Paljastakaa nimenne
Minä olen Jaana Vesala. Meitä on niin paljon, ettei paljon haittaa paljastaa. Ettekä voi muutenkaan yhdistää nimeäni kirjoituksiini, joten mitä väliä.
Olen aivan varma, että tähänkin ketjuun kirjoittaa todella moni, joka valehtelee nimensä.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Minä myös.
[/quote]
Kuin myös. Sukunimikaimoja 12, kaikki sukulaisia. Etunimeni sen verran vanhanaikainen että sivussa tuskin kukaan moista lapselleen antaa. Toivon mukaan
[/quote]
Samoin. Sukunimikaimoja 2 ja etunimikaimojakin nimetty väestörekisterin mukaan reilu sadan vuoden aikana n. 800.
Eli oot Titta Korhonen ja opettaja ! ;)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"] En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;) [/quote] Minä myös. [/quote] Kuin myös. Sukunimikaimoja 12, kaikki sukulaisia. Etunimeni sen verran vanhanaikainen että sivussa tuskin kukaan moista lapselleen antaa. Toivon mukaan
[/quote]Olet siis Toivo, jos sinut on nimetty Toivon mukaan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:57"]
Miehen nimi. Alkaa J:llä ja loppuu R-kirjaimeen.
[/quote]Jalmar
Minulla on ihan perinteinen suomalainen etunimi ja sukunimi, mutta minulla on vain 3 etunimi/sukunimi kaimaa, eikä kumpikaan näistä taida olla noin 41v.
41v m
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:03"]
Ahmed
[/quote]HYI!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:57"]
Miehen nimi. Alkaa J:llä ja loppuu R-kirjaimeen.
[/quote]Jalmar
[/quote]
Noup. Ainoat oikeat kirjaimet oli eka ja viimeinen. :)
En todellakaan ollu kertomassa nimeäni täällä.
Minäkin olen maailman ainoa tämän niminen henkilö niin ei kiitos! :D
Kellään ei ole Suomessa samaa nimeä kuin mulla, Ruotsissa taas on tosi monta. Mun kaikki nimet on enemmän tai vähemmän ruotsinkielisiä. Etunimi on Julia.
Ei ole muita samannimisiä tällä planeetalla niin jätän vastaamatta :)
Petteri.
sukunimeä en kerro 1nimikaima tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:53"]
Rosa. Minulla ei ole nimikaimoja, sukunimi on niin outo. En tiedä miksi se tuntuu niin jännittävältä kertoa koko nimi tässä, vaikka aika moni kaveri ainakin tietää, että täällä kirjoittelen.
[/quote]
Rosa on kaunis nimi.
T: Mies 27