Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota kauhistuttaa ajatuskin kerrotalosta?

Vierailija
21.03.2015 |

Olen elämässäni asunut puolivuotta kerrostalossa ja se oli ihan kamalaa. Äänet kuului seinien läpi ja iltaisin kuulosti siltä kuin yläkerrassa olisi kaikki huonekslut raahattu eri paikkoihin. Toki taloilla ja alueilla on eroa, mutta ei ole mun juttu. Olisisin ihan hermoraunio esim lasten kanssa jos ne huutaa ja kiukuttelee ja miettisin mitä naapurit ajattelee.
Olen ollut onnekas, että on ollut varaa ostaa omakotitalo. On oma piha, oma rauha. Autot ja polkupyörät omassa tallissa ja varastossa. Meillä on kivat naapurit ja keskustaan on matkaa vaivaiset 3km. Puutarhanhoito on mun rakas harrastus. Robotti hoitaa ruohonleikkuun, vaikka itse leikatenkaan se ei ole iso homma. Lumitöistäkin tykkään, tosin tämä talvena kolaamista oli 2 kertaa, viime talvena kerran.
Oma piha on lasten kannaltakin ihana, tuolla ne juoksee keppihevosineen ja leikkimökki on tallina =)
Ja mitä kuluihin tulee, tämän talon hinnalla ei saisi uudehkosta kerrostalosta keskustan tuntumassa kaksiota isompaa asuntoa, jotenkin nurinkurista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti köyhät asuu kerrostalossa.

Vierailija
22/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauhistuttaa ajatus omakotitalosta. Sitä työn määrää!
Nyt asun helposti kerrostalossa ja vieläpä vuokralla. Ei tarvitse muuta tehdä kuin siivota. Ja neliöitäkin on vain 32 joten ei mene paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tosi paljon ihmettelyä siitä, että päätin hankkia pienen kerrostaloasunnon keskustasta. Samalla rahalla kun saisi niin ja niin paljon neliöitä jostain lähiöistä! En minä mitään neliöitä halua vaan helpon elämän, jossa työmatka on kävellen 10 minuuttia ja shoppailemaan, kahvilaan tai vaikka baariin 5 minuuttia. Todellakaan nappaa istua autossa tai bussissa puolta tuntia suuntaansa työmatkalla tai tehdä ostoksia jossain neliökilometrin kokoisessa hypermarketissa.

Vierailija
24/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:30"]

Olen kuullut tosi paljon ihmettelyä siitä, että päätin hankkia pienen kerrostaloasunnon keskustasta. Samalla rahalla kun saisi niin ja niin paljon neliöitä jostain lähiöistä! En minä mitään neliöitä halua vaan helpon elämän, jossa työmatka on kävellen 10 minuuttia ja shoppailemaan, kahvilaan tai vaikka baariin 5 minuuttia. Todellakaan nappaa istua autossa tai bussissa puolta tuntia suuntaansa työmatkalla tai tehdä ostoksia jossain neliökilometrin kokoisessa hypermarketissa.

[/quote]

Komppaan. Mikään ei ole minusta ankeampaa kuin että pitää ajaa jonnekin hyperPrismaan ruokaa ostamaan. Minä haluan kaikki kaupungin parhaat ruoka-, vaate- ja kulttuurimestat kotioven lähelle. Ja emme ole köyhiä, meidän Eiran kerrostaloasunnon hinnalla ostaisimme kartanon jostain keski-Suomesta. Ei vaan yhtään kiinnosta.

Vierailija
25/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saisi omakotitaloon kuin kilon palasina. Kauhee työleiri, naapurit kyttää ja olis pakko olla auto tai jopa kaksi.

Kerrostalossa pääsee asumisen kanssa sekä helpommalla että halvemmalla, naapureista ei oo havaintoja ja ilman autoa pärjää mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi