Heruuko Teiltä minulle ymmärrystä? Aloitin salasuhteen ystäväni mieheen
Olin ihastunut hyvän ystäväni mieheen jo pidemmän aikaa ja hänkin aina kun ystävä ei nähnyt niin flirttaili minulle. Lopulta ruvettiin viestittelee ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitettiin salasuhde.
Mielestäni teen kuitenkin tässä ystävälle palveluksen, sillä mies kertoi, että heidän liitto olisi romahtanut ilman sitä energiaa minkä meidän salasuhde hänelle antaa. Myöskään mistä ystävä ei tiedä, ei satuta häntä.
Kertokaa suoraan onko Teillä ymmärrystä kannalleni vai oletteko jotain muuta mieltä minusta?
N25
Kommentit (89)
Kuka tarvitsee vihollisia, kun on AP:n kaltainen ystävä?
Pakkohan tämän on olla provo, ei kukaan ole noin tyhmä.
Naisena ymmärrän sinua, mutta en arvosta salassa toimivaa miestä. Mies joko eroaa tai lyö rätingit pöytään, että ongelmien takia avoin suhde tai ero.
Sitten kun rakastut tähän mieheen joka ei kuitenkaan eroaisi niin sinä häviät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän. Oma mieheni ei ole kaikkia tarpeitani tyydyttänyt, joten petän häntä hänen ystävän kanssa. Tämä meidän yhteinen tuttu osaa tyydyttää minut. Meillä on kuitenkin lapsia niin en halua lapsille sitä kärsimystä tuoda, että tulisi avioero. Aina ei pitäisi tuomita kaikkia, jos ei tiedä kaikkia faktoja.
What???
Ja jos jäätte kiinni niin aioto uhriutua, että se olikin miehen vaimon syy että petitte?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarvitsee vihollisia, kun on AP:n kaltainen ystävä?
Pakkohan tämän on olla provo, ei kukaan ole noin tyhmä.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005771535.html
Yli 26 000 vastasi: Reilu kolmasosa suomalaisista pettää kumppaniaan – ”Teki mieli”
Valitettavasti ei ole selvästikkään provo. Sen kertoo jo se kuinka moni suomalaisista pettää ja miten naurettavia syyt saattavat olla. Tässäkin taustalla varmasti oma himo, mutta hakee meiltä hyväksyntää, sillä että sanoo "pelastavansa toisen liiton" pettämällä.
Ellu
Vierailija kirjoitti:
Olin ravintolassa tässä taannoin, tyttöporukalla. Vieressä istui pariskunta ja miehen katse vaelteli välillä meidän seurueeseen. Ei millään flirtillä vaan ihan vain katsoi. Se nainen istui selin meihin ja vilkuili olkansa yli aina, kun mies katsoi meihin päin. Se nainen räpätti miehelleen joka vilkaisun jälkeen ja kauhea valitus. Yhtäkkiä he vaihtoivat paikkaa ja nainen sai meihin katsekontaktin. Kyllä oli varmaan ihana nainen ja parisuhde. Miestä kävi sääliksi tuollaisen haukan pöytäseurueessa. Lähdin vessaan, enkä voinut olla sanomatta miehelle, että sulla on kiva neule. Kun tulin vessasta, se pariskunta oli pakkaamassa tavaroitaan. Mies hymyili mulle ja luulen, että sen päivä parani. Nainen oli raivosta punainen. Hulluja naisia on todellakin olemassa. Liian omistuksenhaluisia ja takakireitä.
Kehuin saman miehen paitaa näin miehenä. Mies katsoi minua kummaksuen, mutta nainen kiitteli. Luulen, että heidän päivänsä parani.
Huvittaa miten pissitettäviä osa ihmisistä on. Tuo "liittomme on hajoamispisteessä" on yksi vanhimpia käytettyjä höpörepliikkejä mitä teille esitetään. Yhtä kulunut kuin vaimoni ei ymmärrä minua, kotona ei saa seksiä ja nyt ei oikein voi erota kun lapset ovat vielä pieniä/eivät ole tarpeeksi isoja/järkyttyisivät. Blaa blaa blaa.
Jos mies on kyllästynyt vaimoonsa ja avioliitto ihan pas ka, niin miksi on hyvä että tuollainen liitto jatkuu ja olisi kuten sinä sanot muka hyvä liitto? Toisekseen miksi se vaimo olisi yhtään tyytyväisempi jos mies kohdistaa huomionsa sinuun eikä vaimoon? H...a sinä olet ja mies on sika:).
Ja jos on ihastunut salasuhteessa, niin siinä käy huonosti, kun mies vain hakee energiaa. Siis esineellistää. Jos toisen avioliitto ei toimi, ei kannata ruveta buustaamaan sitä, ainakaan ihastuneena. Seuraava buustaaja voi olla jo miehellä näköpiirissä. Kannattaa miettiä todella miehen juttuja ja vetäytyä pois tuosta suhteesta. Ehkä Pelastusarmeija olisi parempi paikka toimia auttajana.
