Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samos / Kreikka, Dorysa Seaside

Vierailija
22.03.2015 |

Kokemuksia Samoksesta / Kreikka pienen lapsen kanssa?

Hei!

Onko kokemuksia Samoksesta erityisesti pienten lasten kanssa matkustaessa? Matkassa kaksivuotias, kaksi aikuista ja Finnmatkojen Doryssa Seaside Resort? Myös hotellikokemukset kiinnostaa... Ajankohtana toukokuun loppu, onkohan silloin jo "takuulla" aurinkoista ja lämmintä vai useammin epävakaata säätä? Miten lastenrattailla liikkuminen onnistu?

Kiitos vastauksista :)

Kommentit (2)

1/2 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kiitos viestistäsi.

Doryssa Seaside hotelli sopii erittäin hyvin lapsiperheille ja rattaiden kanssa liikkumiseen.

Sää on toukokuussa jo lämmin, n. +25, lisätietoa tarkemmin: 
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/kreikka/samos/pythagorion/doryssa-seaside-resort/saa/pc-000003153/#content

Terveisin, Mari
Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
2/2 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuolla pari vuotta sitten 1,5v lapsen kanssa. Kaikki toimi hyvin, hotelli oli hyvä, henkilökunta oli ystävällistä. Itse Pythagorionissa ei kauheasti ollut mitään katsottavaa/tehtävää perus turistikrääsäkauppoja lukuunottamatta. Kärryillä siellä pääsi kyllä ihan mukavasti menemään. Mutta suosittelen auton vuokrausta. Hotellin autonvuokrauspalvelu oli todella helppo ja halpa, etenkin tuolloin toukokuussa kun pahin turistikausi ei ole vielä alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme