Heruuko Teiltä minulle ymmärrystä? Aloitin salasuhteen ystäväni mieheen
Olin ihastunut hyvän ystäväni mieheen jo pidemmän aikaa ja hänkin aina kun ystävä ei nähnyt niin flirttaili minulle. Lopulta ruvettiin viestittelee ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitettiin salasuhde.
Mielestäni teen kuitenkin tässä ystävälle palveluksen, sillä mies kertoi, että heidän liitto olisi romahtanut ilman sitä energiaa minkä meidän salasuhde hänelle antaa. Myöskään mistä ystävä ei tiedä, ei satuta häntä.
Kertokaa suoraan onko Teillä ymmärrystä kannalleni vai oletteko jotain muuta mieltä minusta?
N25
Kommentit (89)
Itse ymmärrän. Oma mieheni ei ole kaikkia tarpeitani tyydyttänyt, joten petän häntä hänen ystävän kanssa. Tämä meidän yhteinen tuttu osaa tyydyttää minut. Meillä on kuitenkin lapsia niin en halua lapsille sitä kärsimystä tuoda, että tulisi avioero. Aina ei pitäisi tuomita kaikkia, jos ei tiedä kaikkia faktoja.
Mitähän mieltä ystävä on? Voihan olla niin, että petetylle vaimolle olisikin parempi, jos pääsisi eroon sekä miehestään että tästä avuliaasta "ystävästään".
Itse petän miestäni, koska olen bi-seksuaali ja kaipaan naisten välistä seksiä. Tiedän että tämä on väärin, mutta kerran tässä eletään ja koen että on minulla oikeus elää täysillä. Hieman itsekäs elämässä pitää olla, että saa täyden nautinnon. Siksi ymmärrän sinunkin perustelua, kun tarjoat hänen miehelle jotain mitä nainen kotona ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä ystävä on? Voihan olla niin, että petetylle vaimolle olisikin parempi, jos pääsisi eroon sekä miehestään että tästä avuliaasta "ystävästään".
Voi, sitä pettymystä, raivoa yms. ei voi sanoin kuvailla. Kerran olen miehen saanut kiinni sängystä ystäväni kanssa. Molemmilla nykyään EX-etuliite ja tein kaikille tuttaville tiedoksi mitä olivat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas tylytystä täällä. Jollaintavoin ymmärrän. Itselläni oli sivusuhde pitkään työtoverin kanssa ja oltiin molemmat tahoillamme naimisissa.
Kaikesta siitä jäi todella hyvä jälki, ketään satuttamatta. Oli ihanaa aikaa, sain mitä tarvitsin, asioita joita en kotoa saanut. Ja puolestani annoin asioita joita hän ei kotoa saanut. Kaikki voitti
Eikö teidän kumppaneita ollenkaan asia sattunut? Jos ei, niin miksi ei?
He hyväksyivät tämän ja saivat vain hyviä asioita elämäänsä?
Täytyy sanoa, että onpa poikkeuksellinen kuvio, jos näin on.Eiköhän hän tarkoittanut, että salassa tekivät ilman, että omat kumppanit saivat koskaan tietää...
Olen itsekkin pettänyt ja ollut kerran toinen nainenkin jonkin aikaa. Misteään näistä en ole ylpeä, mutta siihen elämän aikaan en vaan voinut vastustaa niitä kiksejä mitkä sain kielletyn hedelmän maistamisesta/tyydyttämisestä.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa ex-ystävän miehen kanssa ja meillä on lapsia.
Ihmiset ei ole täydellisiä, mutta virheistä voi oppia ja lopulta kaikki päätyä hyvin.
Eiköhän se käynyt jo viestistä selväksi, etteivät kumppanit tienneet... oisko kuitenkin ollut hieman sarkasmia mukana...
On siis täysin naurettavaa väittää, että kaikille jäi hyviä asioita vain... uskotelkaa itsellenne mitä haluatte!
