Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian- uudet maajussit!

Vierailija
22.03.2015 |

Mitä mieltä?

Itse en kirjoittaisi yhdellekään jussille. Aika juntteja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi!

Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.

Vierailija
22/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:47"]

En nähnyt kaikkia, mutta se husky-tyttö vaikutti kivalta. Se viimeisin, eli nuori poika Toholammelta, olisi varmaan sellainen, jonka kanssa minulla olisi vähiten yhteistä.

[/quote]

Oletko siis biseksuaali?  ;)

[/quote]

Minä en kirjoittanut tuota kommenttia, mutta itse katsoin ohjelmaa siltä kantilta, että jos olisin mies niin kinnostuisinko maajussitaresta ja koska olen nainen niin kiinnostuisinko maajussista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:53"]

Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi! Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.

[/quote]

Vaikutti aika kaikkitietävältä. Massia tosin varmaan riittää (iso firma), mutta maajussit tunnetusti vartioivat rahakirstuaan tarkkaan, ja tyypillistä on, että itselle ostetaan kalliit harrastusvehkeet yms. mutta puoliso saa kituuttaa köyhyydessä.

ap

Vierailija
24/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:53"]

Kirjoittaisin sille isolle koneyrittäjälke Hämeeseen, jos olisin nuorempi! Huomasitteko, etä kaikki muut miehet oli max 170-senttisiä? Nuutila on luonnossa normaalikokoinen ellei hoikka ja keskimittainen, ja hänen vieressään miehet olivat tosi pikkuruisia.

[/quote]

Vaikutti aika kaikkitietävältä. Massia tosin varmaan riittää (iso firma), mutta maajussit tunnetusti vartioivat rahakirstuaan tarkkaan, ja tyypillistä on, että itselle ostetaan kalliit harrastusvehkeet yms. mutta puoliso saa kituuttaa köyhyydessä.

ap

[/quote]

lompakkoloinen, kuinka yllättävää =)

Vierailija
25/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaisi hyvinkin hikinen maajussi.

-melkeinheteromies-