Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos mies heittäisi mukillisen kahvia naamallesi?

Vierailija
21.03.2015 |

Ja onko se mielestäsi väkivaltaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti avioeron, jos kahvi olisi kuumaa, niin myös rikosilmoituksen poliisille.

Vierailija
2/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin turpaan ja sitten heittäsin takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. En tiedä mitä tekisin. Jos saisin palovammoja, ottaisin eron heti.

Vierailija
4/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin suun

Vierailija
5/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäisin paremmat kahvit ensi kerralla

Vierailija
6/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa? Vieras mies? Soittaisin poliisit.

Kotona tuollaista ei tapahdu. Miehen saa Suomessa itse valita, ei kannata ottaa kahvinheittäjää, mielummin kahvinkeittäjä!

Vierailija
7/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavut eivät selvästikään olleet itse jauhettuja

Vierailija
8/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa. Avioero.

Vierailija
9/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aivan shokissa kyllä. Itkisin varmasti paljon ja pitkään, asia vaatisi todella laajat selvitykset....riippuen suhtautumisesta jälkikäteen ehkä eron.
En osais kyllä edes kuvitella että se vois tehdä sellaista.

Vierailija
10/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Siitä se alkaa. Väkivalta raaistuu ajan mittaan joten joskus saattaa nakata kattilallisen kiehuvaa vettä...

Vierailija
11/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielipideasia, onko kahvin heittäminen toisen naamalle väkivaltaa. Kyllä se on. Tietysti voidaan kuvitella tilanne, jossa on sovittu, että ollaan ruokasotaa ja heitetään ruokaa ja juomaa toisten päälle, mutta sekään ei saisi olla vahingoittavaa eli kuumaa kahvia. Hyvin erikoinen tilanne olisi, jos ei olisi väkivaltaa. Ja itselleni väkivalta olisi eroperuste.

Vierailija
12/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielipideasia, onko kahvin heittäminen toisen naamalle väkivaltaa. Kyllä se on. Tietysti voidaan kuvitella tilanne, jossa on sovittu, että ollaan ruokasotaa ja heitetään ruokaa ja juomaa toisten päälle, mutta sekään ei saisi olla vahingoittavaa eli kuumaa kahvia. Hyvin erikoinen tilanne olisi, jos ei olisi väkivaltaa. Ja itselleni väkivalta olisi eroperuste.

Vierailija
13/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin miehen.

Vierailija
14/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:19"]

Tappaisin miehen.

[/quote]

Tekisit sen hienostuneesti. Päiväkahvitarjoilu erikoisella sekoituksella.

Vierailija
15/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin tuskissani ja kipittäisin suihkuun viilentämään palovammakohtaa heti kun alkujärkytykseltä. En pysty juomaan kahvia saatikka teetä juuri niiden kuumuuden takia, niin empä usko että ulkoisesti tuollatavalla nautittuna säästyisin palamiselta. Tosin en tykkää kahvista sen maun puolestakaan.

Vierailija
16/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaahan tuo on. Olisin typerä ja vetäisin sitä nenuun

Vierailija
17/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäsin takaisin ja mukin myös.

Vierailija
18/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suihin ja antaisin kakkoseen. 

Vierailija
19/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis oikeasti? Saisin vtunmoisen hepulin ja se suhde olisi siinä. Olen joutunut elämäni ekat 14 vuotta elämään väkivaltaisessa perhehelvetissä ja vannoin, et minulle ei käy samoin kuin äidilleni, joka otti turpaan ja sai muuta paskaa (kahviakin joskus) niskaansa. Ja tämä on toteutunut.

Nyt jo huvittaakin nuoruuden minäni tiukkuus: seurustelin ihan mukavan kundin kanssa (josta muuten tuli sittemmin melko kuuluisa muusikko) ja olimme tuolla kaukomailla reissaamassa ja yhtenä päivänä lähdimme rannalle ja rannalla tämä kundi huomasi, et minä (jonka kontolla sinä aamuna oli reppujen pakkaus) olin unohtanut kundin uimahousut hotelliin. Tyyppi sai raivarin ja heitti minua pyyhkeellä, josta minä puolestani riemastuin ja se oli sitten siinä. Painuin hotelliin, pakkasin kamani ja perään en vilkaissut. DDDD Kuulostaa hätävarjelun liioittelulta, mut olin tavattoman tarkka siitä, ettei minua uhkailtu sen enempää fyysisesti kuin henkisestikään. (eikä kyllä kaduta, oikean ratkaisun tein kaikin puolin, mitä nyt juttuja olen kuullut jälkeenpäin, kannatti luottaa intuitioonsa).

Vierailija
20/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:24"]Ai siis oikeasti? Saisin vtunmoisen hepulin ja se suhde olisi siinä. Olen joutunut elämäni ekat 14 vuotta elämään väkivaltaisessa perhehelvetissä ja vannoin, et minulle ei käy samoin kuin äidilleni, joka otti turpaan ja sai muuta paskaa (kahviakin joskus) niskaansa. Ja tämä on toteutunut.

Nyt jo huvittaakin nuoruuden minäni tiukkuus: seurustelin ihan mukavan kundin kanssa (josta muuten tuli sittemmin melko kuuluisa muusikko) ja olimme tuolla kaukomailla reissaamassa ja yhtenä päivänä lähdimme rannalle ja rannalla tämä kundi huomasi, et minä (jonka kontolla sinä aamuna oli reppujen pakkaus) olin unohtanut kundin uimahousut hotelliin. Tyyppi sai raivarin ja heitti minua pyyhkeellä, josta minä puolestani riemastuin ja se oli sitten siinä. Painuin hotelliin, pakkasin kamani ja perään en vilkaissut. DDDD Kuulostaa hätävarjelun liioittelulta, mut olin tavattoman tarkka siitä, ettei minua uhkailtu sen enempää fyysisesti kuin henkisestikään. (eikä kyllä kaduta, oikean ratkaisun tein kaikin puolin, mitä nyt juttuja olen kuullut jälkeenpäin, kannatti luottaa intuitioonsa).
[/quote]

Tauski? Tulkki?