaa heittää keskusteluun muutama "kehukin". Siis kuten tuo yksi kirjoitti "No oho, jaksatteko te käydä ihan joka päivä?" eli rivien välistä kehuskelet, että vautsi, oottepa te aktiivisia ja reippaita.

Ihmiset ovat luonnostaan vähän narsistisia ja reagoivat positiivisesti siihen että heistä ollaan kiinnostuneita ja heitä kehutaan.

Vierailija
7/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta tuskin kiinni, harvoin näkee vetävän näköistä mammaa tuolla. Tuikitavallisia ja aika rupsahtaneita muumimammoja suurin osa. Kuin liukuhihnalta, meikitön naama, lyhyt tukka ja joku värikäs pipo.

Kerran näin 3 lapsen äidin, oli nuori, hoikka, hiuksetkin aavistuksen kiharrettu ja muutenkin kaunis.

Vierailija
8/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aktiivinen? Näytätkö lähestyttävältä, kiinnostuneelta muista?

Vierailija
9/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jotain pientä esim. sääsät tai lapsista puhua, mutta yleensä tyssää siihen, eikä myöhemminkään tule kontaktia.

Vierailija
10/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko itse kontaktia muihin? Kyseletkö mitä muille kuuluu? Jutteletko muiden lapsille? Jos et itsekään liiemmin puhu ja jos puhut vain itsestäsi, niin muut luultavasti jättävät rauhaan, kun arvelevat ettei sinua seura kiinnosta.

Vierailija
11/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluaisin olla rauhassa mutta aina joku aktiivinen tulee tutustumaan. Inhoan puistoja.

Vierailija
12/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Yritän jutella mutta kuppikunnat niin tiiviitä. Joskus jonkun kanssa jutellut js seuraavalla kerralla kohtelee kuin ilmaa. Olen vasta muuttanut paikkakunnalle.

Vierailija
13/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:26"]Sama juttu mulla. Yritän jutella mutta kuppikunnat niin tiiviitä. Joskus jonkun kanssa jutellut js seuraavalla kerralla kohtelee kuin ilmaa. Olen vasta muuttanut paikkakunnalle.
[/quote]

Onneksi kohta loppuu tämä kotona olo!

Vierailija
14/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn useasti esim. lapsen nimeä, ikää, harvoin tulee takaisin kysymystä. ap

Vierailija
15/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:30"]

Kysyn useasti esim. lapsen nimeä, ikää, harvoin tulee takaisin kysymystä. ap

[/quote]

Onpa kurjaa käytöstä. Mutta jotenkin tuntuu, että tuollainen on Suomessa kovin yleistä. Älä siis ota itseesi. Olemme möllöttäjäkansa. 

Vierailija
16/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muut kyllä hirveän möllöttäjiltä vaikuta, kun muiden kanssa puhelevat kovastikin. ap

Vierailija
17/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti keskimääräistä paremman/näyttävämmän näköinen, siis nimenomaan luontaisesti, etkä niin, että se olisi päälleliimattua. Siinä todennäköisin syy, minkä olen kerta toisensa nähnyt ryhmässä jos toisessakin, enkä nyt välttämättä tosiaankaan puhu itsestäni kohteena, vaan todellakin laajemmin ilmiötä havainnoiden.

Vierailija
18/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaiken huippu; eräs naikkonen varasi seurakunnalta ilmaiseksi tilat pitääkseen kerhoa ja valitsee osanottajat pärstäkertoimen mukaan. Varmaan juuri seurakunnan arvojen mukaista toimintaa...NOT

Vierailija
19/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:54"]

Tuntuu, että aina jää akiken ulkopuolelle, yksin lapsensa kanssa päivästä toiseen noissa paikoissa, muut tuntuvat löytävän seuraa helpollakin.

[/quote]

Monet menee jo valmiiksi tutun kanssa, joten vaikuttaa siltä, että muut ovat jotenkin onnistuneet löytämään kaverin. Tai asuvat jo valmiiksi samassa taloyhtiössä jne, eli tuttavuutta on sen puiston ulkopuolella. Vain puistosta on vaikea löytää ketään, pitäisi olla enemmän kosketuspintaa, esim. lasten muskari.

Vierailija
20/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Monet menee jo valmiiksi tutun kanssa, joten vaikuttaa siltä, että muut ovat jotenkin onnistuneet löytämään kaverin. Tai asuvat jo valmiiksi samassa taloyhtiössä jne, eli tuttavuutta on sen puiston ulkopuolella. Vain puistosta on vaikea löytää ketään, pitäisi olla enemmän kosketuspintaa, esim. lasten muskari.
[/quote]

Muskari.. Voi jee. Siellä ne vasta tiukat ryhmät olikin..