Kiinnostais tietää minkä ikäisistä ihmisistä puhutaan
Ei ole ymmärrystä, koska A) sinä olet surkea ystävä ja B) olet ihan h****tin tyhmä, kun alennut jonkun varatun miehen panoksi ja luulet, että ihastus on molemminpuolista.
Multa ei heru sulle ymmärrystä, vaikka olen ollut itse hieman samankaltaisessa tilanteessa, eli rakastuin varattuun mieheen ja hän minuun. Meidän suhde muuttui fyysiseksi vasta sen jälkeen, kun hän oli jättänyt vaimonsa ja muutimme yhteen. Emme voineet mitään rakkauden tunteillemme, mutta sille kyllä, miten asiat etenivät.
Vierailija kirjoitti:
Olin ravintolassa tässä taannoin, tyttöporukalla. Vieressä istui pariskunta ja miehen katse vaelteli välillä meidän seurueeseen. Ei millään flirtillä vaan ihan vain katsoi. Se nainen istui selin meihin ja vilkuili olkansa yli aina, kun mies katsoi meihin päin. Se nainen räpätti miehelleen joka vilkaisun jälkeen ja kauhea valitus. Yhtäkkiä he vaihtoivat paikkaa ja nainen sai meihin katsekontaktin. Kyllä oli varmaan ihana nainen ja parisuhde. Miestä kävi sääliksi tuollaisen haukan pöytäseurueessa. Lähdin vessaan, enkä voinut olla sanomatta miehelle, että sulla on kiva neule. Kun tulin vessasta, se pariskunta oli pakkaamassa tavaroitaan. Mies hymyili mulle ja luulen, että sen päivä parani. Nainen oli raivosta punainen. Hulluja naisia on todellakin olemassa. Liian omistuksenhaluisia ja takakireitä.
Flirttailu ja hymyily ja muut vastaavat on ihanaa päivän piristystä. Mutta itse en ainakaan voi sietää ollenkaan jos minua katsotaan / flirttaillaan silloin kun kumppani on paikalla. Silloin osoitetaan täyttä kunnioituksen puutetta kumppanin tunteita kohtaan ja se on ällöttävää.
Jotain kertoo tämä siis sinustakin, että oikeasti tunnet ylemmyyttä tästä keissistä!
En kyllä naisenakaan ois alentunut julkisessa tilassa asiaa puimaan, mutta kiertoon ois mies mennyt jos lounaan vertaa viitsi keskittyä parisuhteeseen.
Hohhoijaa. Onko koululaisella karanteenissa vähän tylsää ja ei keksi muuta kuin tämän saman provon per päivä?
No siis täysin kylmällä järjellä ajateltuna: todennäköisesti pelastit tai ainakin paransit heidän suhdettaan vähintäänkin väliaikaisesti. Mies kohtelee puolisoaan paremmin koska kokee syyllisyyttä, jos heillä on ollut seksin suhteen ongelmia niin nekin todnäk paranevat (jos mies haluaisi enemmän seksiä, toinen nainen parantaa tämän. Jos miehellä on libido-ongelmia, kielletty seksi voi lisätä seksinnälkää kotonakin).
Mutta onhan tuo todella väärin ystävääsi kohtaan teiltä molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
No siis täysin kylmällä järjellä ajateltuna: todennäköisesti pelastit tai ainakin paransit heidän suhdettaan vähintäänkin väliaikaisesti. Mies kohtelee puolisoaan paremmin koska kokee syyllisyyttä, jos heillä on ollut seksin suhteen ongelmia niin nekin todnäk paranevat (jos mies haluaisi enemmän seksiä, toinen nainen parantaa tämän. Jos miehellä on libido-ongelmia, kielletty seksi voi lisätä seksinnälkää kotonakin).
What?
Toisaalta mies voi myös yrittää syyttää naistaan (etsiä vikoja, kuvitella hänenkin pettävän), jotta voi oikeuttaa toimintasa. Eli ei paranna suhdetta vaan lisää riitoja ja etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti vähentää seksiä kotona
Miten joku voi rakastua varatuun mieheen, jossa kaikki päässä kunnossa? Kyllä maailmassa miehiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Jos ei ole ja kaikki vastaavassa tilanteessa olevat, onko tullut mieleen miksi mies pitää teitä patjanaan mutta ei eroa?
Ennen vanhaan sinunlaisia naisia sanottiin h:lla alkavalla sanalla, uskoakseni vieläkin.
Miksi aina naisia nimitellään? Miksei sitä miestä kutsuta h-sanalla??
Miksei voi? Kyllä mun ystävät (huom monikossa) tietää tilanteeni. Siksipä luulenkin, että joku jossain joskus puhuu, jos ei ole jo puhunut.