Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa käymisestä!

Vierailija
22.03.2015 |

Jos poistutte päivän aikana kotoa pois minne vain, esim kaupungille, töihin, kauppaan, kylään, ulkoilemaan, autoilemaan tai minne vain, niin käyttekö suihkussa illalla/sinä päivänä?

Mietin vain, kun itsellä ainakin on tunne että pakko käydä suihkussa jos olen ollut päivän aikana jossain. En muuten pysty nukkumaan ja on likainen olo, hiuksetkin pakko pestä. Silloin kun olen koko päivän kotona, ei ole tarvetta mennä suihkuun. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:09"]Sinä joka puhuit vesipulasta. Ei ole vesipulaa, mutta vesilaskut on. Itselläni menee paksujen hiusteni kanssa suihkussa n. 30 min. Ja muutenkin kuivumisessa monta tuntia ( ellei halua kuivattaa hiuksia föönillä, jossa siinäkin kestää kauan saada kuivaksi). Mutta toki jos te jotka pesettekö hiukseni joka päivä olette jotain lyhythiuksisia tai rotanhäntäisiä, niin ymmärrän paremmin.
[/quote]

Mulla on paksut ja pitkät hiukset ollut aina, mutta en näe ongelmaa. Shampoon huuhteluun mulla menee max pari minuuttia, hoioaineen vähän kauemmin mutta en varmaan ikinä saa suihkussa kulutettua yli kymmentä minuuttia. Hiukset kuivuvat yön aikana, joskus on aamulla vähän kosteat mutta ei niin että haittais.

Ja joo siis joka ilta käyn suihkussa, en pysty ns likaisena menee nukkumaan.. Jos oon kotiutunut illalla myöhään ja mennyt suoraan nukkumaan, niin aamulla sitten. Ja hiukset pesen joka päivä.

Vierailija
22/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilen selkeästi niin käyn. Muuten päivittäisen pesun saavat nähdä naama, kainalot, jalkaterät, sekä etu- ja takapylly. Tietysti kainalot ja jalat käyn pesemässä suihkussa, mutta en laske sitä kunnon suihkuksi koska siinä menee aikaa noin 30 sec ja kroppa ei edes kastu kunnolla. 

Hiukset pesen sitten kun ne tulee likaisen näköiseksi ja/tai haiskahtavat, eli noin 4-5 päivän välein tai sen jälkeen kun on selkeästi hikoillut. 

Iho tykkää enemmän tästä tavasta. Mulla on herkästi kuivuva iho johon tulee näppyjä, joihin ei auta mitkään voiteet tai reseptit. Kun lopetin päivittäisen vedellä kastelun ja/tai saippuoimisen, ovat näpyt hävinneet :) Hurraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:43"]

Jos hikoilen selkeästi niin käyn. Muuten päivittäisen pesun saavat nähdä naama, kainalot, jalkaterät, sekä etu- ja takapylly. Tietysti kainalot ja jalat käyn pesemässä suihkussa, mutta en laske sitä kunnon suihkuksi koska siinä menee aikaa noin 30 sec ja kroppa ei edes kastu kunnolla. 

Hiukset pesen sitten kun ne tulee likaisen näköiseksi ja/tai haiskahtavat, eli noin 4-5 päivän välein tai sen jälkeen kun on selkeästi hikoillut. 

Iho tykkää enemmän tästä tavasta. Mulla on herkästi kuivuva iho johon tulee näppyjä, joihin ei auta mitkään voiteet tai reseptit. Kun lopetin päivittäisen vedellä kastelun ja/tai saippuoimisen, ovat näpyt hävinneet :) Hurraa.

[/quote]

Niin ja muun ihon siis saippuoin jollain Ruohonjuuresta ostetulla saippualla hiustenpesun yhteydessä, piti vielä sanomani.

t: sama

Vierailija
24/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:31"]

Käyn lähes joka aamu suihkussa (en aina silloin, jos en ole menossa minnekään). Pesen suihkussa käydessäni aina myös hiukset. Iltaisin pesen vain naaman ja hampaat.

[/quote]

Täsmälleen sama! Paitsi hampaat pesen myös aamuisinkin.

Vierailija
25/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa 2-3 kertaa viikossa ja sen yhteydessä suihkussa, en muute jos en hikoile sen kummemmin. Hampaat pesen kerran päivässä. En haise, eikä tukka ole rasvainen. 

Vierailija
26/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:43"]Jos hikoilen selkeästi niin käyn. Muuten päivittäisen pesun saavat nähdä naama, kainalot, jalkaterät, sekä etu- ja takapylly. Tietysti kainalot ja jalat käyn pesemässä suihkussa, mutta en laske sitä kunnon suihkuksi koska siinä menee aikaa noin 30 sec ja kroppa ei edes kastu kunnolla. 

[/quote]
.
Etu- ja takapylly? Ikäsi?

Vierailija
27/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 04:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:43"]Jos hikoilen selkeästi niin käyn. Muuten päivittäisen pesun saavat nähdä naama, kainalot, jalkaterät, sekä etu- ja takapylly. Tietysti kainalot ja jalat käyn pesemässä suihkussa, mutta en laske sitä kunnon suihkuksi koska siinä menee aikaa noin 30 sec ja kroppa ei edes kastu kunnolla.  Hiukset pesen sitten kun ne tulee likaisen näköiseksi ja/tai haiskahtavat, eli noin 4-5 päivän välein tai sen jälkeen kun on selkeästi hikoillut.  Iho tykkää enemmän tästä tavasta. Mulla on herkästi kuivuva iho johon tulee näppyjä, joihin ei auta mitkään voiteet tai reseptit. Kun lopetin päivittäisen vedellä kastelun ja/tai saippuoimisen, ovat näpyt hävinneet :) Hurraa. [/quote] . Etu- ja takapylly? Ikäsi?

[/quote] Haha, se oli epäselkeästi ilmaistua ironiaa :D Pahoittelut

Vierailija
28/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:09"]Sinä joka puhuit vesipulasta. Ei ole vesipulaa, mutta vesilaskut on. Itselläni menee paksujen hiusteni kanssa suihkussa n. 30 min. Ja muutenkin kuivumisessa monta tuntia ( ellei halua kuivattaa hiuksia föönillä, jossa siinäkin kestää kauan saada kuivaksi). Mutta toki jos te jotka pesettekö hiukseni joka päivä olette jotain lyhythiuksisia tai rotanhäntäisiä, niin ymmärrän paremmin. [/quote] Mulla on paksut ja pitkät hiukset ollut aina, mutta en näe ongelmaa. Shampoon huuhteluun mulla menee max pari minuuttia, hoioaineen vähän kauemmin mutta en varmaan ikinä saa suihkussa kulutettua yli kymmentä minuuttia. Hiukset kuivuvat yön aikana, joskus on aamulla vähän kosteat mutta ei niin että haittais. Ja joo siis joka ilta käyn suihkussa, en pysty ns likaisena menee nukkumaan.. Jos oon kotiutunut illalla myöhään ja mennyt suoraan nukkumaan, niin aamulla sitten. Ja hiukset pesen joka päivä.

[/quote]

Tuossa ajassa ei oikeasti saa shampoota pois hiuksista millään, jos sulla on oikeasti pitkät ja paksut hiukset. Tai sitten niissä on aina sitä saippuaa vähän.

Pitkät hiukset=lapaluiden alapuolelle. Paksut hiukset=letitettynä letin leveys yläpäästä väh. 5 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme