Maajussille morsian- uudet maajussit!
Mitä mieltä?
Itse en kirjoittaisi yhdellekään jussille. Aika juntteja.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:47"]
En nähnyt kaikkia, mutta se husky-tyttö vaikutti kivalta. Se viimeisin, eli nuori poika Toholammelta, olisi varmaan sellainen, jonka kanssa minulla olisi vähiten yhteistä.
[/quote]
Oletko siis biseksuaali? ;)
[/quote]
Minä en kirjoittanut tuota kommenttia, mutta itse katsoin ohjelmaa siltä kantilta, että jos olisin mies niin kinnostuisinko maajussitaresta ja koska olen nainen niin kiinnostuisinko maajussista.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:53"]
Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi! Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.
[/quote]
Vaikutti aika kaikkitietävältä. Massia tosin varmaan riittää (iso firma), mutta maajussit tunnetusti vartioivat rahakirstuaan tarkkaan, ja tyypillistä on, että itselle ostetaan kalliit harrastusvehkeet yms. mutta puoliso saa kituuttaa köyhyydessä.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:53"]
Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi! Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.
[/quote]
Vaikutti aika kaikkitietävältä. Massia tosin varmaan riittää (iso firma), mutta maajussit tunnetusti vartioivat rahakirstuaan tarkkaan, ja tyypillistä on, että itselle ostetaan kalliit harrastusvehkeet yms. mutta puoliso saa kituuttaa köyhyydessä.
ap
[/quote]
lompakkoloinen, kuinka yllättävää =)
Itselleni kelpaisi hyvinkin hikinen maajussi.
-melkeinheteromies-
Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi!
Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.