Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies täynnä itseään, huijasin häntä!

Vierailija
22.03.2015 |

nettitreffeissä tuli kohdattua todella pinnallinen ulkonäköönsä vain keskittyvää k*sipää mies. Ensin hän esitti mukavaa ja muka ylikiinnostunutta, sitten kun hän sai nähdä kuvani niin ei enääkiinnostanut. Juu en ole ylipainoinen mutta en myöskään ole mikään fitness barbi jonkalaista tämä mies siis etsii. Mies lopetti vastaamisen kun näki kuvan, mielestäni jokseenkin törkeää käytöstä, olisi voinut jotain edes keksiä syyksi. No tämän jälkeen tein feikkiprofiilin jolla jututan miestä ja kas kumma miehen kiinnostus heräsi heti, tällä kertaa eisinnyin siis fitness barbinaisena. Mies valehtelee että on huippualalla vaikka silloin kun esiinnyin omana itsenäni hän ei sellaista kertonut. Lopulta mies muuttui todella ylikiinnostuneeksi ja kyselee tekemisiä vaikka valehtelin hänelle että tapailen jo toista miestä, ei haitannut. Nyt ilmoitin miehelle etten opiskelekkaan että olen töissä huorana ja etten ole vain löytänyt rikasta aviomiestä, tämäkin meni heti läpi. HAHAHA

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu!

nyt kysyn mieheltä vieläkö kiinnostaa vai pitääkö hulluna

Vierailija
2/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies vastasi!

"En pidä sinua ollenkaan hulluna. Olen kiinnostunut tapaamaan sinut jos sitä tarkoitit"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi voinko tavata muita miehiä kun valehtelin että oli mustasukkainen poikaystävä, ilmoitin ettei poikaystävä ole enää kuvioissa vaan jätin hänet koska hän oli köyhä ja tyhmä. Tähän mies vastasi että mitä minä sanoin! ja nyt mies kysyy mitä teen huomenna ja mitä tarkkaan ottaen hänestä haluan. Vastasin että mies vaikuttaa kivalta ja komealta että deittailu kiinnostaa. Ilmoitin myös etteivät hiukseni ole enää vaaleat vaan värjäsin mustiksi, katsotaan vieläkö "kelpaa"

Vierailija
4/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää. siis sinun toimintasi. miltei pelottavaa. miksi et tyydy oman tasoisiisi miehiin? siis hiukan lihaviin ja reppanoihin. pyhävulva-syndrooma?

Vierailija
5/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin myös että hiukset on värjätty ja paino hieman noussut, katsotaan kelpaako vielä tälle pintaliitäjälle!

Vierailija
6/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minäkin lopettanut kirjoittelun, kun kuvasta näin, että mies on aivan eri tyyppinen ihminen mitä itse olen. Olen siis kiinnostunut enemmän hoikista miehistä, sellaisista futiksen pelaaja tms. Mut jos toinen onkin joku kehonrakentaja niin miks hukata aikaa? Vai pitäisikö siitä kirjoittaa ettei ole mun tyyppiä. Senhän voi kuitenkin ottaa niin et on ruma tms? Ei mullekaan ole aina vastattu, vaikka oon nätti, mutta en siitä loukkaannu. Ajattelisin vaan, etten ehkä oo sitä mitä toinen hakee. Aivan naurettavaa lähteä tuollaisia kostamaan ja huijaamaan.

Vierailija
7/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:29"]

No olen minäkin lopettanut kirjoittelun, kun kuvasta näin, että mies on aivan eri tyyppinen ihminen mitä itse olen. Olen siis kiinnostunut enemmän hoikista miehistä, sellaisista futiksen pelaaja tms. Mut jos toinen onkin joku kehonrakentaja niin miks hukata aikaa? Vai pitäisikö siitä kirjoittaa ettei ole mun tyyppiä. Senhän voi kuitenkin ottaa niin et on ruma tms? Ei mullekaan ole aina vastattu, vaikka oon nätti, mutta en siitä loukkaannu. Ajattelisin vaan, etten ehkä oo sitä mitä toinen hakee. Aivan naurettavaa lähteä tuollaisia kostamaan ja huijaamaan.

