Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 27v miehen elämä ohi jos ei ole vieläkään parisuhdetta ja lapsia

Vierailija
14.12.2021 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. 27v on nuori. Ei ole monella tuon ikäisellä naisellakaan kumppania.

Mikseivät nämä nuoret sitten pariudu keskenään? Ihmeellistä on nykypäivän elämä

Koska pelkästään se ei riitä pariutumisen perusteeksi että molemmat ovat sinkkuja ja haluavat suhteen. Vai riittääkö sinulla? Kuka vaan samassa tilanteessa oleva kelpaa?

Vierailija
22/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiaat ovat vielä nuoria. Sen ikäisen kuuluu elää nuoruuttaan eikä vakiintua. Sen puoleen harvalla sen ikäisellä edes on puitteet kunnossa lapsiperhe-elämää varten (talo, autot ym.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ohi siinä vaiheessa kun saat sen vaimon ja lapsia. Nauti vielä kun voit.

Vierailija
24/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loser?

Vierailija
25/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väistänyt luodin!

Vierailija
26/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole velvollinen korjaamaan elämääsi tarjoamalla sinulle parisuhdetta ja lapsia.

Hyvä uutinen: olet vapaa ja voit tehdä mitä haluat. Huono uutinen: se pitää nyt vaan tehdä ihan itse. Persaus nyt sieltä sohvalta ylös hop

Vierailija
27/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on ohitse siinä vaiheessa kun kahlitset itsesi himoitsemaasi pakettiin - ole siis varovainen sen suhteen mitä tulevaisuudeltasi toivot. 🧞‍♂️

Vierailija
28/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mun mies oli 30v kun tavattiin, ei ollut juuri seurustellut vakavasti ennen sitä. Nyt 15v yhdessä ja niitä lapsiakin löytyy.

Oliko tuossa miehessä mitään vikaa? Oliko haasteita kommunikoinnissa ja arjessa kun oli ollut noin pitkään yksinäinen?

En ole hän, jota kommentoit mutta huomautan, että itse olen "jo" 40 vuotias, enkä ole eläessäni ollut parisuhteessa mutta valehtelsiin, jos väittäisin olevani yksinäinen. - Voi olla vuodet tai vuosikymmenet sinkkuna on tehnyt minusta hieman itsekkään ja itseriittoisenkin. Minun kohtaloni on ollut aina parhaimmasskin tapauksessa päästä, niin kuin sanotaan friend zonelle. Olen hyvin kiitollinen, että itselläni on sekä miehiä että naisia läheisnä elämässäni. En ole vilä kokonaan luopunut toivosta ja unelmastani elää vielä joskus parisuhteessa.

Mutta toisaalta mikäpä tässä sinkkuna ollessa. Luulen, että isompia virheitäni mahd. parisuhdetta ajatellen olisi kuvitelma tai luja usko siihen,e ttä mahd- kumppanini käyttäytyisi jolain määrätyllä tavalla. Jokainen on yksilö ja kaikki kannamme mukanamme historiaamme, Ei pelkkä parisuhteessa olo tai sinkkuna olo tee kenestäkään yhtään parempaa ei tosin huonompaakaan ihmistä. - Vai miksi tekisi?

Vierailija
29/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Chillax 🙂

Vierailija
30/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lisääntyä vielä viiskymppisenäkin.

Vierailija
31/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotiaana on aika päättää päivänsä jos on wanhan liiton rokkistara - muuten voit taputtaa itseäsi olalle, ettet ole riippakiviä vielä kaulaasi ripustanut, ja nauttia vapaudesta.

Vierailija
32/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmistautunut kuinka perheen hankintaan? Onko talo hankittu, koulutus kunnossa, vakityö, alkoholi- ja riippuvuusongelmat kunnossa, pikavipit maksettu, traumat hoidettu, pesämuna vaimolle kodinhoidontuella olemisen ajaksi ettei hän kärsi taloudellisesti sinulle jälkeläisen tuottamisesta?

Ei oletettavasti, ala töihin unelmiesi eteen.

Vierailija
33/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se tuosta lähtee, Elämä.

Minä tapasin nykyisen mieheni, kun hän oli 27v. Vuoden kuluttua aloimme seurustella. Olin ensimmäinen, jonka kanssa hänellä oli millään tavalla vakavasti otettava suhde. Seksistä nyt puhumattakaan.

Vierailija
34/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. 27v on nuori. Ei ole monella tuon ikäisellä naisellakaan kumppania.

Mikseivät nämä nuoret sitten pariudu keskenään? Ihmeellistä on nykypäivän elämä

Koska suurinosa naisista on mielummin yksin kuin tavallisen miehen kanssa. Naiset kyllä saa seksiä hyvin helposti.

Tuleeko sinulle koskaan sellaista tunnetta, että "en kyllä oikeasti jaksaisi enää itsekään jankuttaa tätä paskaa"? Montako vuotta olet tuohon kuluttanut?

Meinaatko, että vai yksi mies voi olla tätä mieltä?

Vierailija
35/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Pikemminkin on ohi jos on parisuhde ja lapsia. Ole kiitollinen vapaudestasi.

Vierailija
36/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Pikemminkin on ohi jos on parisuhde ja lapsia. Ole kiitollinen vapaudestasi.

Nii. Sen jälkeen voi enää valita patteriin kahlitsemisen ja 18v elättäjän väliltä.

Vierailija
37/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on ohi siinä vaiheessa, kun joku muu kuin sinä itse, tulee inventoimaan omaisuuttasi, ja miettii samalla, jääkö hautajaiskustannusten jälkeen mitään jaettavaa.

Vierailija
38/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä mistään parisuhteesta ja lapsista kiinni ole. Kaikki eivät niitä elämässään tule saavuttamaan, toiset tahtomattaan, toiset omasta valinnasta, mutta sitä voi ihan hyvin elellä itsekseenkin.

Itselläni lapsia ei ole, eikä parisuhdettakaan pitkään aikaan, hyvää elämää kuitenkin olen elänyt. Ei kannata antaa tuollaisten antaa itseään masentaa, vaan elää hyvää sinkkuelämää. Suhde ja lapset tulevat sitten jos ovat tullakseen.

M50+

Vierailija
39/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli AP, mä oon 35v mies ja en oo koskaan seukannu ja oon ollu 13v työttömänä ja mul ei oo ainuttakaan kaveria eikä ystävää, harrastuksiakin 0. Tinderis 12kk 0 naista swaippasi mut oikeelle.

Aina on ihmisiä millä menee elämä vielä suakin huonommin.

Vierailija
40/40 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanikäinen ja mua lapsettaa vielä välillä, joten et oo todellakaan ainoa sinkku tässä iässä. Tosin mulla on kaukoihastus Ranskassa tällä hetkellä, jota haluaisin mennä tapaamaan kunhan toivottavasti pääsisin yliopistovaihtoon Ranskaan ensi lukuvuonna. Mulla on siis diagnosoitu asperger ja

tulevaisuus sen ranskalaisen nuoren naisen kanssa kuulostaa lupaavalta, kun on mulle kirjottanu viestissä, että ei ymmärrä kaikkea tässä valtavirran hallitsemassa maailmassa, vaikka onkin ihan neurotyypillinen. Kerrankin joku joka hitusenkin tajuaa meitä neuroepätyypillisiä!<3

T: 27-vuotias asperger nuorimies ja ranskan kielen pääaineopiskelija Helsingin yliopistosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi