Minkälaisesta ulkonäöstä miehillä pidätte?
Kommentit (92)
Hoikka, tummat kulmat ja ripset, "emo" - tukka.
MIES, joka vie ja jättää vikinät minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla pelottava, selvästi vaarallisen oloinen, joka ei arastele näyttää voimaansa, eikä pakene tappeluita vaan etsii niitä. Perustappajan näköinen mies on paras, joka uskaltaa elää vaarallisesti. Ikuinen kapinallinen. Kuolemankatse on ehdottomasti plussaa. Näin vanhemmiten sitä kaipaa elämäänsä jännitystä, sillä muutoin tylsistyy.
Niin tähän on se miesten oma fantasia.
Toivottavasti löydät etsimäsi <3
Tämä on ihan totta, että miehet ne ovat näitä ensimmäisenä ihailemassa. Mutta kyllä me monet naisetkin tykätään. Naisten tykkääminen johtuu enemmän kysynnän ja tarjonnan laista. 20 % naisista tykkää siitä 1 %:sta.
Siniset tai harmaat silmät on ainoa ulkoinen vaatimus, sen lisäksi, että on oltava MIELLYTTÄVÄ. (Yleensä kalju, normaalipainoinen, pituus noin 175 cm.)
Vierailija kirjoitti:
185/80/18
Vähän enemmän. 195/95/21
Hurahtanut blondeihin ja jostain syystä kuitenkin kaikki ex-kumppanit ovat olleet tummia. Toisilla enemmän hiuksia kuin toisilla.
Mies joka kuvainnollisesti vei jalat alta siis vaalea, parrahko, alle 180 cm (koska olen 165 en kiinnostu pitkistä), keskivartalolihava, olematta isävatsa, pienet silmät. Ei lävistyksiä tai tatuointeja. Itsevarman oloinen ja onkin. Tavis naamaltaan.
Vierailija kirjoitti:
MIES, joka vie ja jättää vikinät minulle!
Kelpais todellakin!
Puhdas
Siisti
Hoidettu
Tarpeettomat karvat poistettu
Hiukset leikattu
Parta ajettu tai hoidettu
Tuoksuu raikkaalle
Hengitys tuoksuu raikkaalle
Puhtaat omat, valkoiset ja hammaslangoitetut hampaat
Vaatteet ovat ehjät, puhtaat, silitetty, eivätkä kuluneet
Kengät ovat uudet, puhtaat ja huollettu
Kynnet leikattu ja viilattu (käsihoito)
Jalat hoidettu (jalkahoito), varpaankynnet leikattu, viilattu
Jos tähän pääsee niin on jo aika helppo lähestyä puolin ja toisin
Muualla maailmassa normaalia ihan tavallisten het-miesten standardia, ei tarvitse olla itsekeskeinen ottaessaan muut huomion.
Jos mies ajattele ettei keskustelukumppani huomaa jos nenäkarvat tursottaa tai hampaat keltaiset ja nopeasti pesaistu, sori mutta kyllä huomaa.
Varsinkin ammatillisissa yhteyksissä palavereissa on kurja hengittää toisen haisevaa hengitystä. Halitosis on hoidettavissa.
Parinmuodostuksessa isoin turn-off on hygienian puute ja homssuisuus niin miehillä kuin naisilla.
Puhtaus ei maksa mitään!
Ehdottomasti naururypyt silmäkulmissa. Sänki. Velmu ilme. Rento ote
Etelä-Pohjalaiset miehet yleensäkin. Ainoita miehen näköisiä miehiä. Eli tummat hiukset, siniset silmät, partaa/viikset. Pitkähkö, urheilullinen, lihaksikas (esim. paini, voimailu, ruumiillinen työ)
Normaalipainoinen, harteikas, hieman lihaksia mutta ei liikaa, kapea lantio, sänki tai hoidettu parta, noin 180 cm. Hygienia ja hyvät hampaat tietty ovat itsestäänselvyyksiä.
Toisin sanoen terve, miehen näköinen mies. Jos heppu näyttää joltain barbababalta tai vinkuheinältä, voidaan olla kavereita.
Adrien Brody on ulkonäöllisesti mun ihanne. Pitkä, hoikka tai jopa laiha, tumma.
Olen kuitenkin ollut jo monta vuotta yhdessä Bill Gatesin näköisen, vain hieman tukevamman, DI:n kanssa ja hän tekee minut onnelliseksi. Olen oppinut pitämään myös hänen ulkonäöstään, koska on niin ihana muuten :)
Ulkonäköä tärkeämpää on lopulta luonne ja muu yhteensopivuus.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Jack Davenport = täydellinen mies.
Sulla huono maku
Pitkä ja sporttinen, kiva hartialinja. Ei tarvitse olla sikspäkkiä, mutta ei ylipainoa, mieluummin myös solakka ja sujuvaliikkeinen kuin salikörmy.
Kauniit silmät ja normaalihyvät hampaat.
Mieluusti parta ja ei tatuointeja.
Oma mieheni sopii näihin. Mallikomeampia on varmaan kuten on minua kauniimpia naisiakin, mutta jännästi oma rakas on se jota aina mieluiten katsoo❤
Vaaleat lyhyet hiukset, siniset silmät, 185-187pituutta ja painoa se 100-110.
Ei mielellään partaa, jos parta on niin Lemmy tyylinen on kiva.
Minun ykkos valinta, ja käytännössä myös ainoa, on miehekkään kokoinen arjalais tyylinen komistus.
Rasputintyyppiset hellät panomiehet ovat mun makuuni. En tiedä mikä niissä aina viehättää, mutta ne osaa kyllä nussia sopivan hellästi. Rapsutintyyppisiä miehiä en voi taas sietää lainkaan.
james bond, jokainen niistä!