Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heruuko Teiltä minulle ymmärrystä? Aloitin salasuhteen ystäväni mieheen

N25
14.12.2021 |

Olin ihastunut hyvän ystäväni mieheen jo pidemmän aikaa ja hänkin aina kun ystävä ei nähnyt niin flirttaili minulle. Lopulta ruvettiin viestittelee ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitettiin salasuhde.

Mielestäni teen kuitenkin tässä ystävälle palveluksen, sillä mies kertoi, että heidän liitto olisi romahtanut ilman sitä energiaa minkä meidän salasuhde hänelle antaa. Myöskään mistä ystävä ei tiedä, ei satuta häntä.

Kertokaa suoraan onko Teillä ymmärrystä kannalleni vai oletteko jotain muuta mieltä minusta?

N25

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Tunnet kateutta ystävääsi kohtaan. Todennäköisesti hän on ihanampi ja kauniimpi nainen kuin sinä ikinä tulet olemaan. Ainakin sielultaan, se on selvä. Tällä tavalla saat itsellesi pönkitystä itsetunnollesi, joka on aivan paskana.

Enpä haluaisi olla sinä, joka on vielä noin kehittymätön henkisesti.

Vierailija
22/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Jos ei ole ja kaikki vastaavassa tilanteessa olevat, onko tullut mieleen miksi mies pitää teitä patjanaan mutta ei eroa?

Ennen vanhaan sinunlaisia naisia sanottiin h:lla alkavalla sanalla, uskoakseni vieläkin.

Ap on vastenmielinen trolli, ei sen enempää. Kyllä tuollaista tietysti tapahtuu, mutta vain ja ainoastaan mies on se, jota voi nimittää h:lla alkavalla sanalla, koska hän on ainoa joka pettää elämänkumppaniaan. Ap ei tässä sadussa petä ketään mutta loukkaa kyllä ihmistä, jonka on antanut ymmärtää olevan ystävänsä.

Eikö Ap petä myös, ystäväänsä

Sinulla ei ole yhtään ystävää eikö niin...

Ap ei liene koskaan luvannut ystävälleen seksuaalista uskollisuutta.

Vierailija
24/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas tylytystä täällä. Jollaintavoin ymmärrän. Itselläni oli sivusuhde pitkään työtoverin kanssa ja oltiin molemmat tahoillamme naimisissa.

Kaikesta siitä jäi todella hyvä jälki, ketään satuttamatta. Oli ihanaa aikaa, sain mitä tarvitsin, asioita joita en kotoa saanut. Ja puolestani annoin asioita joita hän ei kotoa saanut. Kaikki voitti

Vierailija
25/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo koska kenelläkään ei voi olla näin kummallinen logiikka. Parisuhde pelastettiin pettämällä :D. Tässä on vain huonoja vaihtoehtoja. Joko ap tuhlaa elämäänsä toisena naisena syöden muruja pöydän alta, tai saa itselleen varsinaisen koijarisian :D.

Olen pitkän elämäni aikana nähnyt paljonkin tälläisiä toisia naisia, jotka ovat juuri Ap:n logiikalla toimineet. He näkevät usein itsensä ikäänkuin sankarina, vaikka todellisuudessa mies on heidät ylipuhunut ja saanut uskomaan johonkin mikä ei ole totta. Vielä pahempi ryhmä toisia naisia ovat ne jotka tekevät sen omasta himostaan vain eivätkä välitä miltä ystävästä tuntuu, jos homma paljastuu.

Kun sullekkin tulee vuosia niin tulet huomaa, että kyllä näitä toisia naisia on maailmassa. Heidän motiivit vain vaihtelee.

Vierailija
26/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Se on mukava vain nauttia miehen hyvistä puolista. Vähän niinkuin rusinat pullasta. Nauti ja elä täysillä.

Vierailija
27/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Jos ei ole ja kaikki vastaavassa tilanteessa olevat, onko tullut mieleen miksi mies pitää teitä patjanaan mutta ei eroa?

Ennen vanhaan sinunlaisia naisia sanottiin h:lla alkavalla sanalla, uskoakseni vieläkin.

Ap on vastenmielinen trolli, ei sen enempää. Kyllä tuollaista tietysti tapahtuu, mutta vain ja ainoastaan mies on se, jota voi nimittää h:lla alkavalla sanalla, koska hän on ainoa joka pettää elämänkumppaniaan. Ap ei tässä sadussa petä ketään mutta loukkaa kyllä ihmistä, jonka on antanut ymmärtää olevan ystävänsä.

Eikö Ap petä myös, ystäväänsä

Ap ei liene koskaan luvannut ystävälleen seksuaalista uskollisuutta.

No kyllä, ystävien kesken on seksuaalinen uskollisuus - de facto. Tämän jo toditaa se, että asia täytyy erikseen sopia, jos näin ei ole. Kun paljastuu, niin ystävyys loppuu - ystävien kesken on seksuaalinen uskollisuus - de facto

Vierailija
28/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo koska kenelläkään ei voi olla näin kummallinen logiikka. Parisuhde pelastettiin pettämällä :D. Tässä on vain huonoja vaihtoehtoja. Joko ap tuhlaa elämäänsä toisena naisena syöden muruja pöydän alta, tai saa itselleen varsinaisen koijarisian :D.

Minun ex-ystävä joka jäi kiinni ex-mieheni kanssa vehtaamisesta perusteli juuri tällä syyllä, että "mies olisi kuulemma jättänyt minut ellei olisi häneltä saanut niitä asioita joita meidän liitossa puuttui". Eli kyllä näitä valitettavasti on. Pidin häntä jo aikaisemminkin erikoisena ihmisenä, mutta vasta myöhemmin selkeni miten täysin sekopää hän oli. Yritti uhriutua vieläpä lopuksi.

Vierailija
29/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän, koska olen ollut samassa tilanteessa. Olin pitkään, vuosia, toinen nainen ystäväni miehelle. Tällä kertaa tässä ei käynyt niinkuin yleensä, että mies olisi minut lopulta jättänyt. Ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia. En todellakaan ole ylpeä siitä miten suhteemme alkoi mutta ei sitä voi päättää keneen rakastuu.

Vierailija
30/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelastettavaa on ~25-vuotiaiden parisuhteessa jossa nyt jo petetään?

Vierailija
31/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on noin 3,5 miljardia miespuolista. Ei niistä yhtä vapaata löytynyt? Ja uskoit miehen puhetta, että sinun kanssasi oleminen pelastaa hänen avioliittonsa.

Vierailija
32/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän, koska olen ollut samassa tilanteessa. Olin pitkään, vuosia, toinen nainen ystäväni miehelle. Tällä kertaa tässä ei käynyt niinkuin yleensä, että mies olisi minut lopulta jättänyt. Ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia. En todellakaan ole ylpeä siitä miten suhteemme alkoi mutta ei sitä voi päättää keneen rakastuu.

Ei voi, mutta aikuinen voi odottaa tunteiden laantuvan ja jatkaa eteenpäin. Jokaista mielihalua ei voi seurata.

Vierailija
33/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut mukamas nälli trollaus. Näitä pettämiskyssäreitä on täällä tämän tuosta eikä tässä sun omassa ollut mitään uutta eikä yllättävää. Ja joo, on on oikeesti näitä tapauksia mutta vain teinitasolla älykkyydeltään oleva kyselee mielipiteitä av palstalla.

Vierailija
34/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä liitossa voi luvan kanssa sopia, että saa käydä vieraissa, jos sieltä saa asioita joita ei kotoa saa, mutta tälläinen että puhtaasti petetään ystävän selän takana, niin ei todellakaan heru sympatiaa tai ymmärrystä.

Ja sille miehelle sinä olet vain reikä ja matto, et mitään muuta.

N52

Vierailija
35/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas tylytystä täällä. Jollaintavoin ymmärrän. Itselläni oli sivusuhde pitkään työtoverin kanssa ja oltiin molemmat tahoillamme naimisissa.

Kaikesta siitä jäi todella hyvä jälki, ketään satuttamatta. Oli ihanaa aikaa, sain mitä tarvitsin, asioita joita en kotoa saanut. Ja puolestani annoin asioita joita hän ei kotoa saanut. Kaikki voitti

Eikö teidän kumppaneita ollenkaan asia sattunut? Jos ei, niin miksi ei?

He hyväksyivät tämän ja saivat vain hyviä asioita elämäänsä?

Täytyy sanoa, että onpa poikkeuksellinen kuvio, jos näin on.

Vierailija
36/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärrät miehen uutta toista naista.

Vierailija
37/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulunut mukamas nälli trollaus. Näitä pettämiskyssäreitä on täällä tämän tuosta eikä tässä sun omassa ollut mitään uutta eikä yllättävää. Ja joo, on on oikeesti näitä tapauksia mutta vain teinitasolla älykkyydeltään oleva kyselee mielipiteitä av palstalla.

Sulla on vielä paljon elämää näkemättä, jos luulet, että kyseisen kaltainen tilanne on trollaus. Tutkimusten mukaan puolet suomalaisista on pettäneet. Voi hyvinkin olla, että Ap haluaa hyväksyntää teolleen ja anonyymipalsta on tälläisessä tilanteessa ainoa vaihtoehto. Ei sitä oikein ystäviltäkään voi kysyä, että "Moi, mulla on salasuhde Ellin mieheen, mutta siksi että.."

Vierailija
38/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän kumppaneita ollenkaan asia sattunut? Jos ei, niin miksi ei?

He hyväksyivät tämän ja saivat vain hyviä asioita elämäänsä?

Täytyy sanoa, että onpa poikkeuksellinen kuvio, jos näin on.

Eiköhän hän tarkoittanut, että salassa tekivät ilman, että omat kumppanit saivat koskaan tietää...

Olen itsekkin pettänyt ja ollut kerran toinen nainenkin jonkin aikaa. Misteään näistä en ole ylpeä, mutta siihen elämän aikaan en vaan voinut vastustaa niitä kiksejä mitkä sain kielletyn hedelmän maistamisesta/tyydyttämisestä.

Nykyään olen onnellisesti naimisissa ex-ystävän miehen kanssa ja meillä on lapsia.

Ihmiset ei ole täydellisiä, mutta virheistä voi oppia ja lopulta kaikki päätyä hyvin.

Vierailija
39/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, rakkaudessa kaikki on sallittua.

Vierailija
40/89 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta uskollista miestä luulette, että on esim Westendissä on? Kyllä naiset siellä tietää, että mitä ne rikkaat miehet tekee, kun ei ole kotona kun vasta myöhään tai kun lomailevat.

Vastapainoksi naiset sitten saavat siellä usein elätyksen ja paljon kalliita lahjoja miehiltä.

Fair deal.