Olen itsekin aloittanut suhteen työkaveriin, olessani vielä naimisissa.... haloo, eikö teillä ole olenkaan kykyä ajatella asioita toisen kannalta!!
Ois aika myrkkyä väittää, ettei se olisi loukannut miestäni, vaikka hän ei asiaa tiedäkään!
Olen sinusta jotain muuta mieltä.
On se jännä, että puolet kansasta on pettänyt, mutta Av:lla silti lähes kaikki paheksuu sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä liitossa voi luvan kanssa sopia, että saa käydä vieraissa, jos sieltä saa asioita joita ei kotoa saa, mutta tälläinen että puhtaasti petetään ystävän selän takana, niin ei todellakaan heru sympatiaa tai ymmärrystä.
Ja sille miehelle sinä olet vain reikä ja matto, et mitään muuta.
N52
Omalle naiselle ei ikinä kannata ehdottaa vieraissa käyntiä. Parempi pettää salaa. Eikä varmasti ap ole miehelle vain pelkkä reikä. Jos tuollaiseen suhteeseen lähtee, on mukana varmasti tunteita.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, että puolet kansasta on pettänyt, mutta Av:lla silti lähes kaikki paheksuu sitä.
Hyvähän se vain on että edes sen verran häpyä että häpeävät.
Se ei ikinä ole 'viettelijän' vika, vaan sen kuka toimii suhteessa ollessaan väärin.
Se on tietty ryhmä naisia, joilla paikat kostuu enemmän siitä ajatuksesta, että jossain makuuhuoneen ulkopuolella on se petetettävä nainen kuin siitä miehestä.
Rehellisyys on pitkällä tähtäimellä - eli esimerkiksi pitkissä ihmissuhteissa - aina parempi vaihtoehto kuin valehtelu. Jos koet, että sinulla on pitkä ihmissuhde ystävääsi ja hänen mieheensä, niin silloin on sinunkin kannaltasi järkevämpää olla rehellinen. Mies tietysti tekee itse omat valintansa.
Mikäs siinä, jos tähteet kelpaavat. Itseäni ei houkuttele ravintolapöytään jäänyt puoliksi syöty annos kylmine ranskanperunoineen.
Kaikki salassa tehty vie pohjan siltä kaikelta muulta jota koitatte siinä ylläpitää. Täyttä kulissia. Tuskin heidän suhdetta tuossa muodossaan olisi jos tuo kaikki olisi päivänvalossa. Kunhan tyynnyttelette itsenne uskomaan että tuo olisi ookoo. Mies on ottanut parisuhteeseen kolmannen osapuolen, parisuhdetta sellaisenaan ei enää ole. Ja kuten joku edellä sanoi, se ei tarkoita, etteikö loukkaa toista, vaikka toinen ei tuosta asiasta vielä tiedä. Ja saattaa jopa tietää, ihmisillä on vaisto.
En nää mitään muuta vaihtoehtoa kun ottaa etäisyyttä "ystävääsi", ja lopulta kertoa hänelle, että olet valinnut hänen sijastaan miehen, ja että teillä on ollut suhde x aikaa, ja jokainen teistä tekee sitten omat ratkaisunsa miten jatkaa.
Valheessa eläminen on helvetin raskasta. Ja se kyllä loppuu joskus, ja kaikki tulee ilmi. Haluatko kertoa itse, vai odottaa että se paljastuu hallitsemattomasti? Koska niin tulee käymään. Luuleeko mies, ettei asiat paljastu, luuletko sinä? Vaihtoehtoja on aina.
Itse suhteessa tutun naisen mieheen, ollut jo kauan. Vähän odottelen että asia paljastuu, tai että tulisi tilaisuus kertoa. Enkä kuvittele olevani mitenkään hyvä ihminen, täysin itsekkäistä motiiveista tässä olen. Rakastuttiin. Eikä ole vaaleanpunaisia laseja jatkosta, tai mistään. Ei se silti meidän rakkautta vähennä. Saa kivittää, ei kiinnosta muiden mielipiteet. En pelkää kenenkään kivitystä ja tuomiota, yksin en ole tähän tilanteeseen päätynyt, mies on tehnyt myös joka päivä valintansa, kuten minäkin.
