Ottaisitko vastaan töitä josta tarjotaan alle 40 000e?
Kommentit (21)
Totta kai ottaisin. Vuosituloni ovat ~26 000€
Ai 3300/kk. Menisin kiljuen. 1400 palkankorotus, kelpais!
Tolla asenteella ei kannata mennä töihin.
Ilomielin menisin. Mikä on vaihtoehtosi, työttömyys? Tiesitkö, että suurin osa suomalaisista tienaa tuon alle?8
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:26"]
Ilomielin menisin. Mikä on vaihtoehtosi, työttömyys? Tiesitkö, että suurin osa suomalaisista tienaa tuon alle?8
[/quote]
Sehän tässä nauraattaakin kun suurin osa suomalaisista on pienituloisia. On lottovoitto syntyä johonkin muualle kuin suomeen.
Olen maisteri, arvostetussa ammatissa ja työpaikassa, johon ei pääse muuten kuin tällä koulutuksella. Ja tienaanalle 400000 vuodessa. Ja olen suht tyytyväinen!
No mun nykyinen palkkani on 60.000 vuodessa, mulle tarjotaan vielä kovempipalkkaisia duuneja. Pitäisi olla tosi hyvät perusteet, että tieten tahtoen palkkaani laskisin.
Kovakaan palkka ei korvaa huonoja työoloja. Ja toisaalta mielekäs työ hyvässä työyhteisössä ei vaadi niin suurta rahallista korvausta
Ottaisin. Eikös tuo ole kolmen tonnin kuukausipalkka.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:46"]
Kovakaan palkka ei korvaa huonoja työoloja. Ja toisaalta mielekäs työ hyvässä työyhteisössä ei vaadi niin suurta rahallista korvausta
[/quote]
Ja kiitos Suomen verotuksen, kyllä se palkkaero tasoittuu hyvin vaikka liksa nousee.
En tekis 3000e mitään työtä missä tulee hiki.
Mä en oo ikinä saanut mistään töistä noin paljoa vuodessa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1426991104117.html?pos=ok-nln
– Vähemmällä työllä saa enemmän palkkaa kuin Italiassa, ja iltaisin ja viikonloppuisin maksetaan lisiä. Italiassa palkka on aina sama.
Palkkatuloni ovat noin 13000 e/vuosi. Lisäksi saan opintotukea 7-8 kuukaudelta. Kiljuisin riemusta esimerkiksi 20k euron vuosituloilla. 35k olisi äveriästä elämää.
Yläkoulun opettajana tienaan tuon. Korkeakoulutus, vakituinen kokopäivätyö. Palkka ei minusta päätä huimaa, mutta onhan tässä sitten se kesän opetukseton aika (jonka palkka on etukäteen tienattu).
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:57"]En tekis 3000e mitään työtä missä tulee hiki.
[/quote]
Toimistossa istuessa en ole koskaan hikoillut, paremminkin palellut tehokkaan ilmastoinnin takia. Voisi olla kivaa vaihtelua työ, joka saisi välillä veren kiertämään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:26"]
[/quote]
Sehän tässä nauraattaakin kun suurin osa suomalaisista on pienituloisia. On lottovoitto syntyä johonkin muualle kuin suomeen.
[/quote]
Olet osin aivan oikeassa. Ainoa mikä antaa suomalaisille tasoitusta on että ei tarvitse maksaa isoja sairasvakuutus maksuja ja koulutuksessa opetus on ilmaista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:24"]Kannattaako tuolla summalla edes mennä töihin
[/quote]ei kannata enkä ottaisi