Paljastakaa nimenne
Minä olen Jaana Vesala. Meitä on niin paljon, ettei paljon haittaa paljastaa. Ettekä voi muutenkaan yhdistää nimeäni kirjoituksiini, joten mitä väliä.
Olen aivan varma, että tähänkin ketjuun kirjoittaa todella moni, joka valehtelee nimensä.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Minä myös.
[/quote]
Kuin myös. Sukunimikaimoja 12, kaikki sukulaisia. Etunimeni sen verran vanhanaikainen että sivussa tuskin kukaan moista lapselleen antaa. Toivon mukaan
[/quote]
samoin täällä! Sukunimikaimoja tosin 13
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:39"]Titta, sukunimi on yksi Suomen yleisimmistä
[/quote]
Totta Toivonen? Lahti? :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:58"]
Minä olen Jaana Vesala. Meitä on niin paljon, ettei paljon haittaa paljastaa. Ettekä voi muutenkaan yhdistää nimeäni kirjoituksiini, joten mitä väliä.
Olen aivan varma, että tähänkin ketjuun kirjoittaa todella moni, joka valehtelee nimensä.
[/quote]
Onks jyväskylässä kiva asua ?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:36"]Sara
[/quote]
Sama. :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:39"]Titta, sukunimi on yksi Suomen yleisimmistä
[/quote]
Totta Toivonen? Lahti? :)
[/quote]
Siis Titta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:47"]Mari
[/quote] Kaima täällä moi :)
En sano. Koska täällä on mun lapset ja serkut ja kumminkaimat. Exät ja nyxät.
Etunimi on tosi yleinen joten sen viitsin kertoa: Laura. Sukunimi taas on sen verran harvinainen että paljastan vain sen että se on kaksiosainen, molemmat osat ovat la-loppuisia ja toinen osa on erään uusimaalaisen kunnan nimi. Siltä varalta että joku uskoo ehkä tunnistaneensa kerron vielä että olen syntynyt vuonna 1996, asun pk-seudulla ja opiskelen eräässä keskiuusimaalaisessa toisen asteen oppilaitoksessa.