Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina pitää pilata kaikki(Tori.fi)?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen nyt muuton seurauksena taas ostanut sekä myynyt. Muutama ihminen ei sitten millään joko antanut tai meinannut osoitettaan antaa, koska kuulemma on niin hulluja tapauksia liikkeellä. Selvästi heitä pelotti, mutta jutellessani puhelimitse sain kuitenkin osoitteen ja kaupat tehtyä ja toinen toi ostokseni sovittuun paikkaan ja vaati sitten vielä kuljetuskuluja.
He kertoivat miten hirveän paljon ihmiset myös lupaavat tulla hakemaan, mutta eivät sitten koskaan tule. Varaavat ja vannovat ja tätä olen saanut todistaa nyt itsekin aivan valtavissa määrin verrattuna aiempiin kokemuksiini. Lisäksi olen saanut haistatteluja aivan älyttömistä asioista, kuten myynnissä oleva tuotteeni oli hintaan x ja varattu kun eräs henkilö alkoi laittamaan viestiä miten voisi maksaa reilusti enemmän. En ehtinyt hänelle vastaamaan kun oli korottanut summaa lisää. Olin laittanut ilmoitukseen sen varattu-tekstin. koska jäin miettimään pidänkö sittenkin sen itselläni. Se oli tuote mikä oli täydellinen itselleni, mutta hieman väärää kokoa, tosin asia oli korjattavissa ja pohdin kannattaako se. Päätin pitää tuotteen ja huomasin tuon lisäkorotuksen kun olin menossa poistamaan ilmoitustani.
Olin niin hämilläni. Hän oli järkännyt kyydit ym tuotteelle paikallisen taksin avulla ja ilmoittanut jo nimeni sekä numeroni hänelle. Ei tässä muuta, mutta kuljen vamman vuoksi aina takseilla ja kyseessä pieni kaupunki maalla. Tuli epämukava olo kylläkin. ja viestit oli hyvin käskevän sävyisiä. En tiennyt mitä vastata, mutta hän tiesi. Seuraavaksi alkoi kiukuttelu siitä olinko sittenkin myynyt sen ja hän oli nähnyt vaivaa! Jos olisinkin varannut sen vieraalle niin ei, en olisi tehnyt oharia enkä ole ostettavissa.

Paljon on ollut muutakin, mutta viimeisin tapaus siten, että olin ostajana ja kysyin saanko maksaa tuotteen ja matkahuolto noutaisi tuotteen sovitusti jos hänelle sopii. Asia sopi ja kerroin ohjeet ja kysyin useamman kerran minne voin tuotteen maksaa. Kerroin tarvitsevani hänen osoitteen tilausta varten ja pyysin lähettämään osoitteen. tähänkin asti oli asia edennyt todella hitaasti kun meni päiviä ennenkö vastasi. En saanut osoitetta ja löysin aivan läheltä toisen vastaavan tuotteen, maksoin sen ja noudinkn. Lähetin toiselle myyjälle viestiä ja kerroin löytäneeni toisen tuotteen sekä pahoitelin kovin. Kerroin vielä miksi toimin siten ja kun en saanut hänen yhteystietojaansa, vaikka pyysin. Hänen tuote menee varmasti nopeaan kaupan, on arvokas ja halpa. Toivotin hyvää joulun odotusta. Vastaus oli ynseä: selityksiä on monenlaisia ja olisin voinut vielä kerran pyytää yhteystiejaan, koska hän ei ollut huomannut lukea viestistäni kysymystä ja muuta selittelyä.

Olin ollut aidosti pahoillani ja olin tarvinnut tuotteen melko pian. Hiukan jo naurattikin kun hän nimenomaan itse selitteli.
Kuitenkin, kaupankäynti on mennyt päättömäksi. Ilmoitetaan ositteita minne voi tuoda ja koska, tietenkin ilman kulukorvausta, vaikka kohteessa lukee nouto. Päälle toki haukkuminen ja nimittely kun ei onnistu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi iso osa on vielä fiksujakin.Mutta tosiaan kyllä melkein joka ilmoitukseen tulee vähintään yksi asiaton kysely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi