Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perseen nuoleminen turvallista?

DominoivaNainen
14.12.2021 |

Olen luonteeltani sängyssä aika dominoiva nainen ja halusin alistaa miestäni niin, että pyysin häntä nuolemaan persettäni ja annoin sulkijalihasten löysistyä ja hän samalla hieroi minua toiselta puolelta. Se oli elämäni nautinnollisin kokemus ja kiihotti minua tosi paljon ja antoi järisyttävän orgasmin lopuksi.

MUTTA

Nyt miehellä on ollut vatsatautia siitä saakka ja kipeä olo, pahoinvointia, kuumetta yms.

Tietääkö kukaan hoitaja, lääkäri tai muu palstalainen, että onko tässä mitään terveysriskejä, että jos toinen nuolee peräreikää vai onkohan vain sattuma kyseessä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos tulee vielä märkä pieru tai oier varrella, siinä sitten lipoo, kun musti...

Vierailija
22/57 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukoiden hommaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuoleminen on kauneinta, mitä mies voi naiselle tarjota. Jokaisen miehen olisi sitä tehtävä.

Vierailija
24/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus kirjoitti:

Ihanaa jos tulee vielä märkä pieru tai oier varrella, siinä sitten lipoo, kun musti...

Pierut ilman varsia ovat minun suosikkeja.

Pieru suoraan nenään räjäyttää tajunnan ja aihettaa välittömän laukeamisen esim. naisen suuhun.

Vierailija
25/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkais nuolla mun persettä niin potkasisin naamaan ja häipyisin. Prvoja elukoita en siedä.

Vierailija
26/57 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vaarallista kun tämän palstan lukeminen.

Vierailija
27/57 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkais nuolla mun persettä niin potkasisin naamaan ja häipyisin. Prvoja elukoita en siedä.

Eipä moni mies taitaisi sängyssäsi viihtyä.

Vierailija
28/57 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelyn aikakaudella ennen koronaa oli helppoa saada käsiinsä toisten persbakteereja. Siksi harva pesi käsiään wc-käynnissään. Turvallisempaa on nuolla vakikumppaninsa persaukkoa.

Vierailija
29/57 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeet turvalliseen pyllynnuolentaa löytyy https://pyllykirja.blogspot.com/

Vierailija
30/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että näillä asioilla on yhteys, mutta toisaalta mahdollista ettei ole. Bakteereja tai viruksia kun voi saada mistä vain.

Jos johtuu nuolemisesta niin huono tuuri teillä on käynyt. Nuolin eksää pepusta parin vuoden ajan ja vaimoa olen nuollut useamman vuoden, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Perushygienia pitää tietysti muistaa. Meillä nuollaan pillua ja peppua vain suihkun jälkeen.

Toivottavasti tämä kokemus ei nyt aiheuta miehelle mitään kammoa pepun nuolemista kohtaan. Olisi sääli, jos peppusi tämän takia jäisi jatkossa vaille kielihoitoa.

Vierailija
31/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepunnuoleminen on nykyään osa vankkaa suomalaista seksikulttuuria. On hyvä valmistautua seurustelussa siihen, että se tulee eteenjoka tapauksessa  jossain vaiheessa.  Kannattaa tutkia aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja katsoa oikeaa toimintaa aikuisviihteessä. Silloin on on jo mestari ensimmäiselläkin kerralla. Hyviä nautinnollisia nuolemisia!

Vierailija
32/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Hanki elämä

Vierailija
33/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksi on turvallisempaa kuin nuoleminen. Siinä suolikaasut pöllähtävät nuuhkijan nenään eikä ole kosteata. Ja se on pörisevän äänen ja tuulen vuoksi hauskaa hommaa.

Vierailija
34/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa koirat on näitä perseennuolijoita fiksumpia.Ne sentään vaan haistelee perseitä.

Vierailija
35/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sen vaarallisempaa kuin kaikki muukin seksi. Perus hygienia kun on kunnossa, niin ainut isompi vaara lienee pissatulehduksen tartuttaminen pepun sormeilulla. Vaikeaa kiihkoissaan muistaa, ettei esim. pillua sais nuolla pepun jälkeen.  Tai koskea omaan kaluun sormella joka juuri oli kumppanin pepussa, ja tämän jälkeen sitten levittää basilleja ties minne.  

Seksin viehätys on juuri se eläimellisyys ja kiihottuminen mitä omituisimmista jutuista järjellä ajatellen. Ilman tuota kiihottumista ei lapsiakaan taitais juuri syntyä. Tämä teille jotka tykkäätte heitellä kärkeviä kommentteja sairaalloisuudesta sun muusta. Taidatte itse olla sairaita.

Vierailija
36/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden aikana olen nuoleskellut lukuisia perseitä jos tästä jotain on koitunut niin vastustuskykyni vatsatauteja vastaan on ainoastaan parantunut. Eri asia tietysti lienee jossain afrikassa tai intiassa lähteä paikallisten perseitä nuolemaan. Siellä kun nuo suolistoloiset ja vaaralliset bakteerit suolistossa ovat huomattavan yleisiä

Vierailija
37/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love rimming kirjoitti:

Tuskin sen vaarallisempaa kuin kaikki muukin seksi. Perus hygienia kun on kunnossa, niin ainut isompi vaara lienee pissatulehduksen tartuttaminen pepun sormeilulla. Vaikeaa kiihkoissaan muistaa, ettei esim. pillua sais nuolla pepun jälkeen.  Tai koskea omaan kaluun sormella joka juuri oli kumppanin pepussa, ja tämän jälkeen sitten levittää basilleja ties minne.  

Seksin viehätys on juuri se eläimellisyys ja kiihottuminen mitä omituisimmista jutuista järjellä ajatellen. Ilman tuota kiihottumista ei lapsiakaan taitais juuri syntyä. Tämä teille jotka tykkäätte heitellä kärkeviä kommentteja sairaalloisuudesta sun muusta. Taidatte itse olla sairaita.

Mä en ihan laita lepsentekoa ja perseennuolentaa samaan kategoriaan. Taidan siis olla sairas?

Vierailija
38/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruseksi on turvallisempaa kuin nuoleminen. Siinä suolikaasut pöllähtävät nuuhkijan nenään eikä ole kosteata. Ja se on pörisevän äänen ja tuulen vuoksi hauskaa hommaa.

Eka kerta pieruseksissä on tosi mahtavaa. Ei odota niin voimakasta pärinää, puhallusta ja hajua. Se kyllästää kuulo-,haju- ja tuntoaistin aivan äärirajoille. Mahtava kokemus.

Vierailija
39/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mies perseen nuolee, harva sen tunnustaa.

Vierailija
40/57 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko vihellystä aikaiseksi kun huilutatte kielellä anusta samaannaikaan kun toinen pieree ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme