Rachel Weisz, Isla Fisher vai Elizabeth Banks?
Kuka näistä naisnäyttelijöistä on suosikkisi? (Joo, saatan ehkä katsoa juuri Definitely Maybea;).
Kommentit (23)
Isla Fisher nätein ja sympaattisimman oloinen.
Isla Fisher on ihan järjettömän kaunis...
Rachel ilman muuta. Miehensa on namu myos.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:12"]Rachel ilman muuta. Miehensa on namu myos.
[/quote]
Kuka mies? :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:12"]Rachel ilman muuta. Miehensa on namu myos. [/quote] Kuka mies? :)
[/quote]Daniel Craig
Off Topic, mutta mä sekoitan aina Isla Fisherin ja Amy Adamsin, ja niin tekee näköjään monet muutkin!
http://quotes.whyfame.com/isla-fisher-mistaken-for-amy-adams-705
Nyt tajusin että heillä eri silmien väri, toki sarjoissa ja leffoissa käytetään usein värilinssejä joten se saattaa hämätä. Islan suu on vähän kauniimpi mutta Amyn siniset silmät korostuu ihanasti tuon punertavan hiusvärin kanssa.
Oho, Isla on syntynyt 1976. Luulin, että on minua nuorempi (-82).
Näyttelijänä ehdottomasti Rachel Weisz, mutta tykkään jotenkin Isla Fisherista muuten. Elizabethista mulla ei oo mielipidettä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:21"]Off Topic, mutta mä sekoitan aina Isla Fisherin ja Amy Adamsin, ja niin tekee näköjään monet muutkin!
http://quotes.whyfame.com/isla-fisher-mistaken-for-amy-adams-705
Nyt tajusin että heillä eri silmien väri, toki sarjoissa ja leffoissa käytetään usein värilinssejä joten se saattaa hämätä. Islan suu on vähän kauniimpi mutta Amyn siniset silmät korostuu ihanasti tuon punertavan hiusvärin kanssa.
[/quote]
Isla on sirompi.
Tuossa kansikuvassa kaikki 3 naista vertailun vuoksi nyt sitten:
Vaikea sanoa, kukaan heistä ei täydellinen mutta kaikissa jotain jännää ulkonäöllisesti :) Eksoottisesta naapurintyttöön.
Kyllä tuo Ryan Reynolds on vaan komea miehekäs mies, ja se läpitunkeva katse, wow!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:25"]
Oho, Isla on syntynyt 1976. Luulin, että on minua nuorempi (-82).
[/quote]
Oletteko tekin huomanneet että punatukkaiset vaaleaihoiset naiset näyttää aina nuoremmilta kuin ovat. Tummat näyttävät yleensä ikäisiltään mutta monet vaaleat (etenkin blondatut) näyttävät usein ikäistään vanhemmilta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:27"]
Isla on sirompi.
[/quote]
Isla on 160cm ja Amy 163cm, juuri tuon takia minä luulin Amyä pidemmäksi eli 170cm tms :)
ja tuo Amykin on syntynyt jo 1974, tosi nuoren näköisinä pysyneet Amy ja Isla, johtunee varmaan siitä etteivät ota pahemmin aurinkoa punapigmentin takia jos palavat helposti.
Rachel näyttää Katie McGrathilta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:37"]
Rachel näyttää Katie McGrathilta.
[/quote]Tai toisinpäin.
Elizabeth Banks muistuttaa hieman sitä Modern Familyn äitiä, Julie Bowenia.
Rachel Weisz