Siis olenko ihan kauhean pinnallinen
Olen jo viitisen vuotta miettinyt että haluaisin laitattaa silikonit nahkapussieni tilalle. 3 lasta olen imettänyt, jokaista noin vuoden, ja nyt ei ole rasvasoluakaan jäljellä rinnoissani. Olen 172cm pitkä ja painan 56kg, nykyinen kuppikoko on 70A, ja sen täyttää pelkästään se nahka.
Olen jo muutamaan otteeseen ottanut miehen kanssa puheeksi tämän aiheen, mutta joka ikinen kerta hän suuttuu ja sanoo että olen liian ulkonäkökeskeinen ja haluan vain näytellä itseäni muille. Ainoa mitä haluaisin on etten näyttäisi 10v pojalta, että olisi edes vähän naisellinen muoto ja olo. Olenko siis vain tyhmä, pinnallinen nainen?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:12"]
Jokainen vanhenee ja se on lähempänä kuin luulisi. Kyllä se vanhuskin ajattelee ulkonäköään ja on kiitollinen, jos on pystynyt pysymään luonnollisena ja vanhenemaan arvokkaasti.
Ihan nuorena sitä ei vielä tajua, että vanhanakin on sama ihminen kuin nyt
[/quote]
Tiedän, että vanhuksetkin miettivät ulkonäköään ja esim. haluavat, että tukka on nätisti. Mutta tuskin joillain tisseillä on kauheasti väliä siinä vaiheessa. Varmaan mummokin on tyytyväinen, että nuorena sai elää onnellista elämää, ja jos silikonit lisäsivät onnellisuutta, niin muiden mielipiteillä ei ole väliä. Ja varmaan moni poistattaa ne silikoninsa ennen vanhainkoti-ikää. Eikä jotkut pikkusilikonit mun mielestä estä arvokasta vanhenemista. Aika huono vertaus kaiken kaikkiaan.
Ap, jos miehesi kommentti oli se, että näyttelisit itseäsi muille, eikä se että olet tuollaisenakin riittävän kaunis, niin eiköhän kyse ole mustasukkaisuudesta. Nykyään tehdään todella luonnollisia suurennuksia. Tai voisi sanoa täyttöjä. Myös rasvasiirrot on hyviä, mutta niitä varten pitää olla vararasvaa reisissä tai mahassa. Nämä jotkut kommentoijat ovat luultavasti keskiristaisia, eli eivät tiedä millaista on tunne kun ei pysty täyttämään edes niitä A-kuppeja. Sun kroppa ja sun päätös. Käy ainakin tutustumassa vaihtoehtoihin. Varaa aika lääkärille ja tee sitten lopullinen päätös.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:49"]
Tee niinkuin hyväitsetuntoiset ulkomaalaiset naiset tekevät; jos rinnat eivät ole paras puoli, korosta pyllyä tai sääriä. Jos kasvot eivät ole hyvä puoli, korosta päätä kauniilla kampauksella.
Ulkomailla silikoneja poistetaan rinnoista haittojen takia ja luomu sekä jopa hieman riippuva muoto on nyt ihanne, jostain syystä Suomessa niitä innostuttu laitattamaan mutta Suomihan tulee muodissa muita maita jäljessä jopa 5 vuotta.
[/quote]
Heh, sä oot jäljessä!
Suomi ei ole missään asiassa jäljessä, vaan jopa edelläkävijä kuiten Pohjoismaat yleensäkin.
Mutta aloittajalle sanoisin, että ota vain silikonit, jos haluat. Itse samassa tilanteessa ja en ottaisi. En kuitenkaan leimaa pinnalliseksi. Eikö tämä ole vähän sama, jos haluaa hampaiden valkaisun, hiusten värjäyksen, rakennekynnet jne. Tai vaikkapa uuden hyvännäköisen vaatteen, jota ei varsinaisesti tarvitse -- se ei edistä fysiologista terveyttä.
