Minkälaisesta ulkonäöstä miehillä pidätte?
Kommentit (92)
Jos miehellä on naama tatuointi pidän. K yrpä otsassa niin olisi unelmamieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näyttää Che Guevaralta niin sen parempi.
Tämä on totta. Tuli hyvä mieli!
Pitkä, laiha ja pitkätukkainen. Kauniit silmät ja hymy.<3 tää ois perfect.
Osittain kalju.
Hyvä beba
Järjettömän kokonen 🍆 !!!!!
Jukka ❤️
Valtoimenaan rehottava parta ja silmälasit. Myös tyhjät housut plussaa.
Ei väliä, kunhan on normaalipainoinen, siististi pukeutunut, huolehtii hygieniastaan ja kantaa itsensä häpeilemättä.
Punainen, kiharainen tukka ja pisamainen iho!
Ruutupaita, silmälasit, lyhyet hiukset, siistitty parta. Hot lumberjack 🔥.
Partaa pitää olla. Vähintäänkin viikset, mutta tuuhea kokoparta on <3
Pidän myös siitä että panostaa hiuksiin. Sivuilta lyhyet ja päältä pidemmät. Saa olla vaikka nutturalla tai vaikka vapaana oleva mulletti.
Elämä saa näkyä naamalta, sileäihoiset mallipojat meikkeineen ei kiinnosta.
En pidä myöskään ylipumpatuista salihemmoista, mutta semmoinen tavallinen nallekarhumainen olemus on enemmän kuin jees.
Tummat hiukset ja parta, pitkä, ei laiha.
Ihan sama minkä näköinen on, kun ihastuu ihmiseen, hän alkaa pian näyttää tosi hyvältä! Olen useasti ajatellut miehen ulkonäöstä aluksi tosi negatiivisesti, mutta viimeistään pari mukavaa sängyssä vietettyä sessiota laittaa sen verran hormonit liikkeelle, että alan nähdä miehen just komeana ja ihanana.
Toimii myös toisin päin. Joskus kun raahaa kotiin miehen, joka näyttää superkuumalta, niin parin tapaamisen jälkeen pitäisi miehellä olla jo jotain mielenkiintoista sanottavaakin. Ulkonäkö ei todella kanna pitkälle.
Nuori Jack Davenport = täydellinen mies.
Tumma ihoinen, pitkä pippeli, karvainen pylly, isot manboobsit, kalju, tatuointeja joka paikassa.
Kunhan näyttää Jason Momoalta, niin en mä muuta pyydä 😜
Nyt olis kiva semmonen jolla harmaa parta ja antaa kalliita lahjoja.
Kunhan näyttää Timo Harakalta ai että.
Mun oma mies on aika hot.
Noin 180 cm pitkä, luonnostaan harteikas. Saa olla vähän vatsaakin, ei haittaa. Parransänkeä saa olla, vaikka pidemmäksikin venähtänyt. Kunhan ei mitään hirveää risupartaa sentään. Tuuheat, pitkähköt hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä näköinen on, kun ihastuu ihmiseen, hän alkaa pian näyttää tosi hyvältä! Olen useasti ajatellut miehen ulkonäöstä aluksi tosi negatiivisesti, mutta viimeistään pari mukavaa sängyssä vietettyä sessiota laittaa sen verran hormonit liikkeelle, että alan nähdä miehen just komeana ja ihanana.
Toimii myös toisin päin. Joskus kun raahaa kotiin miehen, joka näyttää superkuumalta, niin parin tapaamisen jälkeen pitäisi miehellä olla jo jotain mielenkiintoista sanottavaakin. Ulkonäkö ei todella kanna pitkälle.
Sori ot, mutta:
Miten/miksi päätyy sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jonka ulkonäöstä ajattelee negatiivisesti?
Mitä enemmän näyttää Che Guevaralta niin sen parempi.