Vasen käsi särkee ja närästää??
Apua, mitä tää on? Tunnen närästyksen oloista kipua rinnan/kurkun alueella ja vasenta käsivartta särkee niin etten saa unta. Myös sormenpäät puutuvat... Otin panadolin n. 30 min. sitten. Voiko tää olla jotain vakavaa esim. sydänkohtaus? Olen 42 v nainen.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 02:48"]
Maahdollisesti voi olla. Onko olo kauhean tuskainen? Olisin huolissani, varsinkin jos olet yksin kotona.
[/quote]
Muuten ei ole suuria tuskia mut toi käsivarsi on sietämättömän kipeä :( En ole yksin kotona mut ei viitsi herättää miestä jos ei ole huolta oikeasti... Kiitos kun vastasit asiallisesti.
Mene päivystykseen!
Naisilla sydänkohtaus kun voi olla esim pelkkä hengenahdistus tai närästyksen tunne!
Mulla on noi oireet kun lakkaan ryyppäämästä. Nyt join viikon viinaa enkä syönyt kuin muutaman korpun. Voi tulla aika moiset oireet. Lopetin tänäaamusti dokaamasta.
mites sun kättä voi närästää? t. zombi
Kuulostaa sydänkohtaukselta, menitkö jo hoitoon?
Mua särkee vasempaan käteen silloin, kun verenpaineet ovat korkealla.
Kuulostaa sydäriltä. Onko sukurasitetta, eli vanemmila sepelvaltimotautia? Onko korkea verenpaine? Korkea kolesteroli? Karppaatko?
Kiitos kaikille vastanneille! Kävin päivystyksessä eikä ollut sydänkohtaus, onneksi. Sydänfilmi oli ihan normaali ja närästys helpotti närästyslääkkeillä :) Vasemman hartian seudulla kuulemma lihakset on ihan jumissa ja se aiheuttaa vasemman käden kipeytymisen. Huh, olen niin helpottunut ettei tosikaan! Yöllä olin jo varma että kuolen... - ap.
Maahdollisesti voi olla. Onko olo kauhean tuskainen? Olisin huolissani, varsinkin jos olet yksin kotona.