Minkälaisesta ulkonäöstä miehillä pidätte?
Kommentit (92)
Pituus, merkitys 60%
Lompakko, merkitys 30%
Paino, merkitys 7 %
Sänkytaidot 3%
Uskoisin siis, että aika keskimääräiset suomalaiselle tavalliselle naiselle
Vaalea, hoikan sopusuhtainen, ystävällinen ilme. Mun mies. ❤️
Muuten laiska mutta räväkkä luonne, tykkää siideristä, tietää olevansa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä näköinen on, kun ihastuu ihmiseen, hän alkaa pian näyttää tosi hyvältä! Olen useasti ajatellut miehen ulkonäöstä aluksi tosi negatiivisesti, mutta viimeistään pari mukavaa sängyssä vietettyä sessiota laittaa sen verran hormonit liikkeelle, että alan nähdä miehen just komeana ja ihanana.
Toimii myös toisin päin. Joskus kun raahaa kotiin miehen, joka näyttää superkuumalta, niin parin tapaamisen jälkeen pitäisi miehellä olla jo jotain mielenkiintoista sanottavaakin. Ulkonäkö ei todella kanna pitkälle.
Sori ot, mutta:
Miten/miksi päätyy sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jonka ulkonäöstä ajattelee negatiivisesti?
No en toki ihan saman tien ole päätynytkään, mutta olen esim opiskelupiireissä ja työelämässä tavannut useita miehiä, joista ensikohtaamisella en ole mitenkään ajatellut, että he olisivat yhtään kiinnostavan näköisiä. Joillain on saattanut olla piirteitä, joihin olen kiinnittänyt huomiota, että eivät ole ihan minun makuuni. Sitten kun on tutustuttu ja kemiat kohdanneet, mieli onkin hiljalleen muuttunut ja nämä aluksi epämiellyttävältä tuntuneet asiat lakkaavat tuntumasta esteeltä lähemmälle tutustumiselle ja jos homma toimii sängyssä, niin alan tuntea mieheen vetoa ja ihan aidosti pitää häntä myös komeana. Riippumatta siitä miltä hän alun perin mielestäni näytti.
Pitkä ja harteikas, "dad bod" ja parta. Pitkät hiukset plussaa.
Vaaleaihoinen, normaalipainoinen, siniset tai vihreät silmät, mustat hiukset (mielellään mahd. pitkät), tyylikkäitä tatskoja (jos siis niitä nyt edes on).
Ei liian leuakas tai nenäkäs millään tavoin ja kivat, normaalit huulet.
Pituus minua pidempi (siihen nyt ei vaadita paljoa) ja tietty saman pukeutumistyylin jakaminen olisi aina plussaa. 🖤
Tummaihoinen, lihaksikas, pituus yli 190 cm. Kovan oloinen.
Täytyy olla vähintään saman pituinen kuin itse olen, ei saa olla pitkää partaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vähintään saman pituinen kuin itse olen, ei saa olla pitkää partaa.
Eikä missään nimessä viiksiä, yök
tavalliselta, lyhyt tukka,mieluusti tumma tukka, normaalipainoinen
jotkut rastat, pitkät hiukset, bodatru ja tunkkainen epäsiistiparta… Hyi!
unelmien mies on tumma, lyhyt tukkainen mies, silmälasit, karvainen, siisti sänki, kauluspaita ja farkut. Siisti, muttei mikään pukutyyppinen…
t. mies
Itsevarma katse merkkaa eniten. Miehen pitää valloittaa nainen eikä olla alistuva lapanen naisen edessä niin kuin useimmat miehet nykyään ovat semmosia puppeleita.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma katse merkkaa eniten. Miehen pitää valloittaa nainen eikä olla alistuva lapanen naisen edessä niin kuin useimmat miehet nykyään ovat semmosia puppeleita.
haluat siis roolileikkejä ja olla pieni piiperöinen… kukin tyylillään..
Mika Aaltola on ihana, Petri Raivio on ihana, H-P Björklund on ihana. Nämä tuntumat telkun perusteella. Laaja skaala siis.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökeskeisyys kunniaan
Kyllä jokaisella varmaan joku preferenssi on?
Itse pidän n. 180-185cm miehestä jolla tumma kaunis tukka ja ihana hymy, hyvät hampaat ja upea kamppailu-urheilijan kroppa.
Miehet joihin rakastun onkin sitten tällaisia tai jotain aivan muuta, edellinen vuosien suhde (olin aivan hulluna häneen) oli 170cm minua hoikempi jopa hintelä pukumies, ei niin komea.. hiukset kyllä tuollaiset. Hampaatkin liian isot :D
Nykyinen 183 vaaleatukkainen, mutta aina kaljuksi ajeltu fyysisisen työn tekijä, jolla upea urheilijan kroppa
Tuskin kukaan kelpuuttaa vaan täsmälleen oman ihanteensa mukaista kumppania mutta ehkä kiinnittää huomion useimmiten tietyntyyppisiin miehiin
Pitkä, hoikka, ei karvoja naamassa eikä alapäässä.
Esim. italialainen MARIANO DI VALO
Pitkä vaalea tukka, siniset silmät, hyvä pylly. Sellanen metallirokkari.
Ööööh vähän monenlaisesta. :D Ite tykkään enempi vaaleista miehistä ku tummista.. :) Mut siis ei neitimäinen, semmoset ei sytytä. :D Muuten hyvin laaja maku. :D
Semmonen perus insinööri lookki on hyvä. Farkut ja kauluspaita, siististi leikatut hiukset. Ei tatuointeja.