Miksi kaikki saa musta ensivaikutelmana pinnallisen kuvan
Työpaikoilla,kaveripiirissä kun ystäviini olen tutustunut niin kaikki sanoo jälkeen päin että näytän ulkoisesti todella pinnalliselta mutta heti kun kanssani tulee juttelemaan huomataan että olenkin symppis ja tosi mukava. Olen yrittänyt miettiä paljon mikä minussa voi tehdä tuollaisen kuvan tuntemattomille. En kulje nokka ylös päin,en katso ketään päästä varpaisiin,hymyilen ihmisille,autan esim. vanhuksia kaupassa ja avaan ovia ynmt.
Tämä vaivaa minua ja ystäviltäni kun olen asiasta kysynyt niin "olet vain sen näköinen ja eleesi". Ikää minulla on 30v
Kommentit (32)
Ei mulla omasta mielestäni ole vittumaista perusilmettä. Ihan normaali hymyilevä. Tupakan poltosta olen kyllä kuullut että poltan kuulemma pinnallisesti tupakkaakin. En osaa selittää tuota tarkemmin. Puhetapani on tilanteesta riippuen joka kirjakieltä tai kirjakielen ja paikkakuntani murteen sekoitus. (varsinais-suomesta olen)
Enkä mä heitä vitsejäkään kun en niitä osaa. :)
Ap
Sä siis hymyilet koko ajan ilman mitään syytä? Miten perusilme voi olla hymyilevä?
Edelleenkin, omaa ilmettään ei voi määritellä. Kysy vaikka mieheltäsi tai parhaalta kaveriltasi, jotka kehtaavat sanoa, että millainen sun perusilme on.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:09"]
Ei mulla omasta mielestäni ole vittumaista perusilmettä. Ihan normaali hymyilevä. Tupakan poltosta olen kyllä kuullut että poltan kuulemma pinnallisesti tupakkaakin. En osaa selittää tuota tarkemmin. Puhetapani on tilanteesta riippuen joka kirjakieltä tai kirjakielen ja paikkakuntani murteen sekoitus. (varsinais-suomesta olen)
Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:14"]
Sä siis hymyilet koko ajan ilman mitään syytä? Miten perusilme voi olla hymyilevä?
Edelleenkin, omaa ilmettään ei voi määritellä. Kysy vaikka mieheltäsi tai parhaalta kaveriltasi, jotka kehtaavat sanoa, että millainen sun perusilme on.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:09"]
Ap
[/quote]
[/quote]
No en hymyile kokoajan ilman syytä. Tarkoitin että näytän enemmän positiiviselta kuin naama norsun vitulta olevalta. :) Ilmeeni ei ole tympeä. Näin on mieskin sanonut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:42"]Av mamma ei saa meikata
[/quote]
Ei tosiaan. Ja jos vielä joku mies sattuisi pitämään niin pitäisi pestä naama hapolla, koska kunnon av-mamma ei miellytä miestä edes vahingossa. Miesten pitää kärsiä nähdessään av-mamman!
Meikkaat liikaa ja pynttäydyt liikaa. Ja sitten ehkä vielä elehdit pissismäisesti. Saat syvällisen ihmisen maineen jos vähennät meikausta ja olet vähemmän huoliteltu ja sitten ostat mustasankaiset lasit ja alat laukoa keskusteluun kuolleiden filosofien fraaseja.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:20"]
Meikkaat liikaa ja pynttäydyt liikaa. Ja sitten ehkä vielä elehdit pissismäisesti. Saat syvällisen ihmisen maineen jos vähennät meikausta ja olet vähemmän huoliteltu ja sitten ostat mustasankaiset lasit ja alat laukoa keskusteluun kuolleiden filosofien fraaseja.
[/quote]
Sinä sen sanoit. Elehtimisestä olen kuullut. En voi sille mitään kylläkään kun en itse sitä huomaa. Ei meikkaamisessa voi vähentää kun en isoa pakkelikerrosta edes käytä. Ammattiini kuuluu olla huoliteltu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:23"]
[/quote]
Sinä sen sanoit. Elehtimisestä olen kuullut. En voi sille mitään kylläkään kun en itse sitä huomaa. Ei meikkaamisessa voi vähentää kun en isoa pakkelikerrosta edes käytä. Ammattiini kuuluu olla huoliteltu.
Ap
[/quote]
Siviilissä. Ei sun siviilissä tarvitse olla niin tip top koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:23"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Siviilissä. Ei sun siviilissä tarvitse olla niin tip top koko ajan.
[/quote]
En ymmärrä tätä. Miksi joku haluaa kulkea homssuisena?
T. Ei ap
Uskon, että se on se sun silmiesi katse. Mä tiedän itse tekeväni sellaisen pinnallisen ilmeen, varsinkin silloin jos en hymyile. En tee sitä tahallani, mutta jotenkin olen tottunut vetämään otsaa ylöspäin ettei silmäluomet näytä raskaalta ja kun on hyvä ryhti, niin se saa sellaisen vaikutelman.
Näin itse olen päätellyt ja muiden kanssa keskusteltua huomioinut.
Millaisten ihmisten kanssa oikein olet tekemisissä, että heillä on tarve todeta tuollainen asia ääneen? En ole koskaan tavannut ketään, joka sanoisi noin. Ettet nyt vaan nosta jotain yksittäistä kommenttia suuremmaksi kuin se onkaan?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:20"] Meikkaat liikaa ja pynttäydyt liikaa. Ja sitten ehkä vielä elehdit pissismäisesti. Saat syvällisen ihmisen maineen jos vähennät meikausta ja olet vähemmän huoliteltu ja sitten ostat mustasankaiset lasit ja alat laukoa keskusteluun kuolleiden filosofien fraaseja. [/quote] Sinä sen sanoit. Elehtimisestä olen kuullut. En voi sille mitään kylläkään kun en itse sitä huomaa. Ei meikkaamisessa voi vähentää kun en isoa pakkelikerrosta edes käytä. Ammattiini kuuluu olla huoliteltu. Ap [/quote] Siviilissä. Ei sun siviilissä tarvitse olla niin tip top koko ajan. [/quote] En ymmärrä tätä. Miksi joku haluaa kulkea homssuisena? T. Ei ap
[/quote]
taas ääripäästä toiseen. en tarkoittanut että homsuisena vaan rennommassa asussa ja vähemmässä meikissä. Rento vapaa-ajan asu? oletteko koskaan kuulleet sellaisesta?
Onko sullakin Bitchy Resting Face eli vittumainen perusilme? Mua pidetään myös todella kusipäänä ja koppavana helposti, ja syy on se että naamani näyttää tulkinnan mukaan joko surun murtamalta tai sitten raivokkaan vittumaiselta. Enkä oikein voi asialle mitään, ei sitä koko ajan voi olla joku tekohymy naamalle väännettynäkään.