Tuun hulluks... Tytär kuuntelee heviä koko ajan
Argh... Kohta varmaan naapurin mummot alkaa valittamaan...
Kommentit (21)
Ole tyytyväinen, se vois myös kuunnella jotain oikeasti karmivaa, kuten Cheekiä.
Minä en edes tiedä mitä mun tytär kuuntelee, koska sillä on aina kuulokkeet
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:01"]Minä en edes tiedä mitä mun tytär kuuntelee, koska sillä on aina kuulokkeet
[/quote]
Niin. Sano tyttärellesi että lähdette ostamaan hänelle kuulokkeet.
Onko hän saatananpalvoja? Läheisimmästä jehovan todistajien salista saatte apua.. lähtekää välittömästi käymään...
Mikset pyydä laittamaan hiljemmalle? Helppo ratkaisu.
Mitä bändiä kuuntelee? Tämä jäi vaivaamaan..
Fiksu likka! Mitä heviä kuuntelee?
[quote author="ExoPol" time="21.03.2015 klo 19:26"]
Mitä bändiä kuuntelee? Tämä jäi vaivaamaan..
[/quote] Kysyin äsken.. Jamies elsewhere, five finger death punch.. Il nino? Seether... Siinä jotain. Ap
Kuunteleeko tyttös kunnon örinä-kirkonpoltto-heviä? Sitten voisin jopa ymmärtää tuskasi, muuten en! \,,/
Noilla kappaleilla ei saa kirkkoa palamaan. Enemmän tylsä musiikkimaku. Annat ensi jouluna tyttärelle joululahjaksi Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:55"]Noilla kappaleilla ei saa kirkkoa palamaan. Enemmän tylsä musiikkimaku. Annat ensi jouluna tyttärelle joululahjaksi Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
[/quote]
Ei edes kokkoa kirkon pihalle. Itse suosittelen kuitenkin Slayer tyyppistä valintaa, koska klassikot toimii aina.
Ja mayhemin levyä jouluna ojentaessa kerrot bändin historian. Samalla saat käsityksen tyttösi mielenterveydestä
Hevimiehet on parhaita, eli ole vaan tyytyväinen kun tyttös kuuntelee heviä :)
Sun tyttö ei ole mikään massan mukana menevä laumasielu. Ole tyytyväinen:). Jos meteli häiritsee, hommatkaa kuulokkeet.
Hyvä musamaku on. Anna huudattaa vaa ja hyvä, että vielä joku nuorista kuuntelee musiikkia...
Kyllä mieltä lämmittää kun nuoret löytävät metallimusiikin. Itsekin 11-vuotiaana ihastuin metalliin ja suosikkibändini ovat tarjonneet elämäni parhaimmat kokemukset :)
Anna kuunnella. Minä aloitin hevin kuuntelun vuonna 1980 eikä vielä ole tullut tarvetta lopettaa.