[/quote]

tämmöisiä unelmanaisia siis nettideiteillä pyörii, tarkoitan aloittajaa. eipä paljon kannusta nettideittailuun =)

sääli sinunlaistesi rehellisten naiste kannalta

Vierailija
8/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! miehestä ei enää kuulunut kun ilmoitin että kuva on vanha ja olen lihonut pari ylikiloa. Totuus on siis se että tämä mies etsii anorektisen laihaa naista tai jotain lihaksikasta fitnessnaista

Vierailija
9/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:27"]

säälittävää. siis sinun toimintasi. miltei pelottavaa. miksi et tyydy oman tasoisiisi miehiin? siis hiukan lihaviin ja reppanoihin. pyhävulva-syndrooma?

[/quote]

En ole lihava, lue koko kirjoitus uudelleen vai onko lukuhäiriö

Vierailija
10/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:27"]

[/quote]

no, säälittävä ja reppana sitten. helpottiko?

En ole lihava, lue koko kirjoitus uudelleen vai onko lukuhäiriö

[/quote]

Vierailija
12/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suutuit siitä, että et ollut miehen mielestä tarpeeksi hyvän näköinen? Voi jeesus...

Vierailija
13/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suutuit siitä, että et ollut miehen mielestä tarpeeksi hyvän näköinen? Voi jeesus...

Vierailija
14/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Jokainen saa toimia niin kuin haluaa. Ensinnänkin niin sinä kuin muutkin voivat aivan vapaasti kirjoittaa hyvän kuvauksen profiiliin että mitä etsitte ja mitä ette, ettei sitten tarvitse kerjätä kuvaa ja pettyä kun toinen ei näytäkkään siltä Unelmien barbielta tai siltä Teräsmieheltä! Jokainen voi kirjoittaa profiilinsa vaikka näin että etsii vain ja ainoastaan vaaleahiuksista kuntosalilla käyvää naista. Olisiko se muka liikaa vaadittu? ei minun mielestäni, itse en tuohon kategoriaan edes loiskahda niin olisi kiva etukäteen tietää mitä itse kukin etsii ja mitä ei etsi. On törkeää ns. luvata ja hukata toisen aikaa, nyt vain mies sai maistaa omaa lääkettään. Hän lähetti minulle päivittäin turhia viestejään ja sitten teki törkeät temput mutta nyt sai samaa 

Vierailija
15/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oikein tuolle kusipäälle

Vierailija
16/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itket itsesi uneen. Tuollainen kosto vaikuttaa negatiivisella tavalla mielialaasi.

Mies 1 Sinä 0

Vierailija
17/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:41"]

[/quote]

Todennäköisesti jokainen nainen suuttuisi. Ja mies. Ensin kirjoittelette ja toinen on tulossa linjoja pitkin luoksesi, kunnes lähetät kuvasi. Alkaa radiohiljaisuus. On aikamoista huijaamista väittää, ettei siitä loukkaantuisi ;)

Vierailija
18/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En, vaan siitä että mies ilmeisesti hukkaa kaikkien naisten aikaa ja luulee olevansa joku Jumalan lahja koko maailman naisille! ja kuten tästäkin kävi ilmi niin miehelle olisi kelvannut myös prostituoitu, mikä puolestaan kertoo lisää hänestä. Mielestäni asiat olisi helpompia jos jokainen suoraan kirjoittaisi millaista seuraa etsii ja mitä ei, eli jos on haussa barbien näköinen vaaleahiuksinen fitnessnainen niin minkä takia asiaa ei kirjoteta profiiliin?? nyt kun kirjoitin tälle miehelle värjänneeni hiukset mustiksi ja olevani pari kiloa ylipainoinen niin miestä ei enää kiinnostanut :`DD tämä ei ole totta mutta feikkinä testasin vaan, aika pinnallinen tapaus vaikka hän ei mitään kuvausta kirjoittanut mitä etsii

Vierailija
19/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:44"]

[/quote]

Todennäköisesti jokainen nainen suuttuisi. Ja mies. Ensin kirjoittelette ja toinen on tulossa linjoja pitkin luoksesi, kunnes lähetät kuvasi. Alkaa radiohiljaisuus. On aikamoista huijaamista väittää, ettei siitä loukkaantuisi ;)

[/quote]

Loukkaannut turhasta. Minkäs teet, et voi miellyttää kaikkia ja miehellä on kaikki oikeus jättää vastailematta sinulle. Ei hän ole velvoitettu mitään tekemään.

Vierailija
20/26 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:44"]

[/quote]

[/quote]

Jep, mutta minä suutuin myös niiden muiden naisten puolesta joita tämä pintaliitäjä käytöksellään huijaa. Kirjoittaisi selkeän kuvauksen mitä etsii, mutta ei, kaikki aina tehtävä vaikeimman kautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän