Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein äsken positiivisen raskaustestin!!

Vierailija
21.03.2015 |

MÄ OLEN RASKAANA!!!!

Pakko hehkuttaa edes jotenkin ja jonnekin. :D 4 kuukautta yritettiin, ja äsken tein testin, vaikka vasta DPO11. Tuli ihan selkeä toinen viiva! En voi uskoa tätä!!

Mies tulee illalla kotiin, mites mä kerron sille? :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:34"]

Joku katkera paska alapeukuttaa, kypsää >:/ valtavasti onnea teille!! <3 <3 en osaa sanoa miten on paras tapa kertoa, meillä oli silloin ruokana makaroonilaatikkoa ja kirjoitin siihen ketsupilla isi :)

[/quote]

Ihana!! :`D

Vierailija
22/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:41"]

Ihanaa! Minäkin sain aivan super hailakan haamun tänään, jännittäviä päivä eletään! Liian aikaisin tuli testattua, ei vaan mitenkään saanut hillittyä.

Mikä kiertopäivä sulla on ap?

t. kp 25/25-29

[/quote]

Iih, toivottavasti viiva vahvenee sielläkin!! :)

Mulla on kp 26/28-29 menossa. Mullakaan ei viiva ihan tummanpunainen, mutta selkeä kuitenkin, eikä edes mun mielestä haamuksi enää laskettavissa. Tein tuollaisen firs signal-testin.

MItä vaan voi toki tapahtua, mutta nyt olen niin onnellinen!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:40"]

Niin ja 14 jatkaa, kerro jotenkin kivasti "isi"-tuotteella jos on esikoinen! Paita, muki, kortti tai joku muu :) Mä juoksin aamuviiden aikaan vessasta ennen töihin lähtöä itkien miehelle raskaustestin kanssa, että nyt me onnistuttiin :') 14

[/quote]

Kaupat ei oo enää auki ja pakko päästä illalla kertomaan kun tulee kotiin!! :) Meinasin lähettää testistä kuvaviestin, mutta haluan olla näkemässä kasvot.. :) -ap

Vierailija
24/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se pos.testi elävää vauvaa takaa

Vierailija
25/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit.

t. teinin äiti

Vierailija
26/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Onnea! Meitä onnisti vasta kolmen vuoden yrityksen jälkeen. Nyt rv 14+0.

Vierailija
27/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että onnea!!just mietin itse kun ovulaatio kait menossa että hyppäänkö taas odottamaan ja tarkkailemaan mahdollisia oireita ja petyn kun vuoto alkaakin,,vai "luovutanko"jo..viime kesästä asti ollut tervetullut vauva meille ,,mutta ei se niin helppoa näytä olevan!! Ihanaa vauvantuoksuista elämää teille!

Vierailija
28/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valtavasti!! ♥♥♥♥

Vierailija
29/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä mahaan teksti pian nähdään tai vuokrattu ja käske miehen katsoa paidan alle kun pääsee! Tai tee leikki missä piilotat vihjeitä asuntoon ja oikein vastaamalla esimerkiksi parisuhdettanne koskeviin kysymyksiin löytää lopulta lapun missä teksti" sinusta tulee isä silloin ja silloin".

Vierailija
30/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Mä plussasin myös maanantaina! Kolmas lapsi tulossa, en ole vielä kertonut kenellekään paitsi miehelle tietysti. 

Vierailija
31/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:00"]

Voi että onnea!!just mietin itse kun ovulaatio kait menossa että hyppäänkö taas odottamaan ja tarkkailemaan mahdollisia oireita ja petyn kun vuoto alkaakin,,vai "luovutanko"jo..viime kesästä asti ollut tervetullut vauva meille ,,mutta ei se niin helppoa näytä olevan!! Ihanaa vauvantuoksuista elämää teille!

[/quote]

Kiitos, ja kovasti plussaonnea teille!!

Vierailija
32/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelijoille! Mä vaan täällä koko ajan tuijottelen tuota testiä ja odotan miestä kotiin. :)

Vierailija
33/33 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:03"]

Piirrä mahaan teksti pian nähdään tai vuokrattu ja käske miehen katsoa paidan alle kun pääsee! Tai tee leikki missä piilotat vihjeitä asuntoon ja oikein vastaamalla esimerkiksi parisuhdettanne koskeviin kysymyksiin löytää lopulta lapun missä teksti" sinusta tulee isä silloin ja silloin".

[/quote]

Kuulostaa kauhealta, mutta onhan tuo leikki toisaalta lapsellinen teeman mukaisesti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän