Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita arvostatte miehessä ekoilla treffeillä?

Vierailija
22.03.2015 |

Ja mitä ette?

Itse menin mokaamaan ja oikein kunnolla kantapään kautta tuli takkiin.

Nyt listaan kaikkia niitä piirteitä, mitä pitäisi välttää.

Apu on tervetullutta. Kokemuksia, hyviä ja huonoja, kun varmasti on muillakin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä onkin niin, että Ap on kuin onkin ihan nainen, kuten kommentoijatkin näemmä :)

Eli mokasin itse siinä, etten tajunnut minkälainen ensin niin hyvään, mukavaan ja inhimilliseen kuoreen puettu empatiakyvytön ja jopa valheellinenkin mies minua todellisuudessa odotti, vaikka olisi varmasti pitänyt kätsätä tämä jo ekoilla treffeillä. Jotain merkkejä kun oli jo silloin.

Se on nimittäin sitten neljän yhdessä vietetyn kk:n kuluttua jo paljon rankempaa tehdä eroa, kun on ehtinyt jo aika täysillä messiin, ja siksi haluaisin näin naisena osata paremmin varoa niitä tyyppejä, jotka ilmeisesti näyttelevät kohtuullisen lahjakkaasti vielä ekojen ja muutaman sen jälkeistenkin treffien aikana.

Eli ajatus oli tämänmoinen: lyökäämme me naiset viisaat päämme yhteen ja kerätään vinkkejä toinen toisillemme. Ollaanhan me niin viisaita, eikö? :)

Vierailija
22/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vääntöä, vaan ihan rehdisti hyviä vinkkejä naisen näkökulmasta. Ja saavat miehetkin toki avautua naistreffeistään.

Mikä siis on oikeasti hyvää, mikä arveluttavaa ja mikä kenties jo pelottavaakin?

Entä onko se totta, että pitäisi kavahtaa, jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:16"]

No nytpä onkin niin, että Ap on kuin onkin ihan nainen, kuten kommentoijatkin näemmä :)

Eli mokasin itse siinä, etten tajunnut minkälainen ensin niin hyvään, mukavaan ja inhimilliseen kuoreen puettu empatiakyvytön ja jopa valheellinenkin mies minua todellisuudessa odotti, vaikka olisi varmasti pitänyt kätsätä tämä jo ekoilla treffeillä. Jotain merkkejä kun oli jo silloin.

[/quote]

Älä syyllistä liikaa itseäsi, sinulla ei ollut silloin sitä elämänkokemusta, mitä nyt on. Ja se nyt vaan on niin, että ne, jotka ovat vaikka valehtelijoita - heistä se ei näy alussa. Kaikki näyttävät alussa parhaat puolensa.

Vierailija
24/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puhutaan ekoista kahvitreffeistä, niin miehen pitää olla "aikuinen". Käyttäytyä fiksusti, normaalisti, jättää typerä lirkuttelu, tulevaisuuden haaveista puhuminen ja kyseisen suhteen (?) vatvominen pois. Ymmärtää, että treffit alkaa ja päättyy.

Vierailija
25/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin sitten neljän yhdessä vietetyn kk:n kuluttua jo paljon rankempaa tehdä eroa, kun on ehtinyt jo aika täysillä messiin, ja siksi haluaisin näin naisena osata paremmin varoa niitä tyyppejä, jotka ilmeisesti näyttelevät kohtuullisen lahjakkaasti vielä ekojen ja muutaman sen jälkeistenkin treffien aikana.

Eli ajatus oli tämänmoinen: lyökäämme me naiset viisaat päämme yhteen ja kerätään vinkkejä toinen toisillemme. Ollaanhan me niin viisaita, eikö? :)

[/quote]

Näistä "hähä, olenkin mies/nainen" aloituksista on tullut oikein muotivillitys.

Jos neljässä kuukaudessa (oletan että on tavattu väh. pari kertaa viikossa) ei huomaa että toinen on ikävä ihminen, keksin kaksi syytä: toinen on niin epätoivoinen, että jättää selvät merkit huomiotta TAI vastapuoli haluaakin lopettaa tapailun ja hoitaa sen ryhtymällä niin ikäväksi ihmiseksi että toinen hoitaa homman hänen puolestaan.

Vierailija
26/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. En kyllä tiennyt ketään huijaavani, vaan ihan vilpittömästi ajattelin viisastuvani (mitä se nyt sitten liekään) ja voivani kenties jopa auttaa muita saman ongelman kohdanneita. Näitä aloituksia kun näkee netissä ihan säännöllisesti tyyliin "mistä tiedän heti onko mies luonnehäiriöinen, kiero tai muuten vain katala?" jne.

Eli mitään hähä-aatteita ei ollut, mutta voihan semmoisiakin tietty kehitellä, jos haluaa nähdä kaikessa negatiivista. Sinä ehkä osaat varoa niitä ikävänsorttisia miehiäkin heti kättelyssä. Onnittelut!

Mutta joo, siinähän se asian pointti juuri onkin, että toki nämä ikävät seikat toisesta ihmisestä paljastuvat viimeistään tuon 4 kk:n ajassa, yleensä, mutta olisi aikas paljon kivempaa, jos ei tuota aikaa tarvitsisi heittää hukkaan. Miehessä, josta nyt itse puhun, kun oli kuitenkin todella paljon hyvääkin ja hyvään uskovana ihmisenä halusin luottaa siihen viimeiseen asti.

Ja ei, mies ei halunnut erota sitten kirveelläkään. Eikä halua vieläkään, vaikka selväksi olen asian tehnyt.

Mietiskelen nyt lähinnä sitä, että miksi joku syöttää puoliksi pajunköyttä toiselle ekoista treffeistä alkaen?

Ikään kuin se ei ikinä paljastuisi. Yhtälö on mahdoton, ainakaan onnellisen lopun kera.

Eli miksi näyttää sellaisia parhaita puolia itsestään, joita ei sitten oikeasti olekaan olemassa?

Voi kun näillä tyypeillä olisi vaikka joku kirkkaanpunainen paita tai leima otsassa...

Vierailija
27/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tekee välittömän vaikutuksen mies, jolla on asenne että "raha on tehty käytettäväksi." Minä tarjoudun aina monta kertaa maksamaan oman osani, mutta täytyy sanoa, että jos mies suostuu siihen, on se aikalailla siinä sitten...

Tiedän, että tästä kimpaannutaan, joten sanottakoon että olen itse opiskelija ja maksoin juuri melkein sata euroa eräästä asiasta ja lisäksi kanniskelen lemmikkiä lääkäriin vaikka siinä menisi ruokarahani, ja mietin koko ajan, että mitä ostaisin seuraavaksi kotiin. En siis sanoisi mikään pihi paskakaan olevani.

Toinen on se, millä tasolla mies elää elämäänsä... Ikävä tosiasia, mutta tällaiseen naiseen, joka köyhänäkin haluaa panostaa kotiin ja pukeutumiseen, ei iske mies, joka ajelee 90-luvun rotiskolla, asuu lastulevyhuonekalujen keskellä ja laskee jokaisen euron. Hyh...

Auto voi olla ihan nykypäivää olematta silti överi. Esim. Toyota Corolla E170, vaikka käytettynä jos ei muuten.

Vierailija
28/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:59"]Tjaah. En kyllä tiennyt ketään huijaavani, vaan ihan vilpittömästi ajattelin viisastuvani (mitä se nyt sitten liekään) ja voivani kenties jopa auttaa muita saman ongelman kohdanneita. Näitä aloituksia kun näkee netissä ihan säännöllisesti tyyliin "mistä tiedän heti onko mies luonnehäiriöinen, kiero tai muuten vain katala?" jne.

Eli mitään hähä-aatteita ei ollut, mutta voihan semmoisiakin tietty kehitellä, jos haluaa nähdä kaikessa negatiivista. Sinä ehkä osaat varoa niitä ikävänsorttisia miehiäkin heti kättelyssä. Onnittelut!

Mutta joo, siinähän se asian pointti juuri onkin, että toki nämä ikävät seikat toisesta ihmisestä paljastuvat viimeistään tuon 4 kk:n ajassa, yleensä, mutta olisi aikas paljon kivempaa, jos ei tuota aikaa tarvitsisi heittää hukkaan. Miehessä, josta nyt itse puhun, kun oli kuitenkin todella paljon hyvääkin ja hyvään uskovana ihmisenä halusin luottaa siihen viimeiseen asti.

Ja ei, mies ei halunnut erota sitten kirveelläkään. Eikä halua vieläkään, vaikka selväksi olen asian tehnyt.

Mietiskelen nyt lähinnä sitä, että miksi joku syöttää puoliksi pajunköyttä toiselle ekoista treffeistä alkaen?

Ikään kuin se ei ikinä paljastuisi. Yhtälö on mahdoton, ainakaan onnellisen lopun kera.

Eli miksi näyttää sellaisia parhaita puolia itsestään, joita ei sitten oikeasti olekaan olemassa?

Voi kun näillä tyypeillä olisi vaikka joku kirkkaanpunainen paita tai leima otsassa...
[/quote]
On kokemusta näistä myös. Luulen, että kyseessä on ehkä tapa liioitella. Jotkut ihmisethän liioittelevat räikeästi lähes kaikessa, mitä suustaan päästävät. Jos totuus sitten ilmeneekin niin ollaan ihan kuin ei koskaan olisi toisin puhuttukaan. Pokkaa näillä riittää ja luottavat siihen, että toiset eivät kehtaa vetää tilille niistä puheista.
Valitettavasti näitä, jo tehtaalla vinoon ommeltuja yksilöitä on vaikea ihan heti tunnistaa, se voi vaatia hieman pidempää kanssakäymistä. Mutta toisaalta, kun huomaa tällaiseen haksahtaneen niin samalla tajuaa, että tyyppi olikin harhaa ja hyvä vain, että pääsee eroon mitä nopeammin, sen parempi.

Vierailija
29/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on oma aito itsensä, sen verran kuin se on jännitykseltä mahdollista jos jännittää, mutta ettei aivan selkeästi ole roolissa. 

Sitä, että jotenkin välittyy miehen haluavan ajatella minua ja tunteitani, vaikkei jutusta tulisikaan mitään. 

Normaaleja kohteliaita käytöstapoja, mutta ei yliampuvaa. Jos ei tee jotain koskaan normaalistikaan, niin ei tarvii ensitreffeilläkään siihen venyä.

Keskustelun olisi kiva olla vastavuoroista enkä tykkää yhtään jos mies kehuu itseään, työtään, tulojaan tms. Kertoa voi mutta ei kehua. Osaan kyllä itse vaikuttua kertoman perusteella jos näen aihetta :)

Vierailija
30/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:14"]

Minuun tekee välittömän vaikutuksen mies, jolla on asenne että "raha on tehty käytettäväksi." Minä tarjoudun aina monta kertaa maksamaan oman osani, mutta täytyy sanoa, että jos mies suostuu siihen, on se aikalailla siinä sitten... Tiedän, että tästä kimpaannutaan, joten sanottakoon että olen itse opiskelija ja maksoin juuri melkein sata euroa eräästä asiasta ja lisäksi kanniskelen lemmikkiä lääkäriin vaikka siinä menisi ruokarahani, ja mietin koko ajan, että mitä ostaisin seuraavaksi kotiin. En siis sanoisi mikään pihi paskakaan olevani. Toinen on se, millä tasolla mies elää elämäänsä... Ikävä tosiasia, mutta tällaiseen naiseen, joka köyhänäkin haluaa panostaa kotiin ja pukeutumiseen, ei iske mies, joka ajelee 90-luvun rotiskolla, asuu lastulevyhuonekalujen keskellä ja laskee jokaisen euron. Hyh... Auto voi olla ihan nykypäivää olematta silti överi. Esim. Toyota Corolla E170, vaikka käytettynä jos ei muuten.

[/quote]

No tämä nyt on satavarmasti sen nirisijämiehen provoviesti. Jos ei muusta tunnista niin tuosta sanasta "överi", joka löytyy sen lähes jokaisesta viestistä.

Vierailija
31/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä merkkejä, ap? Sopiko mies muuten 100% "mun kriteereihin"? Vai mikä hänessä hälyytti?

16

Vierailija
32/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:14"]

Minuun tekee välittömän vaikutuksen mies, jolla on asenne että "raha on tehty käytettäväksi." Minä tarjoudun aina monta kertaa maksamaan oman osani, mutta täytyy sanoa, että jos mies suostuu siihen, on se aikalailla siinä sitten... Tiedän, että tästä kimpaannutaan, joten sanottakoon että olen itse opiskelija ja maksoin juuri melkein sata euroa eräästä asiasta ja lisäksi kanniskelen lemmikkiä lääkäriin vaikka siinä menisi ruokarahani, ja mietin koko ajan, että mitä ostaisin seuraavaksi kotiin. En siis sanoisi mikään pihi paskakaan olevani. Toinen on se, millä tasolla mies elää elämäänsä... Ikävä tosiasia, mutta tällaiseen naiseen, joka köyhänäkin haluaa panostaa kotiin ja pukeutumiseen, ei iske mies, joka ajelee 90-luvun rotiskolla, asuu lastulevyhuonekalujen keskellä ja laskee jokaisen euron. Hyh... Auto voi olla ihan nykypäivää olematta silti överi. Esim. Toyota Corolla E170, vaikka käytettynä jos ei muuten.

[/quote]

No tämä nyt on satavarmasti sen nirisijämiehen provoviesti. Jos ei muusta tunnista niin tuosta sanasta "överi", joka löytyy sen lähes jokaisesta viestistä.
[/quote]

Sana överi on täysin yleisesti käytössä oleva ja minä olen nuori nainen. Tosin, on minua ennenkin epäilty mieheksi netissä. Siksikö, että mainitsin automerkin ja -mallin? Mene ja tiedä, mutta ei naisten tarvitse olla pihalla näistäkään asioista.

Vierailija
33/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Maksullinen.

Vierailija
34/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:14"] Minuun tekee välittömän vaikutuksen mies, jolla on asenne että "raha on tehty käytettäväksi." Minä tarjoudun aina monta kertaa maksamaan oman osani, mutta täytyy sanoa, että jos mies suostuu siihen, on se aikalailla siinä sitten... Tiedän, että tästä kimpaannutaan, joten sanottakoon että olen itse opiskelija ja maksoin juuri melkein sata euroa eräästä asiasta ja lisäksi kanniskelen lemmikkiä lääkäriin vaikka siinä menisi ruokarahani, ja mietin koko ajan, että mitä ostaisin seuraavaksi kotiin. En siis sanoisi mikään pihi paskakaan olevani. Toinen on se, millä tasolla mies elää elämäänsä... Ikävä tosiasia, mutta tällaiseen naiseen, joka köyhänäkin haluaa panostaa kotiin ja pukeutumiseen, ei iske mies, joka ajelee 90-luvun rotiskolla, asuu lastulevyhuonekalujen keskellä ja laskee jokaisen euron. Hyh... Auto voi olla ihan nykypäivää olematta silti överi. Esim. Toyota Corolla E170, vaikka käytettynä jos ei muuten. [/quote] No tämä nyt on satavarmasti sen nirisijämiehen provoviesti. Jos ei muusta tunnista niin tuosta sanasta "överi", joka löytyy sen lähes jokaisesta viestistä. [/quote] Sana överi on täysin yleisesti käytössä oleva ja minä olen nuori nainen. Tosin, on minua ennenkin epäilty mieheksi netissä. Siksikö, että mainitsin automerkin ja -mallin? Mene ja tiedä, mutta ei naisten tarvitse olla pihalla näistäkään asioista.

[/quote]

Itse asiassa tuo boldattu kohta soitti hälytyskelloja (överin ohella). Suoraan eräästä toisesta ketjusta... Seuraavaksi se tulee sitten huutamaan, että "no niin, taas täällä huorat miehen lomapakolla loisii, pyhä vulva sentään". Jos olet oikeasti nainen, vaikutat kyllä ihan hemmetin paljon pyhältä vulvalta. :D

Vierailija
35/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin pinnallisia!

Onhan se ihana ottaa pataansa mieheltä joka kulkee merkkivaatteissa ja ajaa mersulla.

Kamalampaa olisi tyytyä rennompaan mieheen varkkareissa, joka olisi hellä ja mukava.

Onneksi nämä tyhjäpääbimbot hakeutuvat sen vastaavan upean ulkokuoren seuraan.

Vaatteet kun ei kerro sisällöstä mitään  ;)

Vierailija
36/36 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:46"]

Naiset ovat niin pinnallisia!

Onhan se ihana ottaa pataansa mieheltä joka kulkee merkkivaatteissa ja ajaa mersulla.

Kamalampaa olisi tyytyä rennompaan mieheen varkkareissa, joka olisi hellä ja mukava.

Onneksi nämä tyhjäpääbimbot hakeutuvat sen vastaavan upean ulkokuoren seuraan.

Vaatteet kun ei kerro sisällöstä mitään  ;)

[/quote]

Niin, siellä paskoissa vaatteissa voi piileskellä vielä paskempi mies.

(Oikeesti vulva, mee pois. Kukaan jaksa sua tänään.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme