Pomp de lux : Paskaa!
Kommentit (25)
No? Itse olen ollut ihan tyytyväinen ostamiini vaatteisiin. En ole tosin kovin paljon ostanut.
Minuakin kiinnostaisi että miten niin valehtelua? Olen käynyt kutsuilla ja olen ostanutkin jotain ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Onko joku ollut kutsuilla, jossa tilauslomakkeessa lukee toimituskulujen määrä?
Onko joku ollut kutsuilla, jossa myyjä kertoo, kuinka paljon toimituskuluja tulee?
Nimim. Kahdet kutsut, kaksi esittelijää - ei ikinä enää.
Meillä parin vuoden ajan ollut 70% vaatteista Pomppia, kun siskoni on myyjä. Ihania ja kestäviä vaatteita, tykätään
Jaahas. Kerran kävin kutsuilla ja tilasin muutamia vaatteita ihan koemielessä kun olivat nättejä eikä hintakaan ollut hurja. Tällä vähäisellä kokemuksella sanoisin että tilaanpa vielä toisenkin kerran. Meillä tykätään.
Onko joku ollut kutsuilla, missä etukäteen ilmoitetaan, että pankkitunnukset olisi kulujen säästämiseksi hyvä ottaa mukaan?
Kerran olen kutsuilla ollut. Olin positiivisesti yllättynyt vaatteiden hintoihin, olivat mielestäni yllättävän halpoja. Kotikutsuvaatteet ja -sälä kun yleensä ovat ihan järkyttävän ylihintaisia ja/tai rumia (esim. Me&I).
Farkut ja villapaita tilattiin, hyvin ovat kestäneet.
Mun mielestä persoonattomia ja värittömiä. Ihan Lindexiltä saa paremman näköisiä. Ja halvempia.
Ostin talvipuvun ja olin tyytyväinen. Kivan näköinen ja hyvänlaatuinen.
Nättejä vaatteita, mutta laatu ei minusta ole hurjan hyvä, tyttären farkuista ja pojan housuista meni polvet puhki nopeasti. Paidoissa, huppareissa jne.parempi.
Voivat pitää "halvemmat" hinnat, kun rahastavat hölmöjä asiakkaita toimitus- ja muilla kuluilla
Eikös toimituskulut ole kiinteä 6€?
Kuinka paljon ne toimitus ja muut kulut ovat?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:45"]10,50 euroa.
[/quote]
Ihan totta?
Minusta vaatteet ovat kivoja, mutta laatu vaihtelee. Mekon kaulus oli ommeltu huonosti ja ekassa pesussa pitsiin tuli reikä. Ostamani bodyt oli tosi kapeita mitoitukseltaan. Tykkään, että nään tuotteen, jonka ostan. En jaksa palautella joten en usko tilaavani uudelleen.
Jos kukaan (esittelijä ei ole emäntää pyytänyt kertomaan vieraille) ei infoa, että pankkitunnukset tulisi ottaa mukaan, saat itsellesi laskutuslisän, 4 euroa. Ja oliko se niin, että pankkitunnuksienkin kanssa maksuun tulee kolmen euron maksu?
Plus pakolliset toimituskulut, jotka tänään ainakin olivat 6,50 euroa. Eli lisäkulut yhteensä 9,50-10,50 maksutavasta riippuen.
Ja epäilenpä, onko kuluttajansuojalain mukaista olla ilmoittamatta toimituskuluja? En tiedä, mutta huomenna se selviää, kun kysyn!
Juu älä mene. Tai jos erehdyt kuitenkin menemäään, niin kiinnitäpä huomioita myyjän antamaan informaatioon.