Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko poikaystävällä "oikeutta" suuttua?
22.03.2015 |
Siitä, kun suutelin hänen kaverinsa kanssa kännissä. Taustaa: hän on itse pettänyt minua, ihan sänkyyn asti menivät parhaan ystäväni kanssa pari vuotta sitten. Annoin anteeksi. Onlko hänellä nyt oikeus suuttus yhdestä kännipususta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On. Niin kuin sinulla silloin kun hän petti sinua, on hänellä oikeus suuttua ihan mistä hän lystää.
Enemmänkin tässä on kyse siitä, että onko järkevää suuttua jos itse on loukannut toista "enemmän".