Olin ravintolassa tässä taannoin, tyttöporukalla. Vieressä istui pariskunta ja miehen katse vaelteli välillä meidän seurueeseen. Ei millään flirtillä vaan ihan vain katsoi. Se nainen istui selin meihin ja vilkuili olkansa yli aina, kun mies katsoi meihin päin. Se nainen räpätti miehelleen joka vilkaisun jälkeen ja kauhea valitus. Yhtäkkiä he vaihtoivat paikkaa ja nainen sai meihin katsekontaktin. Kyllä oli varmaan ihana nainen ja parisuhde. Miestä kävi sääliksi tuollaisen haukan pöytäseurueessa. Lähdin vessaan, enkä voinut olla sanomatta miehelle, että sulla on kiva neule. Kun tulin vessasta, se pariskunta oli pakkaamassa tavaroitaan. Mies hymyili mulle ja luulen, että sen päivä parani. Nainen oli raivosta punainen. Hulluja naisia on todellakin olemassa. Liian omistuksenhaluisia ja takakireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän, koska olen ollut samassa tilanteessa. Olin pitkään, vuosia, toinen nainen ystäväni miehelle. Tällä kertaa tässä ei käynyt niinkuin yleensä, että mies olisi minut lopulta jättänyt. Ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia. En todellakaan ole ylpeä siitä miten suhteemme alkoi mutta ei sitä voi päättää keneen rakastuu.
Ei voi, mutta aikuinen voi odottaa tunteiden laantuvan ja jatkaa eteenpäin. Jokaista mielihalua ei voi seurata.
Luitko? Lapsia ja yhdessä, päätyivät yhteen siis. Rakastuminen on eri asia, kuin mielihalu. Et toki voi tietää jos et ole kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulunut mukamas nälli trollaus. Näitä pettämiskyssäreitä on täällä tämän tuosta eikä tässä sun omassa ollut mitään uutta eikä yllättävää. Ja joo, on on oikeesti näitä tapauksia mutta vain teinitasolla älykkyydeltään oleva kyselee mielipiteitä av palstalla.
Sulla on vielä paljon elämää näkemättä, jos luulet, että kyseisen kaltainen tilanne on trollaus. Tutkimusten mukaan puolet suomalaisista on pettäneet. Voi hyvinkin olla, että Ap haluaa hyväksyntää teolleen ja anonyymipalsta on tälläisessä tilanteessa ainoa vaihtoehto. Ei sitä oikein ystäviltäkään voi kysyä, että "Moi, mulla on salasuhde Ellin mieheen, mutta siksi että.."
Mulla on kuolema lähempänä kuin mitä elettyä elämää takana ja paljon elämänkokemuksia. Ei tosin ap:n kaltaista touhua. Ja mähän sanoin että oikeesti näitä pettämisiä on maailma pullollaan, mutta kyllä tästä paistaa trollaus kun jossain vauvapalstalla tullaan kyseleen mielipiteitä kyseiseen toimintaan, mitä ap mitään millään kansalaisten mielipiteillä tekee. Kunhan haluaa lueskella tuomitsevia kommentteja (ja tietty ymmärtäviä). Jos oikeesti on asialla niin kovin on vielä lapsellinen ajatusmaailmaltaan. Kaikin tavoin.
Chadin haaremit ovat totta. Ei mulla muuta. Ei tarvitse ihmetellä, että miehillä on vaikeaa, kun miehiä on 50 000 enemmän ja chadit rohmuavat monta naista per ukko.
Mikähän muoti ilmiö tästä pettämisestä on tullut? Itseltä on ystäväpiiristä pitänyt kaksi naista heittää pois, kun molemmat olivat kahden minun exän kanssa pettäneet minua.
Mietittekö koskaan nautiskelijat että miltä se petetystä voi tuntua pitkän aikaa?