Paljastakaa nimenne
Minä olen Jaana Vesala. Meitä on niin paljon, ettei paljon haittaa paljastaa. Ettekä voi muutenkaan yhdistää nimeäni kirjoituksiini, joten mitä väliä.
Olen aivan varma, että tähänkin ketjuun kirjoittaa todella moni, joka valehtelee nimensä.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Minä myös.
En paljasta. Miksi paljastaisin? Muuten on kaikki stalkkaamassa facebookkiani.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
[/quote]
ihanko totta? siistii :D -Kalrey
Naapurin Erkki.J mutta voit kutsua pelkäksi Erkiksi jos haluat, reilu kun olen =D
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:34"]Päivi Räsänen
[/quote]
Moni tosiaan voisi paljastaa koska samoja nimiä niin paljon. Itse en viitsi koska samaa nimeä ei ole kellään muulla.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Minä myös.
[/quote]
Kuin myös. Sukunimikaimoja 12, kaikki sukulaisia. Etunimeni sen verran vanhanaikainen että sivussa tuskin kukaan moista lapselleen antaa. Toivon mukaan
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:34"]Päivi Räsänen [/quote] https://www.riemurasia.net/mobile/Fifty-shades-of-ei/157479
[/quote]
Repesin :DDD
Salla täällä moi, kahden lapsen äiskä.
Etunimen voin kertoa eli Eeva-Riitta. Sukunimi sen verran harvinainen, että tällä palstallakin joku voi tunnistaa
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Minäkin. Etunimi Suomessa melko harvinainen ja sukunimeä ei ole kenelläkään muulla koko maailmassa. Nimikirjaimet A. M. H. W., tunnistakoot ken tahtoo :D
-13v tyttö