Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hoikille: olisitko tosi kaunis hoikkana?

Vierailija
21.03.2015 |

Ja jos et, niin miksi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin mä muuten, mutta kaljuunnun ja iho alkaa tulla vanhaksi pikkuhiljaa. Jos just nyt oisin hoikka, niin kai mä ihan komea vielä oisin. M31

Vierailija
2/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosi sitten vielä hoikka. En mielestäni näyttänyt silloin kauniimmalta. Toki kasvot eivät ole muuttuneet lihomisen myötä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suurimman osan elämästä olinkin kyllä liiankin laiha, mutta kaunis en koskaan.

Vierailija
4/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tissitön (pieni b-kuppi), leveä harteinen, lantioton, lihaksikkaat kädet ja jalat, eli olisin miesmäinen... :(

Vierailija
5/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole mitenkään erityisen lihava, mutta en todellakaan hoikka. En tiedä miltä näyttäisin hoikkana, joten en osaa vastata olisinko kaunis. En varmaan, ehkä nykyistä sievempi kyllä. Olen aina ollut piirteiltäni enemmän söpö kuin kaunis.

Vierailija
6/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näyttäisin vanhemmalta.

Vierailija
7/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jo tähän tilaan hoikistuminen vei veronsa (kasvot rupsahti ja tissit lähti), joten vielä kun on jotain kurveja jäljellä ni tahdon pitää ne ja kantaa ylpeydellä! (Normaalipainossa olen)

Vierailija
8/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska näytin tikkarilta... :D

Sen verran iso pää, että kroppaakin on oltava tasapainon vuoksi. Näteimmilläni olen sellaisena +5kg ylipainoa. Nythän sitä on +20kg, jos joku tahtoo tietää.

Vierailija
9/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Muistuttaisin enemmän siskoani, joka on hoikka ja kaunis 50 kymppinen nainen. Meillä kummallakaan ei ole ryppyjä, vaan olemme hyvin säilyneitä. Minulla läskit pilaa ulkonäköä.

Vierailija
10/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki on parhaimmillaan siinä painossa, jossa keho itse tahtoo sinnikäästi pysyä, jos ei todella lihavuudesta tai alipainosta ole kyse.Sehän on jo niin suuri terveysriskikin. Joillekin se sopivin ihannepaino on tosi alhainen, joillekin taas isompi. 

Vierailija
11/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, enkä kaunis.

Hyvä aloitus!

Mulla on monta ystävää ja tuttavaa, jotka kilonsa tiputtamalla muuttuisivat lylleröistä todella kauniiksi. Hyvä iho, kauniit piirteet, vahvat hiukset jne jne. Mutta hyllyvät ja lyllyvät kilotolkulla liikaa.

Vierailija
12/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin.

Vierailija
14/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin paremman näköinen, mutta en tosi kaunis kuitenkaan. Tämä siksi, että olen lyhyehkö ja ikääkin on jo lähemmäs 40v. Iho ei myöskään ole täydellinen, liikaa pieni pigmenttiluomia sekä kasvoissa suuret ihohuokoset

Vierailija
15/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:43"]

Ja jos et, niin miksi?

[/quote]

Olisin varmaan paremman näköinen kuin nyt,mutta tuskin sentään tosi kaunis.Olin nuoremapana hoikka ja silloinkin aika tavallisen näköinen.Tuskin vanhemmiten olen ainakaan kaunistunut,pikemminkin tuntuu että rupsahdan päivä päivältä :D

Vierailija
16/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mä oon kaunis tällee vähän muodokkaampanakin :D Millee se meni, et kauneus on katsojan silmissä....

Vierailija
17/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:53"]Olisin. Muistuttaisin enemmän siskoani, joka on hoikka ja kaunis 50 kymppinen nainen. Meillä kummallakaan ei ole ryppyjä, vaan olemme hyvin säilyneitä. Minulla läskit pilaa ulkonäköä.
[/quote]

Vaivaa nämä ilmaisut: 50 kymppiä. Eikö se ole sata?

Vierailija
18/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:53"]Olisin. Muistuttaisin enemmän siskoani, joka on hoikka ja kaunis 50 kymppinen nainen. Meillä kummallakaan ei ole ryppyjä, vaan olemme hyvin säilyneitä. Minulla läskit pilaa ulkonäköä.
[/quote]

Vaivaa nämä ilmaisut: 50 kymppiä. Eikö se ole sata?
[/quote]

Korjaan: Siis sataluku.

Vierailija
19/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:55"]

Olen hoikka, enkä kaunis.

Hyvä aloitus!

Mulla on monta ystävää ja tuttavaa, jotka kilonsa tiputtamalla muuttuisivat lylleröistä todella kauniiksi. Hyvä iho, kauniit piirteet, vahvat hiukset jne jne. Mutta hyllyvät ja lyllyvät kilotolkulla liikaa.

[/quote]

Eiku ihan totta, usko pois, kyllä laihduttaminen tuo roikkuvan ihon (myös kasvoihin veltostuneen ilmeen) niin se vaan on, jos tuohon tilaan menee, että roppa tai nassu. Joko/tai. Hyvin harva laihtuu paljon niin ettei se näy negatiivisesti joko kehossa tai naamassa. Yleensä molemmissa.

Vierailija
20/37 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valitettavasti pärstäni on ruma ja sellaisena pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi