Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ihmeellä saa ryppyiset tissit taas sileiksi?

Vierailija
23.03.2015 |

Kaameat raskausarvet ja nuupahtaneet rinnat tuloksena imetyksistä. Nyt haluaisin tissit taas kuosiin mutta onko muita keinoja kuin silarit? Niitä en missään nimessä haluaisi koska voi tulla tunnottomuutta, komplikaatioita ja epäluonnollista lopputulosta. Ja kokoa rinnoissa on itselläkin, ovat vain nuupallaan ja ryppyiset kuin mummon patalaput. Kaikkia uusia hoitojahan on tullut viime vuosina kauneusbisnekseen, mutta onko kenelläkään oikeasti kokemusta esim. mesolangoista tissien nostattajina?

Ja en kaipaa vastauksia "opettele hyväksymään arpesi". Hyväksyn ne, mutta eivät ne siltikään kauniilta näytä!

Konkreettisia toimenpide-ehdotuksia kaivataan :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut spermahoitoa? Tule raportoimaan tulokset.

Vierailija
2/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, spermahoito ei ole auttanut tähän mennessä muuhun kuin siihen että kasvoilla on hymy loppupäivän. :)

Muita ideoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi, miltä silikoni näyttää raskausarpisessa tississä, silottaako niitä vai tekeekö arvet vaan entistä näkyvämmiksi?

Vierailija
4/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla mammoilla muka sileät tissit ja mä ainoa epäonninen? ap

Vierailija
5/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset häpeää tissejään

Vierailija
6/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:27"]

Onko kaikilla mammoilla muka sileät tissit ja mä ainoa epäonninen? ap

[/quote]
Mulla on tissit kunnossa, mutta varmasti melko monella muulla ei ole. Tabu puheenaiheena.

Vierailija
7/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niihin jotain täytettä pitäisi laittaa kun venynyt nahka ei palaudu tai saisiko sitä löysää nahkaa leikattua pois niistä?
tv.mies

Vierailija
8/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kevyempää liftiä kuin leikkausta, siitäkin on arvet seurauksena. Jos vaikka joku palstalla olis tiennyt näistä lasereista ja mesolangoista miten toimivat.

Vierailija
9/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tissit ihan ohuet läpyskät ja täynnä uria ja juomuja. mutta silti mies puristelee niitä ja hypistelee. eilen ja toissayönäkin. pimeää on tosin mutta...

olisi kiva saada niihin jotain täytettä ettei tissin paksuus ole 2 cm mutta en voi ottaa mitään silikooneja. liian kallista ja noloa.

Vierailija
10/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä ukkoasi puhaltamaan lisää ilmaa täyttöaukosta joka on siinä etupuolella jalkojen välissä. 

Vierailija
11/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nyt hoikempi kuin ennen raskautta ja imetystä niin lihota itseäsi pari kiloa ja hyvällä säkällä saat rintoihisi vähän läskiä lisää.

Minä olen parin viimeisen vuoden aikana lihonut vähän liikaakin ja tissit on kuin 2 palloa...

Vierailija
12/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mesolankoihin ym...jos ne rinnat kuosiin haluaa varmaan jotunee löysää ihoa poistamaan ja implanntit laittamaan. Kyllähän ne raskausarvet ajan kanssa vaalenee, ja varmaan hieman sitä täyteleläisyyttäkin tulee takaisin. Hyvillä rintsikoilla saa kans ihmeitä aikaan.

Vierailija
13/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitysrauta? ainaki vaimo kehu..

Vierailija
14/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään saa sileiksi. Itselleni tuli pahat raskausarvet rintoihin jo teini-iässä kun tissit kasvoi, ja sellaiset ryppykasathan ne syviä arpia sisältävät tissit on. Vaan ei tuo ole menoa koskaan elämässä haitannut, ei seksipuuhissakaan. 

Vierailija
15/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varsinaisesti seksiä haittaa, mut olisi vaan kiva jos olisivat nätimmät.

ap

Vierailija
16/16 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:40"]mulla on tissit ihan ohuet läpyskät ja täynnä uria ja juomuja. mutta silti mies puristelee niitä ja hypistelee. eilen ja toissayönäkin. pimeää on tosin mutta...

olisi kiva saada niihin jotain täytettä ettei tissin paksuus ole 2 cm mutta en voi ottaa mitään silikooneja. liian kallista ja noloa.
[/quote]

Miehesi rakastaisi tissejäni jos pääsisi kokeilemaan. Ihan eri sorttia kun sun mummo-riipat