Miksei silikonit? Mikä siitä sen "pinnallisempaa" tekee?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:58"]
Pystyykö niitä korjauttamaan ilman implantteja? Ongelmahan on lähinnä löysä venynyt nahka, sitä vaan vähemmäksi.
[/quote]
Jos poistaisin löysän nahkan, niin eihän sitten jäisi enää yhtään mitään? Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:58"]
Pystyykö niitä korjauttamaan ilman implantteja? Ongelmahan on lähinnä löysä venynyt nahka, sitä vaan vähemmäksi.
[/quote]
No jos poistaisin löysän nahkan, niin eihän sitten jäisi enää yhtään mitään? Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:27"]
Mun mielestä aapeen ongelma ei ole pinnallisuus sinänsä, vaan vääristynyt ruumiin kuva. Ja vääristynythän se on, jos kolmen lapsen äiti, 172 cm kuvittelee näyttävänsä 10-vuotiaalta pojalta jollei laita silikonirintoja.
Ei nimittäin näytä.
[/quote]
En nyt tarkoittanut että alastomana näyttäisin 10v pojalta, vaan jos vaikka vetäisen t-paidan päälle...
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:01"]
Tehkää naisilla palvelus ja koulikaa niitä poikalapsianne ja selittäkää niille että lehdissä näkyvät ilmassa kelluvat pallotissit eivät ole oikeita vaan muovia, ja että naisen ei kuulu näyttää pumpattavalta nukelta, ja että oikean miehen ei tule kiihottua muoviyhdisteiden kuten muovinuken, muovikassin, silikoni-rakennuseristysmateriaalin jne puristelusta.
[/quote]
Miten tämä nyt tähän liittyi? Sanoihan jo että mies ei halua että laittaisin niitä, ja toiseksi, en todellakaan laittaisi enemmän kuin mitä minulla oli ennen raskauksia. Haluan mahdollisimman luonnollisen näköiset ja kokoiset, omaan kehooni sopivimmat.. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:57"]
Olen hoitanut kauan vanhuksia. Miltähän näyttää silikonit vanhan naisen ryppyisessä vartalossa? se ryppyinen vartalo on kaunis, koska siinä on eletty elämä
[/quote]
Tältä! :-o
http://www.instanthumour.com/wp-content/uploads/2013/06/why-women-should-not-get-implants.jpg
[/quote]
Panisin
Ei niiden silareiden tarvitse olla mitään kumipalloja. Se on jenkkien tyyliä se. Euroopassa suositaan enemmän luonnonmukaisia tissejä, jopa silikoneista saatetaan tehdä lievästi eripariset, jotta aitouden tuntu säilyy.
Sanotteko te sellaisellekkin ihmiselle, ei silareita, jos rinnat on jouduttu jostain syystä leikkaamaan? Minulla ei ole silareita, eikä mitään tyhjiä pusseja, mutta ymmärrän hyvin miksi joku ihminen voi oikeasti haluta itselleen vähän naisellisemmat muodot. Eikä niiden tissien tarvitse olla mitkään megaisot, parhaimmat ovat juuri oman kropan suhteiset kuppikoot.
Ap, kyse on sinun itsemääräämisoikeudestasi ja olet antanut rintasi lapsillesi. Jos oikeasti koet itsetuntosi kohenevan silikonien takia, niin tee se. Mies hyväksyy tai ei, mutta itseäsi vartenhan sinä ne otat, eikö :)
Kannatan implantteja. Itselläni oli aiemmin taikatissit. Hävisivät kun nosti kädet ilmaan. Implanttien jälkeen koko kehonkuva on muuttunut ja tunnen itseni naiselliseksi. Ja paremman näköiset ovat kuin rumat luomurinnat. Kannattaa mieluummin käydä lukemassa http://www.silikonit.info/ keskusteluja ja leikkauskertomuksia. Täällä palstalla kateelliset ja asioista tietämättömät juoruilevat vain.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:13"]
En nyt tarkoittanut että alastomana näyttäisin 10v pojalta, vaan jos vaikka vetäisen t-paidan päälle...
