Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt noloja tilanteita niin, että huoltomies onkin tullut yhtäkkiä omilla avaimilla asuntoosi sisälle?

Vierailija
14.12.2021 |

Esim oot just vessanpöntöllä vessan ovi auki kun yhtäkkiä ulko-ovi aukeaa ja huoltomies pölähtää nenän eteen? Miten tilanne eteni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pidä vessanovea kiinni?

Asiaan:

Hotellissa tuli kerran siivooja juuri kun olimme itse asiassa. Lähti kyllä kiireesti pois.

Vierailija
2/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talosta uusittiin patterit. Asennusaika oli kyllä ilmoitettu, mutta jälkisäädöissä seuraavalla viikolla pimpottivat nopeasti ovikelloa ja samantien tulivat avaimilla sisään. Onneksi en millään kerralla ollut missään nolossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olin suihkussa ja ovikello soi. Huusin, että tulen kohta. Ilmansuotimia tuli vaihtamaan. Huusin vielä, että voiko huoltomies tulla kymmenen minuutin päästä. Ei voinut. Olin kylppärissä pyyhe päällä ja kuulin, kuinka huoltomies hiippaili asunnossa.

Vierailija
4/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää mitä taloyhtiössä rempattiin, mut siitä oli kyllä ilmoitettu hyvissä ajoin etukäteen.

Mulla oli kännykän herätyskello aamulla soittamassa aikasin että herään ennen kuin huoltomiehet tulee, mutta akku loppui just kivasti joten en sitten herännytkään. Jotenkin onnsituin nukkumaan ovikellon pimputuksen läpi myös ja heräsin jossakin vaiheessa kun asunnosta kuulu vieraiden ihmisten juttelua ja kamalaa kolinaa, sinkasin makkarista katsomaan että mikä ihme asuntoon on tunkeutunut :'D katsoivat mua  vähän pitkään kun mulla oli räjähtäneen näköiset yövaatteet ja tukka ihan sekaisin.

Vierailija
5/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poltin pilveä ja leikkailin kukintoja irti. Onneksi huoltomieskin oli pössyttelijä niin annoin pari jointtia mukaan.

Vierailija
6/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä vessanovea kiinni?

Asiaan:

Hotellissa tuli kerran siivooja juuri kun olimme itse asiassa. Lähti kyllä kiireesti pois.

ai... ai niinkui kakalla?

Vierailija
7/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun luhtitalossa ja miehiä tuli putsaamaan kattoja. Ei oltu ilmoitettu mitään etukäteen. Oli kesäkuuma ja minä istuin sohvalla pelkissä alushousuissa puristelemassa finnejä naamasta. Yhtäkkiä ukko seisoo ikkunan takana. Minä juoksin kiljuen kylppäriin hakemaan kylpytakkia. 😁

Vierailija
8/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä harrastimme tyttöystävän kanssa kiihkeästi seksiä kun jotain metsähallituksen kavereita tuli mökille. Kurkkivat ikkunasta just kun tyttöystävä ratsasti päällä.

Vierailija
9/9 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran mun kotiin tuli nuori nuohooja nainen mutta hän huomasi että on väärässä talossa kun asun kerrostalossa. siinä sitten hoideltiin toisiamme ruokapöydällä kunnes yhtäkkiä tuli alakerran naapuri eteiseen kun olikin erehtynyt asunnosta. hän yllätti mun anopin vessan pöntöltä koska hän ei ollut sulkenut vessan ovea kun muuten siellä on liian pimeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä