Paras pakettimatkojen tarjoaja?
Kanarialle olisi syksyllä tarkoitus lähteä pakettimatkalle, mutta mikä noista matkojen tarjoajista on paras ja luotettavin? Tahtoisin kuulla kokemuksia, hyviä ja pahoja.
Myös suosituksia kaupungeista otetaan vastaan, tarkotus vain löhötä eli ei tarvitse mitään sen kummepaa nähtävyyttä olla lähettyvillä.
Kommentit (19)
Hassen Matkat oli Hans Westerbackin vuonna 1979 Turkuun perustama matkatoimisto. Se aloitti toimintansa tilauslennoilla Rodokselle. Pian yhtiö kasvoi valtakunnalliseksi, ja se oli 1980-luvulla Suomen suurin ja kannattavin matkatoimisto, vaikka sen toimintamallina oli myydä palveluitaan edullisesti. Se kilpailutti hankintojaan aktiivisesti ja käytti siksi tilauslentoyhtiöitä monista maista.
Vuonna 1988 Westerback myi yrityksen Rantasipi-hotelliketjun silloiselle omistajalle Karisma Investille. Vuonna 1997 Hassen matkat yhdistyi Fritidsresorin kanssa, ja vuonna 2001 se yhdistettiin Finnmatkoihin.
Keihäsmatkat ylivoimaisesti paras. Tarjoillaan ilmasta kipakkaa lennolla .
Aurinkomatkat on luotettavin, lennot Finskillä. Tui on epäluotettava, aikataulut ja lennot muuttuu, matkat peruuntuu. Apollomatkat myös ok, ehkä vähän taso vaihdellut vuosien varrella.
Mää oon kans kattellu äkkilähtöjä mutta nykyään ei näköjään ole bussia hotelille, tars vuokrata auto tai mennä taksilla. Kallista kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Keihäsmatkat ylivoimaisesti paras. Tarjoillaan ilmasta kipakkaa lennolla .
Ihanaa, possujuhlat tiedossa 🐖🍷🤪👍
Olen ollut ties minkä matkatoimiston pakettimatkalla, eikä niissä eroja ole ollut. En tiedä, löytyisikö netistä jotain tilastoja, minkä toimistojen matkoilla on eniten peruutuksia tai reklamaatioita.
Jos pelkkä aurinko riittää, niin Gran Canarian ja Teneriffan eteläosat ovat aurinkovarmempia kuin pohjoisosat. Costa Adaje, Los Cristianos ja Playa del Amercas Teneriffalla ja Playa del Ingles ja Puerto Rico Gran Canarialla.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kans kattellu äkkilähtöjä mutta nykyään ei näköjään ole bussia hotelille, tars vuokrata auto tai mennä taksilla. Kallista kaiketi.
Mikä matkatoimisto ei järjestä maksullista bussikuljetusta? Ja jos ei, niin paikallisbussit kulkevat. Ei tarvitse käyttää taksia.
Aurinkomatkat tai Apollo. Finskin lennot vain n. 6h per suunta. Ei kaukokohteiden helteitä, mutta kesäkelit kuitenkin.
Kyllä ainakin Autinkomatkoilla ja Apollolla on kuljetukset hotelleihin.
Luotettavimpia ovat Aurinkomatkat ja Apollomatkat. Itse en suostu Tuin oligarkkien kyytiin.
Olympiamatkat. Heillä ei vaan ole näitä tavisten kohteita valikoimassaan.
Aurinkomatkat tai Apollomatkat, koska lennot Finnairilla. Teneriffa aurinkovarmin. Esim. Costa Adeje kiva.