Ap
[/quote]
Ihan oikeasti: opettele katsomaan naisia muutenkin kuin rintojen kautta. En tiedä, miltä näytät, mutta varmasti et 10-v. pojalta.
Millaisia vaatteita käytät? Millainen on kampauksesi? Muuta jotain niistä, jos tähän asti olet ottanut tyylivinkkisi lasten osastolta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:31"]
Ap
[/quote]
Ihan oikeasti: opettele katsomaan naisia muutenkin kuin rintojen kautta. En tiedä, miltä näytät, mutta varmasti et 10-v. pojalta.
Millaisia vaatteita käytät? Millainen on kampauksesi? Muuta jotain niistä, jos tähän asti olet ottanut tyylivinkkisi lasten osastolta.
[/quote]
No jos 172cm nainen painaa vain 50kg, niin eihän siinä ole muuta kuin luuta ja nahkaa. Ei lihaksia, ei pyllyä, ei tissejä, ei mitään. Ihan hyvin voi näyttää pikkupojalta.
Itse ennen leikkausta yritin täyttää huonoa kehonkuvaa juurikin shoppailemalla paljon. Silikonien jälkeen turhat shoppailut ovat jääneet, koska on täysin tyytyväinen itseensä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:31"]
Ap
[/quote]
[/quote]
No jos 172cm nainen painaa vain 50kg, niin eihän siinä ole muuta kuin luuta ja nahkaa. Ei lihaksia, ei pyllyä, ei tissejä, ei mitään. Ihan hyvin voi näyttää pikkupojalta.
[/quote]
Ja siis ei millään pahalla ap :)
Jumppaa ja lopeta typeröiminen. Naisessa on muutakin kuin tissit.
Ota silarit jos siltä tuntuu. Itsekin aion ottaa sitten kun rinnat alkavat vanhemmiten roikkua, turha kärsiä patalapputisseistä jos niille voi tehdä jotain. Kateelliset roikkutissimammat ei tietenkään tykkää kun joku onnistuu kohentamaan ulkonäköä ja itsetuntoa, hokevat vain itselleen miten ainoastaan pinnalliset akat ajattelevat ulkonäköään :D
Enemmän kyllä olisin huolissani tuosta miehen mustasukkaisuudesta... Käsitinkö nyt oikein, että miehesi ajattelee että tyrkytät heti itseäsi muille miehille kun on isommat tissit? Päättääkö miehesi myös miten pukeudut tai meikkaat, ettet vain erehtyisi viettelemään muita miehiä?
Mun mies ei halua mulle silareita, koska silarit ovat rumia ja on typerää ottaa leikkauksen riskit noin turhan asian takia. Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Lisäksi huono malli lapsille jos äidillä on silarit. Pitäisi opettaa olemaan tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on.
Tässäkin ketjussa pauhataan vain rumista jättilolloista, mutta onhan silikoneja ihan pienilläkin täytteillä. Tärkeintä ap:lle olis varmaan saada nahkapusseihin muotoa ja täytettä, ei hankkia mitään litran hinkkejä. Eikä kovin laihalle ja sirolle isot tissit sovikaan. Tietysti ap voisit miettiä, olisiko jonkinlainen rintojen kohotus mahdollinen vaihtoehto. Toki silikonit ovat vierasesine, ja kannattaa muistaa, että nehän pitää sitten aina välillä vaihtaa. Ja silikonien kanssakin voi jokin mennä pieleen, mutta kaikissa toimenpiteissähän on aina riskinsä, sen tietää jokainen fiksu ihminen. Kannattaa miettiä asiaa kaikilta kanteilta. Ei kuitenkaan ole itsekästä, jos haluaa olla tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.